Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wycieraczki przód/nie działają/działają cały czas/inne problemy/schemat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Wesol czyli mam poprawić luty na wszystkich łączniach przy silniku, i w tym "pudełku"?
Co do tych blaszek to tak sprawdzałem, rozumiem że mam je jeszcze przesmarować miedzianką?
Smar grafitowy to na mechanizm wycieraczek (na trzpienie)?
A czym przesmarować samą przekładnię?
W sumie to niewazne czym sie smaruje. Ja tam dalem mixa takeigo ze jest w zasadzie wszystko razem. Mialem zatarty jeden trzpien co napedza ramie wycieraczki- tą oś. Trzeba rozebrać całość i wtedy przeczyscic papierem sciernym, nawalic smaru a luty poprawic. Watpie by szczotki sie na silniczku wytarly gdyz nie pracuje on az tak duzo roboczogodzin. Mozna ewentualnie wnetrze silnika (jesli jest potrzeba taka ) poprostu przeropować i starczy. Tak robie w wiatrakach nawiewu bo te sa narazone wlasnie na kurz oraz wode z dworu. W tym przypadku popraw luty, blaszki podegnij, mechanizm przesmaruj i powinno smigac. We wtyczke tez mozesz psiknąć.
heh no to jeszcze tylko poprawa lutów i będę wiedział na czym stoję.
Wesol punkcik poleciał już do Ciebie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i niestety poprawiłem wszystkie luty w silniku i magicznej skrzynce- sterowniku i nic z tego nie wyszło.
Z racji braku drugiego sterownika poratowałem się spęciem na krótko. Już gdzieś o tym czytałem teraz już mam praktykę.
Jakby ktoś potrzebował, to trzeba zmostkować pin 1 i 4 chyba (gruby przewód fioletowy -4 i cienki czerwony 1), oraz doprowadzić masę z akumulatora pin3 (biały przewód). Z tymi pinami nie wiem czy nie pomyliłem stron kostki, także jeszcze musicie to sprawdzić u siebie jak idą przewody. W takim podłączeniu nie mamy sterownika i wycieraczki działają tylko na ostatnim biegu z maksymalna prędkością.
Witam

Miałem podobny problem ale u mnie padł sam silniczek i po jego wymianie teraz wszystko pracuje jak należy.

pozdrawiam

czantor

Witam,jestem tu nowy ale sharanem jeżdzę już ponad 4 lata(ponad 270 tys.km.),mam także problem z wycieraczkami.Na pierwszym biegu gdzie wycieraczka włącza się czasowo występują dwie prędkości,także na drugim biegu tym wolniejszym ,po przełączeniu bywa tak że wycieraczki chodzą szybciej,a po chwili idą swoją prędkością.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w przełączniku na kierownicy,czy może gdzieś dalej.Proszę o poradę.
Jaką masz wersję wycieraczek??
Sterownik jest przy silniczku czy osobno??


Sprawdź na początek sam silniczek czo za każdym podłączeniem do prądu pracuje tak samo.
Witam panowie Ja mam mały problem ale z tylną wycieraczką Wszystko działa ładnie Jak ją włączę to zrobi 2 ruchy w lewo i z powrotem ale zatrzymuje się za każdym razem w innym miejscu i troszkę mnie to drażni zwłaszcza jak zatrzyma się na środku szyby Może ktoś ma pomysł jak to rozwiązać
przyciera sie ... chyba ?.
albo silniczek cos kuleje (szczotki etc....)
Mialem tak u siebie. Poza zacierajcym sie trzpieniu to jeszcze byly zimne luty. Rozebralem caly mechanizm, wyczyscilem, przesmarowalem, polutowałem i chodzi elegancko.
Witam.

Witam sie grzecznie z Leszna w Wielkopolsce. Mam Sharana 2000r, 1.9TDI na pompie rozdzielaczowej. Przeszukałem Wasze forum i elektrode, ale takiego problemu nie mial jeszcze nikt i nie wiele jak do tej pory mi pomogli, nie chce wywalac kasy w błoto, wiec pytam Was:

- Odkad mam autko borykam sie z problemem, ktory dzis mnie wyprowadził z rownowagi. Mianowicie - przednie wycieraczki nie mają tzw czasówki, czyli nie działa interwał czasowy. Jest bieg średni, jest bieg szybki. Silnik wycieraczek jest sprawny. Przekaźnik jest OK (niech szlag trafi konstruktorow VW za tą półke z przekaźnikami z trzema poziomami), bezpieczniki są wszystkie OK, a czasówka nie działa. Jak dam przełacznik na dół to mam jedno machniecie wycieraczkami, jak dam spryskiwacz to nie mam wcale machniecia wycieraczek a plyn leci na szyby. Żeby nie było za łatwo to wycieraczka tylna ma to do siebie, że działa idealnie, ale jak ją włacze to działa juz cały czas aż do wyłaczenia stacyjką auta Smile nie sposob jej wyłączyc i czasowo co kilkanascie sekund macha sobie po szybie. Jak mowilem, przekazniki popodmieniane, bezpieczniki sprawdzone. Tylna wiazka nie przetarta, silnik przednich wycieraczek sprawny, nie pozacierane sworznie. Jakies pomysły i wskazówki nasuwają sie może komuś? Bardzo prosze o podpowiedzi zanim zamowie z topranu nowy przełacznik wycieraczek Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie