Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Naczytałem się już tyle o moim problemie, że mnie głowa rozbolała. Nie chciałbym robić w którąś niedzielę (w taki dzień jeżdżę w trasę) 700 km na dojazdówce. Ogólnie nie wiem do czego służy ten zbiorniczek? Czy usunięcie zbiorniczka wiąże się z usunięciem filtra dpf? Czy jak go wywalę(zbiorniczek) to czegoś nie rozwalę? Podobno będą mi się świeciły kontrolki od silnika i świec? I czy jakoś poprzez komputer dam radę te kontrolki na stałe zgasić? Sa jeszcze jakieś emulatory, czy coś takiego ale to nie na moją kieszeń. Czekam Panowie na podpowiedzi. Dzięki za dotychczasowe, wszystko biorę pod uwagę
nic nie wycinaj nic nie kastruj. Czy będąc kawalerem tez chcialbys byc wykastrowanym?? Nauczyli sie kastrowac.
Przesun ten zbiorniczek w inne miejsce i tyle.
Dzięki! Można powiedzieć,że go wykastrowałem a później mu te jaja przyszyłem. Zbiornik z płynem mechanik przesunął mi przed koło zapasowe (oczywiście bez blachy, która otaczała zbiornik), błędy wykasowane. Potrzebne mu były tylko 3 długie śruby i kawałek kątownika. Zobaczymy co będzie dalej. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi!!!
Kolego możesz wrzucić fotkę jak to rozwiązałeś? Mam ten sam problem....
To fabryczne dpfy, czy dokładane? Widziałem kiedyś na sgaf.de jak dokładali, chociaż w etce niby są części do doposażenia w dpf, więc fabrycznie pewnie wychodziły. Zrób zdjęcia.
2.0 tdi miały wszystkie dpf.
Witam. Dzisiaj wyświetlił mi się komunikat "diesel partiker filter betriebs anleitung". Nie wiem za bardzo o co chodzi. Być może skończył się płyn. Może ktoś podpowie co mam tam wlać? Oczywiście zamiennik nie płyn z serwisu, który kosztuje 200-250 złotych.
Podłączę się do pytania. Możesz zamieścić fotkę jak rozwiązałeś przesunięcie tego zbiorniczka?
Witam

monitoruje ktoś może zapełnienie DPF u siebie.

dzisiejszy log

334 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 11.59 l
335 Particle filter; kilometers since last regeneration 190300 m
336 Particle filter; offset for differential press. 1 hPa
337 Particle filter; oil ash volume 0.07 l
338 Particle filter; soot mass calculated 11.40 g
339 Particle filter; soot mass measured 4.48 g
340 Particle filter; time since last regeneration 11020 s


wszędzie gdzie czytam poziom popiołu podawany jest w g,
u mnie jest w litrach.
udało mi się gdzieś znaleźć w sieci odczyty w ml z graniczną wartością 380 ml

po przeliczeniu wychodzi mi że taką wartość będę miał przy przebiegu 400-500kkm i coś mi się z tym nie podoba, nie mówiąć że VCDS daje mi wartość zakrągloną do 2 miejsc.

teraz mam 97kkm przy 65kkm miałem 0,05

podobno VCDS podpowiada max wartość ale u mnie niestety nie pokazuje
ma ktoś może takie informacje jaki jest max w litrach/ml

jeszce jedno pytanko

pali się komuś kontrolka przy wypalaniu DPF, jeszcze nie zdarzyło mi się zarajestrować tej czynności, miałem nieraz wrażenie że jest słabszy ale ręki nie dam że to było wypalanie


Pozdrawiam
Witaj
To dobrze że nie zaświeciła Ci sie kontrolka DPF, bo oznaczałoby to że filtr jest już zapchany. Ja też nie zauważam kiedy wypala się DPF bo jeżdżę głównie autostradą, ale wystarczy że tydzień lub dwa pokręcę się po mieście i wtedy mogę zarejestrować wypalanie, czyli obroty wskakują na około 1000 na 10-15min i potem wszystko wraca do normy. Mam VCDS 12.12 i powiem Ci że muszę u siebie to sprawdzić jak to wygląda przy moim przebiegu 148 tyś km.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie