Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Tylko dziwne ze ktos wycal dpf bo mowiles ze nowy byl i programowo usuwal. Koszty takiej uslugi raczej sa conajmniej tyle warte co ten dpf wiec sensu nie widze tej calej operacji. Uklad dpf nie jest jakis straszny. Naprawde potrafi przelatac i 400-500 tys. Kuzyn ostatnio mi mowil ze ma auto z przelotem 800 tys i dpf dziala nie robi problemu tyle ze w dostawczaku. Podstawowa sprawa to nie mozna dopuszczac do sytuacji zeby cos bylo niesprawne. Nie moze byc sytuacji ze turbo niedomaga czy wtryski kuleja badz uklad dolotowy jest nieszczelny. Tak samo czujniki na dpf itp sprawy. Inaczej ugotujemy turbo a dpf bedzie zawalony wiecznie. Naprawde to proces dosc dlugotrwaly a nie ze ktos gania troche po miescie to go zniszczy. Mam tourana bls i prawie 300 tys na szafie i dpf ma sie bardzo dobrze. Jest tez zawirusowany i gania nim moja zona z dzieciakami i wkolo komina. Ze cztery razy w miesiacu jedziemy sobie na zakupy itp do Szczecina czyli okolo 40 km trasy w jedna strone. Tyle w tym temacie.
Co do usunięcia DPF z mojego auta to można sprawdzić w historii mojego auta w Aso co i jak było wymienione oraz kiedy. Auto było cały czas serwisowane w ASO.
Zanim zakupiłem to auto to dokładnie przetrzepałem całą historię auta. DPF Był wymieniony W ASO w Niemczech przed sprzedażą do Polski na nowy.Jak zwykle handlarze rabują co mogą więc pozbyli się DPF-a i cofnęli przebieg. W momencie kupna z tego powodu postawieni zostali pod ścianą i kupiłem auto dużo taniej. Auto posiadało wpisy z 66 wizyt w serwisie. Historia potwierdzona przez ASO Sienko i Syn w Białystok.
Co do usuwania DPF że to samo zło dla auta to sam kolega @Wesol polecał to na forum innym a teraz widocznie o tym zapomniał.Wink
Nie rozumiesz oco chodzi. Nie kazdego kawalera trzeba poddawac kastracji. Wycinke dpfa to robisz jak masz go zagotowanego i nie da sie go przywrocic do zycia. Wtedy stajesz przed wyborem czy nowy dpf za 8 tys zl plus inne sprawy i zamykasz sie w 9 tys zl. Czy kastracja dpf za powiedzmy 1200 zl. Gdy auto warte jest 15-20 tys zl chyba wynik jest znany. Po co ktos wycinal dpf u ciebie to ja nie wiem ale napewno nie po to by sprzedac dpf za okolo 1000 zl ot tak sobie by pozbawic auto tego elementu skoro bylo to sprawne co nie?

W historii nic nie mozesz byc pewnym bo te historie mozna zmalowac dowolnie.

Dpf to zlo jak jezdzisz autem i nie wiesz co sie z nim dzieje. Poczytaj sobie na forum tourana o wypowiedziach Jacka z Lowicza ktory tak samo ja Robert Donaj z Gdanska zajmuje sie ta sama profesja. Wyjasnial wiele razy i Jacek i ja zreszta tez z czym sie to je ale skoro wolisz zostawac przy swoim toku rozumowania i gulasza to juz twoj wybor.
(19-09-2017 00:06)wesol napisał(a): [ -> ]Nie rozumiesz oco chodzi. Nie kazdego kawalera trzeba poddawac kastracji. Wycinke dpfa to robisz jak masz go zagotowanego i nie da sie go przywrocic do zycia. Wtedy stajesz przed wyborem czy nowy dpf za 8 tys zl plus inne sprawy i zamykasz sie w 9 tys zl. Czy kastracja dpf za powiedzmy 1200 zl. Gdy auto warte jest 15-20 tys zl chyba wynik jest znany. Po co ktos wycinal dpf u ciebie to ja nie wiem ale napewno nie po to by sprzedac dpf za okolo 1000 zl ot tak sobie by pozbawic auto tego elementu skoro bylo to sprawne co nie?

W historii nic nie mozesz byc pewnym bo te historie mozna zmalowac dowolnie.

Dpf to zlo jak jezdzisz autem i nie wiesz co sie z nim dzieje. Poczytaj sobie na forum tourana o wypowiedziach Jacka z Lowicza ktory tak samo ja Robert Donaj z Gdanska zajmuje sie ta sama profesja. Wyjasnial wiele razy i Jacek i ja zreszta tez z czym sie to je ale skoro wolisz zostawac przy swoim toku rozumowania i gulasza to juz twoj wybor.
Jak zwykle Twój tok rozumowania. Zawsze uważałeś że nic nie rozumiem i nadal tak twierdzisz. Ok. Jesteś nie reformowalny. Przykro mi.

Co do DPF i historii w moim aucie jestem pewien na 100% Ponieważ rozmawiałem z poprzednia właścicielką auta i to wszystko potwierdziła. Ale historię według Ciebie zmalowałem. Przykro mi że tak myślisz.

Co do kastracji to masz rację że nie każde auto trzeba pozbawiać DPF-a dokładnie to rozumiem co napisałeś wyżej. Koszty wymiany itd. Wszystko to sprawdzałem jak bym chciał powrócić do dpf jakie koszty będą w moim aucie. Ale podobno ja nic nie rozumiem. Przykro mi.

A na koniec dodam że kolejny raz mieszasz ludzi z innego forum z błotem tutaj. Czy wspominając o koledze Gulasz z innego forum to inni go tutaj znają i wiedzą kim jest? Raczej nie wszyscy wiedzą lub znają tego kolegę a więc pozwól by ludzie sami mieli możliwość odpowiedniej oceny co do tego człowieka.

Nie muszę wchodzić na forum Tourana by wiedzieć na co zwracać uwagę co się dzieje lub jak to jest z tym autem. Mówiłeś kiedyś że kupiłem najgorsze auto jakie można było kupić jeśli chodzi o 2,0 tdi BRT z dpf. Jeżdżę już trzeci rok i żadnych awarii a twierdzę że to najbardziej udany pojazd jaki wyszedł do 2007 roku bo z tego roku jest moje auto. Nie jestem osobą co nic nie wie i nic nie umie jak zawsze twierdziłeś. Powiem tak ja nie będę czegoś umiał a zobaczę że Ty to robisz już to zrobię potem sam bez niczyjej pomocy. Myślę że wyraziłem się jasno.

Przepraszam za OT ale nie wszystko tutaj powinno być napisane ponieważ temat zasadniczy dotyczy DPF no ale musiałem odpowiedzieć Panu Moderatorowi.
Nie będę więcej pisał i zaśmiecał tutaj. Ja opisałem historię swego auta z życia.
Nie chodzi o jakues mieszanie ludzi. Gosc ma swoj tok myslenia okej. Chcesz to tez nie wymieniaj ani oleju ani rozrzadu. Ja ci mowie ze historie mozna zmalowac ale skoro wiesz lepiej. Vcds'a tez masz oryginalnego za 300 zlotych co nie? Jeszcze diagnostyka sie zajmij. Nie wiem czy rozmawisles z niemka czy inna kobitka ale pewnie wszystko pamietaka co bylo wymieniane i kiedy.
Wiele razy mowilem ze ja bym po jednym przykladzie nie stawial czy to dobrze czy zle. Tymbardziej ze raz ze nie wiesz co dokladnie bylo robione i w zasadzie po co ta kastracja skoro nowy dpf miales. Poza tym nie ty zlecales i nie byles przy tym i tak naprawde to nie wiadomo czy cokolwiek bylo grzebane w sofcie. Nie wiesz ze mozna to na kilka wersji zrobic.
Właśnie w diagnostykę bawię się od jakiegoś czasu i nic nikomu nie zepsułem , oby tak zostało.Wink
Jakiś czas temu wysłałem Tobie swoje logi z mojego 2.0 tdi i stwierdziłeś że jest wszystko ok więc nie rozumiem Huh co mam namieszane skoro sam twierdziłeś że jest OK a teraz mam namieszane. Nie wiem skąd takie przypuszczenia. Ale niech będzie twoja prawda. Ja tam na siłę nikomu nic nie wmawiam i każdy zrobi po swojemu.Wink

Przepraszam zapomniałem dodać że cała instalacja DPF w moim aucie jest brakuje tylko wkładu DPF w puszce.
To skad wiesz ze dpf masz wykastrowany w sofcie?
Czemu mowie ze mozesz miec namieszane? To wez mi wytlumacz po co handlarz wycial tego dpfa i wykastrowal go w sofcie skoro miales silnik wymieniony i oraz dpf? Po co ktos dokladal do auta skoro szlo pod sprzedanie? Gdzie sens?
Co chciales zepsuc vcdsem w swoim aucie? Co tam takiego potfornego mozesz nim zrobic?
Teraz zastanow sie czemu tunerzy robia softu w autach gdzie dpf dziala i sprawuje sie dobrze? Patrz ja mam w swoim ze 105 koni zrobione okolo 140 km i jakos dpf ma sie calkiem dobrze. Wypalanie co 320 km.

Dajesz jakas opinie ze po kastracji jest okej itp a pytanie czy chocby wiesz jakie parametry mowia ze cos jest nie teges w ukladzie dpf jakie tempetatury i ktore sa graniczne choc wiesz?
Może bym i tego badziewia nie wyrzucal, ale pracę mam jaka mam i częściej auto jeździ po mieście więc chyba to wyrzucenia i mam nadzieję, że zapomnę że to kiedyś mialem
Tu problemem jest dretwa pompa oleju w tym silniku i tu bym zrobil pozadek. Sam dpf mokry nie jest az taki zly. Nie rozrzedza tak oleju. Nie wiem ja mam dpf i jezdze tez praktycznie po miescie. Cis gdzies uslyszales i sie przestraszyles. Ja gdybym chcial to bym to usunal naprawde prawie po kosztach. Tyle co ten dpf wart i tyle. Ale póki co tego nie robie. Marcin ma drugiego toueana z dpf i jakos nie placze. Sasiadowi robilem jakis czas temu paska i tez mial problem bo turbo zwalone rurki od dpf pourywane. Wymienilem turbo rurki pospawalem dpf wypalilem i mimo 300 tys chodzi wzorowo a widze go codziennie.
Dzwoniłem do ASO litr płynu 309 zł, gość powiedział że muszę dolać jakieś trzy litry, za tą cenę mogę się tego pozbyć, ale widzę, że tu zamiast podpowiedzieć, są jakieś przekomarzania, hmm dzięki za pomoc
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie