Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Witam .
Auć zachciało mi się zajrzeć w te bloki pomiarowe rozszerzone .
To i mam następną zagwostkę :

334 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 21.63 l
335 Particle filter; kilometers since last regeneration 321219 m
336 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa
337 Particle filter; oil ash volume 0.27 lHuh
338 Particle filter; soot mass calculated 9.45 g
339 Particle filter; soot mass measured 2.89 g
340 Particle filter; time since last regeneration 29838 s

Zrobione zaraz po wypaleniu ( zwiekszyły się obroty właczyły sie wentylatory )

jak dobrze z tego rozumuje ostatnie wypalanie było 321 km wstecz .

Ale popiołu jest 0,27 l 270 ml
czyli DPF powinien już nie żyć ?Confused

Alhambra jeździ bez problemów ,( odpukać w karoserie )
Nie było żadnych alarmów ze strony DPFa
Ale to muszę to sprawdzić . Jak to jest z tą graniczną wartoscią popiołu .
Jakby tu lepiej sprawdzić DPFa Undecided
Nie wiem jakie sa wartosci graniczne tutaj ale to i tak bywa ze tak powiem z przymruzeniem oka. Wazne sa inne parametry. To zapelnienie to tylko szacunkowe wyliczenia. Na filtrze nie ma wagi do wazenia. Zreszta te wartosci mozna sobie wyzerowac i co wtedy bedzie lepsze samopoczucie juz?
Witam . Powiadają na forach , że dla silnika CR 2.0 graniczna wartość popiołu to 0.17 l .
Inni pomierzyli ze 0.21 i też jeździli bez zauważalnych problemów . Ja mogę stwierdzić , że się wypala , jeździ normalnie . Jedynie w dłużym okresie interwału wymiany oleju , wydawało mi się , że podniósł się poziom oleju . Odlałem z pół litra . Przyśpieszyłem wymianę olejową na 13 tys (to się też wiązało z wakacyjnym wyjazdem ) .
No i właśnie co by tu jeszcze sprawdzić przed wyjazdem . Jakie parametry ?
Witam założę nowy temat , chociaż mamy temat od usterek DPF-a .

Jak nie chcę być Januszem motoryzacji i wycinać DPF-a to co ?

1. Oryginał ASO za ok 10 tysConfused
2. Używka z Allegro ? Jak trafić na oryginał z auta z małym przebiegiem
(potestowe) . Może ktoś zna firmy specjalizujące się w autach potestowych ?
3. Polski produkt zamiennik :
prducent : https://jmj.com.pl/?lang=pl&page=home
i ich sprzedawca : http://pamaku.pl

Chyba będę pierwszy na szczura co przećwiczy ten temat na sobie
Sugestie mile widziane Smile
Witam

nie "potestowe" tylko kradzione, nie bądź naiwny.

ćwicz, ja też jestem z tych co nie zamierzają wycinać, ale mam 140 tyś i zapełnienie 0.1l

Pozdrawiam
Drążąc temat dzisiaj ( na razie teoretycznie )

wart jest przeczytania ten watek :
https://a4-klub.pl/topic/297518-zamiennik-dpf/

Czekam na jakieś materiały z firmy JMJ
link nie dziaila.
Maciej a co się dzieje że chcesz go wymienić??bo z tego co czytałem na TKP to pisałeś że nic się nie dzieje z autem,więc po co wymieniać ??jak dobrze pamiętam to masz 58g zapełnienia więc to nie dużo moim zdaniem
Witam

ale nareszcie jakieś potwierdzenie że zamiennik jest dobrym rozwiązaniem

Pozdrawaim
(17-07-2017 22:08)marcyb3 napisał(a): [ -> ]Maciej a co się dzieje że chcesz go wymienić?..........jak dobrze pamiętam to masz 58g ........
.
Nie ma alarmów . Tylko to wysokie zapełnienie popiołem . U nas to trochę inaczej się liczy . W litrach ( mililitrach ) .
Mam 27 a ponoć norma 17 ml i podejrzenie , że przybywa oleju . Generalnie staram się nie jeździć samochodem od awaryjnego zatrzymania do następnej usterki . Tylko reagować szybciej ,
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie