Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wycieraczki przód/nie działają/działają cały czas/inne problemy/schemat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
(18-05-2012 09:49)Y369 napisał(a): [ -> ]Dowiedziałem się z innego forum, że problemem jest "niewłaściwy montaż (pozycja wyjściowa) całej mechaniki ramion-dźwigni". Jeśli źle się ustawiło całość mechanizmu wycieraczek po ich wcześniejszej naprawie mogą wystąpić opisane objawy. Niestety w celu usunięcia tej przypadłości należy całość ponownie zdemontować, a nstępnie metodą prób i błędów dochodzić do ich poprawnej pracy. Oczywiście dodatkowo zaznaczyć należy odpowiednimi markerami właściwe miejsca ich położenia celem uniknięcia podobnych przypadłości w przyszłości. Ciekaw jestem tylko czy dłuższa jazda z takimi wycieraczkami bez ich właściwej regulacji nie doprowadzi do jakiś komplikacji, które w konsekwencji podniosą koszt naprawy o wiele bardziej aniżeli ponowne ich zdjęcie i doprowadzenie do stanu "bezczkawkowego"? Pozdrawiam.
Sory ale odkrecenie i potem przykrecenie3śrub nic nie zmieni to nie ma sensu jedyną opcja to źle przykręcone ramiona wycieraczek.
Zrób co napisałem i odpisz czy jest ok czy nie u mnie jest ok...
Powodzenia...
Witam!! Mam problem z przednimi wycieraczkami w VW Sharanie po FL. mianowicie po wymianie mechanizmu na nowy nie mogę ustawić wycieraczek tak aby nie uderzały o siebie, jak ustawić wycieraczki aby wszytko było ok?? dodam cały mechanizm jest idealny do starego, wycieraczki i ramiona są stare ( na starym mechanizmie nie było żadnych problemów) Proszę o pilną pomoc ponieważ walczę ze znajomym drugi dzień, dodam że mamy pojęcie o mechanice tylko tu mamy lekki problem, jeszcze raz proszę o dokładny opis co i jak zrobić z góry dziękuje!!
jedno pióro musi byc nisko a drugie nad nim oddalone o jakies 4-5 cm. Nie moga na siebie prawie zachodzic. Wtedy beda sie ładnie mijac.
metoda prób i błędów (tylko syzby nie zbijcie przypadkiem)
jak pisał kolega powyżej minimum 5 cm odległości między nimi i będą się mijać, jak też trafić trzeba w ich położenia dolne.
Ja po czyszczeniu tulejek kiedyś założyłem odwrotnie ramię, co ja się uklałem - nie tak się kręciło i tez nie dało się załozyc ramion prawidłowo.. ale wypłynął ten problem jak zacząłem zakładać półkę podszybia - wycieraczki i nią zahaczały po przełożeniu ramion wszystko zadziałało.
nie będę zakładał nowego posta . mam pytanie jak powinny być założone wycieraczki z przodu takie łukowe bosh ?????
(10-02-2013 18:03)maciej94 napisał(a): [ -> ]nie będę zakładał nowego posta . mam pytanie jak powinny być założone wycieraczki z przodu takie łukowe bosh ?????

Końcówki wycieraczek wywinięte w stronę dachu. Nie wiedziałem jak lepiej to napisać Dodgy
ok wklęsła strona na na dół a końce do góry
Witam,a jakiś patent na zdjęcie zapieczonych przednich ramion? Przez miesiąc codzień pryskałem jakimś środkiem penetrująco smarującym poczym pojechałem do serwisu i tylko ściągacz pogięli.
mozna probowac lekko młotkiem zruszyc ale pukamy przez twardy kawalek drewn( dąb lub buk) Czasamis ie tak udaje. Mozna tez wiertelkiem malym ( 1.5-2 mm) nawiercic tak po srodku polaczenia miedzy ramieniem a osią obrotową. To nic nei szkodzi ze lekko nawiercisz oske. I tak bedzie sie pozniej trzymac ramie jak dokrecisz nakretke.
(10-02-2013 18:03)maciej94 napisał(a): [ -> ]nie będę zakładał nowego posta . mam pytanie jak powinny być założone wycieraczki z przodu takie łukowe bosh ?????

trochę odgrzanie kotleta ale ja założyłem wygięciem do góry i jest git.
przy łuku w dół prawa zaczepiała o plastik podszybia
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie