Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
|
16-07-2017, 00:38
Post: #71
|
|||
|
|||
RE: zapełnienie DPF
Witam .
Auć zachciało mi się zajrzeć w te bloki pomiarowe rozszerzone . To i mam następną zagwostkę : 334 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 21.63 l 335 Particle filter; kilometers since last regeneration 321219 m 336 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa 337 Particle filter; oil ash volume 0.27 l 338 Particle filter; soot mass calculated 9.45 g 339 Particle filter; soot mass measured 2.89 g 340 Particle filter; time since last regeneration 29838 s Zrobione zaraz po wypaleniu ( zwiekszyły się obroty właczyły sie wentylatory ) jak dobrze z tego rozumuje ostatnie wypalanie było 321 km wstecz . Ale popiołu jest 0,27 l 270 ml czyli DPF powinien już nie żyć ? Alhambra jeździ bez problemów ,( odpukać w karoserie ) Nie było żadnych alarmów ze strony DPFa Ale to muszę to sprawdzić . Jak to jest z tą graniczną wartoscią popiołu . Jakby tu lepiej sprawdzić DPFa |
|||
Reklama
|
|||
|
16-07-2017, 06:44
Post: #72
|
|||
|
|||
RE: zapełnienie DPF
Nie wiem jakie sa wartosci graniczne tutaj ale to i tak bywa ze tak powiem z przymruzeniem oka. Wazne sa inne parametry. To zapelnienie to tylko szacunkowe wyliczenia. Na filtrze nie ma wagi do wazenia. Zreszta te wartosci mozna sobie wyzerowac i co wtedy bedzie lepsze samopoczucie juz?
|
|||
16-07-2017, 12:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2017 12:57 przez Maciej_F.)
Post: #73
|
|||
|
|||
RE: zapełnienie DPF
Witam . Powiadają na forach , że dla silnika CR 2.0 graniczna wartość popiołu to 0.17 l .
Inni pomierzyli ze 0.21 i też jeździli bez zauważalnych problemów . Ja mogę stwierdzić , że się wypala , jeździ normalnie . Jedynie w dłużym okresie interwału wymiany oleju , wydawało mi się , że podniósł się poziom oleju . Odlałem z pół litra . Przyśpieszyłem wymianę olejową na 13 tys (to się też wiązało z wakacyjnym wyjazdem ) . No i właśnie co by tu jeszcze sprawdzić przed wyjazdem . Jakie parametry ? |
|||
17-07-2017, 10:38
Post: #74
|
|||
|
|||
DPF wymiana
Witam założę nowy temat , chociaż mamy temat od usterek DPF-a .
Jak nie chcę być Januszem motoryzacji i wycinać DPF-a to co ? 1. Oryginał ASO za ok 10 tys 2. Używka z Allegro ? Jak trafić na oryginał z auta z małym przebiegiem (potestowe) . Może ktoś zna firmy specjalizujące się w autach potestowych ? 3. Polski produkt zamiennik : prducent : https://jmj.com.pl/?lang=pl&page=home i ich sprzedawca : http://pamaku.pl Chyba będę pierwszy na szczura co przećwiczy ten temat na sobie Sugestie mile widziane |
|||
17-07-2017, 11:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2017 11:07 przez billykrakow.)
Post: #75
|
|||
|
|||
RE: DPF wymiana
Witam
nie "potestowe" tylko kradzione, nie bądź naiwny. ćwicz, ja też jestem z tych co nie zamierzają wycinać, ale mam 140 tyś i zapełnienie 0.1l Pozdrawiam |
|||
17-07-2017, 16:34
Post: #76
|
|||
|
|||
RE: DPF wymiana
Drążąc temat dzisiaj ( na razie teoretycznie )
wart jest przeczytania ten watek : https://a4-klub.pl/topic/297518-zamiennik-dpf/ Czekam na jakieś materiały z firmy JMJ |
|||
17-07-2017, 18:18
Post: #77
|
|||
|
|||
RE: DPF wymiana
link nie dziaila.
|
|||
17-07-2017, 22:08
Post: #78
|
|||
|
|||
RE: DPF wymiana
Maciej a co się dzieje że chcesz go wymienić??bo z tego co czytałem na TKP to pisałeś że nic się nie dzieje z autem,więc po co wymieniać ??jak dobrze pamiętam to masz 58g zapełnienia więc to nie dużo moim zdaniem
|
|||
17-07-2017, 22:12
Post: #79
|
|||
|
|||
RE: DPF wymiana
Witam
ale nareszcie jakieś potwierdzenie że zamiennik jest dobrym rozwiązaniem Pozdrawaim |
|||
18-07-2017, 08:25
Post: #80
|
|||
|
|||
RE: DPF wymiana
(17-07-2017 22:08)marcyb3 napisał(a): Maciej a co się dzieje że chcesz go wymienić?..........jak dobrze pamiętam to masz 58g ......... Nie ma alarmów . Tylko to wysokie zapełnienie popiołem . U nas to trochę inaczej się liczy . W litrach ( mililitrach ) . Mam 27 a ponoć norma 17 ml i podejrzenie , że przybywa oleju . Generalnie staram się nie jeździć samochodem od awaryjnego zatrzymania do następnej usterki . Tylko reagować szybciej , |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|