Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wycieraczki przód/nie działają/działają cały czas/inne problemy/schemat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Witam! Miałem podobny problem z wycieraczkami wkrótce po tym, jak padł alternator i auto zwyczajnie straciło prąd.Po wykonaniu naprawy (dokładnie siadł przekaźnik mocy przy alternatorze) rozkodowało się radio (koszt w firmie - 70 zł, bo nie miałem kodu), no i...stała się rzecz dziwna - w trakcie dłuiższej trasy Katowice-Warszawa wycieraczki ledwie ruszyły, wolno do połowy szyby, powróciły dopiero po włączeniu funkcji spryskiwacza! Potem wcale nie działały.To zastanawiające.Ale minął tydzień, kilka kolejnych odpaleń auta i wszystko powróciło do normy. Co to mogło być?
Zapieczenie ? jaka była temperatura kiedy chciałeś włączyć wycieraczki ?
Temperatura na zewnątrz ok. 18 stopni.Normalna.Więc nie wiem czy to może się powtórzyć?
Mogą ci się zapiekać wycieraczki ,normalna sprawa w Sharanach ,aluminium się utlenia.
Witam

Panowie pojawił się problem z wycieraczkami, diagnoza padnięty moduł przy silniku wycieraczek przednich :/

Mam wersje silnika w którym moduł sterujący jest złączony z silnikiem numer części 7M0-955-113-C

coś takiego http://allegro.pl/silniczek-wycieraczek-...18655.html

Nigdzie nie mogę znaleźć takiej wersji :/ mam pytanie czy jak wymienię całość na wersję w której moduł jest osobno to będzie wszystko ok ??
Nie będzie ok, lepiej poszukaj silnika wraz z modułem
Witam, ja w swojej Ali wyczyściłem i nasmarowałem cały mechanizm wycieraczek, chodzi miodzio ale tylko na najwyższym biegu, przy czasówkach i pierwszym biegu chodzą wolno i zatrzymują się czasem już na połowie zakresu pracy. Jaka jest tego przyczyna? padający silnik?
Witam

Wiem że już jest po temacie, bo już pewnie kupiłeś.
Ja miałem ostatnio też problem z silniczkiem od wycieraczek.
Pierwsze wskazania były na moduł, ale w ostatecznym rozrachunku padł silniczek.
Zakupiłem całość o Galaxy. Wymieniłem silnik z modułem - inne symbole.
Teraz śmiga aż miło.

PS. Jak wycieraczki nie mają siły powrócić do pozycji zerowej to jest uszkodzony silniczek.

pozdrawiam
Witam
Mój problem dotyczy wycieraczek przednich, a mianowicie:

Podczas pracy wycieraczki zatrzymały się w połowie cyklu, po pewnym czasie wróciły na miejsce spoczynku. Później działały przez jakiś czas i znów to samo.
Jak się popukało w silniczek, to na chwilę było dobrze, ale i to wkrótce nie pomagało. Sądziłem że może szczotki się zawieszają. Więc demontarz, i rzeczywiście, w silniczku sprężynka która dociska szczotkę "odwróciła się" i nie pchała szczotki tylko blaszkę w obudowie. Poprawiłem sprężynkę, wszystko zmontowałem i miesiąc wszystko chodziło ok.
Zauwazyłem tylko że po spryskaniu szyby wycieraczki wykonują tylko jeden cykl mycia, a w cześniej były 3 cykle.
Jak już wspomniałem po miesiącu trasa i znów to samo. Zatrzymały się w połowie cyklu. Po kilku kilometrach zjechałem na parking i chciałem już ręcznie umyć szybę, a tu zaskoczenie, wycieraczki działają i to jak użyłem spryskiwaczy to były 3 cykle. Na drugi dzień już nic nie działało.
Demontaż, wszystko ok. Silnik na krótko chodzi aż miło, wycieraczki przesuwaja sie po szybie beż wyraźnego oporu. Napięcie na silniczku wynosiło ok 12,5V, ale po podłączeniu "modułu-sterownika???" spada do 6V. Tak ma być?
Ten sterownik rozkręciłem ale w środku sama elektronika, więc przeleciałem tylko miernikiem oporniki i kondensatory i na jadnym jakby nie było wskazań, ale jak poruszałem to już wszystko wskazywało. Po podłączeniu żadnej reakcji.
Dodam że nie posiadam interfejsu.

Prosze o jakies rady i sugestie.
Czy mam od razu zamawiać ten "sterownik"?

Pozdrawiam
szarik z 96 roku
Pod ta plytka sa blaszki jeszcze ktore smigaja po plytce na kole zebatym. Mysle ze tam tez zagladales jak nie to zrob to. Dodatkowo zawsze sie wszystkie luty poprawia lutownica bo golym okiem moze nie byc widac ze cos nie styka. Ostatnio rozbieralem w swoim szariku i zrobilem wlasnie taki maly remont tego elementu- czesci elektrycznej oraz mechanicznej. Wszystko rozebrane, przeczyszczone i nasmarowane smarem grofitowym i miedzianym. Smiga teraz jak ta lala a wczesniej to bardzo powoli chodziły ramiona. Tylna tak samo zrobiona i w szariku i w golfiorze. Został tylko przód w golfie do zrobienia ale narazie chodzi elegancko. Robilem to samo w poprzednich autach: golfie, polo i astrze.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie