16-07-2017, 00:38
Witam .
Auć zachciało mi się zajrzeć w te bloki pomiarowe rozszerzone .
To i mam następną zagwostkę :
334 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 21.63 l
335 Particle filter; kilometers since last regeneration 321219 m
336 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa
337 Particle filter; oil ash volume 0.27 l
338 Particle filter; soot mass calculated 9.45 g
339 Particle filter; soot mass measured 2.89 g
340 Particle filter; time since last regeneration 29838 s
Zrobione zaraz po wypaleniu ( zwiekszyły się obroty właczyły sie wentylatory )
jak dobrze z tego rozumuje ostatnie wypalanie było 321 km wstecz .
Ale popiołu jest 0,27 l 270 ml
czyli DPF powinien już nie żyć ?
Alhambra jeździ bez problemów ,( odpukać w karoserie )
Nie było żadnych alarmów ze strony DPFa
Ale to muszę to sprawdzić . Jak to jest z tą graniczną wartoscią popiołu .
Jakby tu lepiej sprawdzić DPFa
Auć zachciało mi się zajrzeć w te bloki pomiarowe rozszerzone .
To i mam następną zagwostkę :
334 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 21.63 l
335 Particle filter; kilometers since last regeneration 321219 m
336 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa
337 Particle filter; oil ash volume 0.27 l
338 Particle filter; soot mass calculated 9.45 g
339 Particle filter; soot mass measured 2.89 g
340 Particle filter; time since last regeneration 29838 s
Zrobione zaraz po wypaleniu ( zwiekszyły się obroty właczyły sie wentylatory )
jak dobrze z tego rozumuje ostatnie wypalanie było 321 km wstecz .
Ale popiołu jest 0,27 l 270 ml
czyli DPF powinien już nie żyć ?
Alhambra jeździ bez problemów ,( odpukać w karoserie )
Nie było żadnych alarmów ze strony DPFa
Ale to muszę to sprawdzić . Jak to jest z tą graniczną wartoscią popiołu .
Jakby tu lepiej sprawdzić DPFa