Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wycieraczki przód/nie działają/działają cały czas/inne problemy/schemat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
To moze manetka ma defekt.
Być może ale i tak bym potrzebował zdjęcie lub schemat tego złącza który się wpina do silnika wycieraczek.
Witam.

Jak mnie pamięć i wzrok nie myli:

pin1 - przewód czarno-niebieski
pin2 - przewód brązowy
pin3 - wolny
pin4 - przewód brązowo-żółty
pin5 - wolny
pin6 - fioletowy
pin7 - niebieski
pin8 - przewód niebiesko-żółty
pin9 - przewód zielono-żółty
pin10 - przewód czerwono-zielony

A tak na marginesie to nieładnie brać auto do naprawy i nie wiedzieć jak się za nie zabrać WinkSmile ale spoko też tak kiedyś robiłem dzięki temu dzisiaj wiem więcej Wink.

Pozdrawiam
Lubię takie rzeczy robić Smile podłączyłem tak jak kolega napisał i niestety dalej taka sama usterka manetki zamienione silniki i dalej to samo do podmiany moduł komfortu ?.
Witam.

Na odległość nie pomogę, a w przekładanie rzekomo sprawnych rzeczy też nie wierzę, jak sam nie sprawdzę, to po pierwsze Wink. Po drugie w tym aucie nie ma modułu komfortu tylko jest centralnej elektryki Wink i o ile się nie mylę nie jest on w żaden sposób powiązany z układem mycia/wycierania szyb, poza tym że znajdują się na nim bezpieczniki więc zostaw go sobie na koniec, jak już tak bardzo chcesz tam zajrzeć, wszelkiego typu "funkcje komfortu, poza tymi które realizuje sam w sobie silniczek, idą poprzez zegary - przewód fioletowy. Po trzecie aby była prawidłowa komunikacja między przełącznikiem, a silniczkiem/pompką spryskiwacza to musi być jeszcze sprawna instalacja miedzy nimi czyli "całe przewody"/wtyczki/pin-y i tu zbliżamy się do sedna, ponieważ silniczek przednich wycieraczek, tylnych wycieraczek, pompka spryskiwacza są ze sobą powiązane "instalacyjnie" i mają kilka wspólnych punktów i dlatego np. jak będzie przełamana sławetna wiązka tylnej klapy i będzie tam zwarcie to może to mieć wpływ na pracę przedniego silniczka. Jeżeli nie można wyłączyć wycieraczek z manetki, a ona i silniczek są sprawne (zakładając tak jak mówisz), to znaczy, że gdzieś robi się zwarcie i silniczek dostaje cały czas zasilanie. Ciekawe czemu pin-y z kostki silniczka były luzem. Pozostaje Ci odszukać na forum schemat i wszystko sprawdzić.

Pozdrawiam
Problem rozwiązany po rozbebeszeniu wiązki w komorze silnika znalazłem zwarcie po usunięciu go wszystko wróciło do normy pozdrawiam i dziękuje za pomocne wskazówki.
Witam serdecznie szczęśliwych posiadaczy SHARANÓW.

ma do WAS KOLEDZY - może śmieszne pytanie.

Zabrałem się do czyszczenia mechanizmu wycieraczek i napotkałem banalny problem, otóż nie mam pojęcia jak wypiąć wtyczkę z silnika wycieraczek, nie wiem co nacisnąć , podważyć , aby nie wyrwać jej na siłę. Wiem, że to śmieszne, bo wszystko mam już prawie na wierzchu, po za wtyczką. dostęp tez do niej nie jest najlepszy.
Proszę o poradę. Najpierw proszę o poradę jak wstawić zdjęcie, bo dodaję plik i jest tylko jakieś okienko bez zdjęcia,
Mój sharan to 1,9 DTI 2002 rok 115 KM - super autko[attachment=5668][attachment=5669]
udało się wstawić zdjęcie
Na wtyczce masz taki dzyndzel i nalezy go wcisnac. Zeby ulatwic ten proces rozpinania to wpierw wtyczke wciskaj na silniczek nacisnij ten dzyndzel i pociagnij wtyczke.
Witam. Czy to ten dzyndzel, który zaznaczyłem czerwona strzałką?????[attachment=5670]
Tak.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie