Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
dokladnie tak jak piszesz. Dzialaja niezgodnie ze swoim przeznaczeniem. Ja tam nie eksperymentowalem nigdy z tego typu sprawami ale na forum elektrody juz kilka lat temu bylo to poruszane. Mozecie nawet odszukac tam moje wpisy. Tez myslalem ze zarowki beda dluzej swiecic. Chlopaki robili testy i sie okazalo ze zarowka zasilana nizszym napieciem ulega szybszeu uszkodzenia wlokna bo drucik sie nie wyżarza prawidlowo. DO tego banka po szybkim czasie jest okopcona. Dosc czesto zoastaje smuga tez na odblysniku i takie tam rozne roznosci. Chlopaki tam eksperymentowali stosujac rozne napiecia na te drogowe czyli podajac z azarowki 80-70% mocy lub znacznie mniej czyli 30-40%. Wbrew pozorom lepiej wypadaly te swiecace blizej 100% swojej mocy. JElsi juz cos modzic to zrobic automat do swiateł mijania i po odpaleniu silnika po zgasnieciu np kontrolki cisnienia oliwy jeszcz enp 2-3 sekundy zwloki odpalaloby swiatla mijania. Cos takiego bylo w oplach prawie w standardzie. Wystarczylo tylko zakupic lub zrobic sobie przekaznik i wpinalo sie w oryginalna wiazke istniejaca w aucie. Mialem cos takiego w astrze G. NAprawde fajna sprawa.
Montował ktoś dzienne w halogenach ? Jakiej średnicy powinny być te LEDy, żeby wpasować w halogeny ?
Witam, mam takie same ledy jak kolega "sharanista" i pytanko ... gdzie konkretnie podpiąłeś kabel plusowy, gdzie pojawia się +12 po przekręceniu stacyjki ? potrzebuje to wiedzieć ponieważ po przekręceniu włącznika świateł chce aby one gasły więc jeden kabelek idzie do +12 po stacyjce, drugi to masa, a trzeci sterujący podłączamy pod pozycyjne światła.
ja + podłączyłem pod klakson , natomiast trzeci nie pod postojowe tylko mijania
a gdzie konkretnie pod ten klakson się podpiąłeś ?
nie masz wielu możliwości.
są dwa kable.
jeden z nich to + po włączeniu zapłonu.
chyba dasz radę stwierdzić który to.
bez urazy ale moim zdaniem to jest tzw WIEJSKI TUNING co ma to na celu poza tym ze jak szarówa jest to manekinów posiadajacych te ledy to wcale ich niewidac tył nieoswietlony bo pan laskawy sobie jedzi i oszczedza kilka mllitrow ropy a bezpieczenwtwa w ruchu niema policja powinna nakladac spore mandaty na oszczędzaczy podczas szarowy i deszczu
zależy co kto lubi ... lepiej mieć lanosa i wielki spojler :-)
jaro211 to że ktoś ich używa po zmroku to mandat mu się należy.
Cytat:Świateł dziennych można używać zamiast obowiązkowych świateł mijania w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, od świtu do zmierzchu.
(20-10-2013 14:51)jaro211 napisał(a): [ -> ]bez urazy ale moim zdaniem to jest tzw WIEJSKI TUNING co ma to na celu poza tym ze jak szarówa jest to manekinów posiadajacych te ledy to wcale ich niewidac tył nieoswietlony bo pan laskawy sobie jedzi i oszczedza kilka mllitrow ropy a bezpieczenwtwa w ruchu niema policja powinna nakladac spore mandaty na oszczędzaczy podczas szarowy i deszczu

to napisz do posiadaczy większości audi a4,a6 i wzwyż , które mają ledy fabryczne i które załączają się automatycznie-może pojadą do serwisu jakoś to ustrojstwo wyłączyć.
a co do oszczędności to mam swoje zdanie.
co do karania za jazdę w deszcz ,mgłę,szarówkę jestem jak najbardziej ZA.
świateł dziennych można używać w dzień podczas normalnej przejrzystości powietrza.
każda mżawka to zmiana na mijania.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie