Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
(25-02-2017 16:38)billykrakow napisał(a): [ -> ]Witam

135 kkm

334 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 15.23 l
335 Particle filter; kilometers since last regeneration 212010 m
337 Particle filter; oil ash volume 0.10 l
338 Particle filter; soot mass calculated 15.87 g
339 Particle filter; soot mass measured 4.99 g


idzie dość jednostajnie, przy 65 kkm miałem 0,05 teraz mam 0,1

dalej nie wiem ile DPF jest w stanie pomieścić popiołu.


Pozdrawiam.

Witaj
W moim sharanie mam obecnie zapełnienie DPF na poziomie
0.14 l a przebieg 178 tyś km, wypala średnio co 400-500 km, w trasie jadąc na wakacje wypala się rzadziej. Filtr pomieści 175 ml popiołu, policzyłem że w moim przypadku osiągnie przy 250-260 tyś km, czyli jeszcze trzy lata.
(18-11-2015 09:43)sharanik napisał(a): [ -> ]Mam VCDS 12.12 i powiem Ci że muszę u siebie to sprawdzić jak to wygląda przy moim przebiegu 148 tyś km.
Także mam VCDSa 12 .12 ale z zbytnio się nie zagłębiam w jego czeluścia .
Te pomiary DPF-a gdzie znaleźliscie ?

Grupa silnik ?
Bloki Pomiarowe ?

numer 334 ????
Blush
Przeszukujesz bloki Advanced Measuring:
335 Particle filter; kilometers since last regeneration -
337 Particle filter; oil ash volume
338 Particle filter; soot mass calculated
339 Particle filter; soot mass measured

Jeszcze można sprawdzić ciśnienie przed DPF i za, ale te są najważniejsze.
(27-02-2017 08:29)sharanik napisał(a): [ -> ]Filtr pomieści 175 ml popiołu, policzyłem że w moim przypadku osiągnie przy 250-260 tyś km, czyli jeszcze trzy lata.


Nie wgłębiałem się mocno w ten temat ale też znalazłem w sieci ,17 l jako wartość graniczną. jednocześnie w tym samym miejscu znalazełem informacje że nie jest to miarodajne i u niektórych przy wartościach 30 % większych nie ma żadnych problemów i DPF dziala jak trzeba.

zakładam że wszystko sprowadza się do wartości wyliczanych przez komputer i zawsze jest to wartość orientacyjna, jak ze spalaniem podawanym przez komputer.

w każdym razie nowy DPF do naszych samochodów kosztuje 1,7 kPLN i w porównaniu z wartością samochodu nie jest to tragedia.
jak przychodzi czas wymienasz i jeździsz dalej

Pozdrawiam
(27-02-2017 11:21)billykrakow napisał(a): [ -> ]w każdym razie nowy DPF do naszych samochodów kosztuje 1,7 kPLN i w porównaniu z wartością samochodu nie jest to tragedia.
jak przychodzi czas wymienasz i jeździsz dalej
Pozdrawiam
Na przykład o tym myślałeś ?:
http://allegro.pl/kadex-filtr-dpf-vw-sha...84354.html

Fakt też bym odżałował na takiego filtra . Twierdzą nawet , że wkłady to mają niemieckie ( jakieś tam udoskonalone )
a puszki spawają w Polsce .
Osobiscie nie wierze w to ze to nawet kat jest a gdzie dopiero do dpf'a.
Witam

a ja bym tak mocno nie wątpił skoro nowy kosztuje 6 tys w VW to zamiennik 25% tej kwoty nie szokuje.

tym bardziej że to proste urządzenie, może mają już patent jak zastąpić platyne choć tej też nie jest więcej niż za 1000 skoro na złomie dają 600 chyba za stary.

tu też jest
http://allegro.pl/katalizator-filtr-dpf-...77667.html

Pozdrawiam
tak napewno pierwiastkow dasz za 1000 zl plus wyspawanie puszki, rurki flansze itd plus podatki robotnik co to robi w fabryce tez za free robi swiatlo sprzet do produkcji i dokladasz do interesu posrednik tez musi zarobic bo przecie tego za darmoche nie bedzie robil i allegro tez musi miec porcent od tego. To ze kata skupuja czasami za 500 zl czasami za 900 bo zalezy ktory sprzedajesz to inna sprawa. Niekotre dpfy kosztuja ponad 10 tys zl.
Smog był, jest i będzie. Najgorzej jest na Śląsku bo przecież tam jest tyle fabryk (i oczywiście wydobywanie węgla). Najlepiej na północy (bryza i te sprawy). Problemem są stare graty, które mają po 20 lat i palą jak Kubańczyk cygaro Big Grin Serio! Do tego paliwa z Rosji, które są jakiejś drugiej jakości.
Ruskie paliwa wcale nie są złe. U nich poprostu jest więcej lewizny i łatwiej można się naciąć na chrzczone paliwo.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie