Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Na paliwie ON z Ukrainy moj tdi szedl jak przecinak. Wiec duzo maja do zrobienia stacje w Pl aby mialy takie kaloryczne paliwo.
Z tymi dpf dojdzie do zrobienia naszych odpowiedników TUV, ale spoko w de też przekręty idą na potęgę i to my nauczyliśmy się cwaniactwa od nich. Co do samego DPF to mam w galaxy 2001 założony tzw. suchy dpf i szkop dopłacił 1200e kilka lat temu a mam na to papiery, emisje spalin, wbite w brief z numerami tego dpf i numerami homologacji itp. i co z tego jak w PL rejestrowałem wyśmiali mnie na skp, w urzędzie komunikacji mieli też to w dupie i na żądanie mogą mi wbić euro 3 jak homologował producent a jak kupowałem wiatol to szkoda gadać są opcje, ale nie do przeskoczenia z KOMPLETNĄ dokumentacją gdzie niemcy wbili w dowód odpowiedzieli że nie honorują ich
PS: fotka do wgląda z wiatola
(15-03-2017 20:58)peters napisał(a): [ -> ]Na paliwie ON z Ukrainy moj tdi szedl jak przecinak. Wiec duzo maja do zrobienia stacje w Pl aby mialy takie kaloryczne paliwo.
Uważaj z tym paliwem. jeśli masz sprawdzone stacje to OK. Auto idzie jak by mu ze 20 kucyków dołożyli ale jesli bierzesz od kogoś nie sprawdzonego to może być lipa.
Na jednym paliwie ok a na drugim jak by 20 kucy zdechło.Angry
Pompki szybko się skończą.

@Yorker w Via tool interesuje ich rok budowy pojazdu przy zaliczaniu auta do odpowiedniego Euro 3 lub Euro 4. I nic z tym nie zrobisz.Rolleyes
Moim zdaniem te wszystkie sprawy z ekologia to jest tylko wyluda grosza. Kiedys tego nie bylo I nic nie mowilI o smogu. Teraz auta maja E4 E5 I maja smog. Chyba w glowie do glupot.
Witam

jak sie o czymś nie mówi to nie znaczy że tego nie ma.

zapraszam do Krakowa jak jest 500% normy.
szybko przyznasz że to jednak przeszkadza.

Pozdrawiam
Kolego zgadza się ale to w 12% sprawa transportu. Smog jest wynikiem ogrzewania typu piec na miał węglowy, wegiel, kominki, elektrociepłownie i co najgorsze nowa zabudowa, która skutecznie zamyka kanały napowietrzające miasta. Nikt nie patrzy na to że nie wilno budowac w niektórych miescach bo sie zaburza przepływy powietrza. Teraz rządzi kasa. druga sprawa ten rok jest chyba najgorszy pod kątem braku wiatru.
Moi rodzice mieszkają niedaleko Otwocka i tam potrafi być 1300%... a wielkiego ruchu samochodowego nie ma tylko same male. kominy, kominki....
Witam

zgadzam się że samochody w takim Krakowie to pikuś
myśłe że dużo mniej niż piszesz

nie zmienia to faktu że oszustwo jest oszustwem i tyle

osobiście chciałbym żeby wszyscy ogrzewli gazem i nie wycinali DPF bo w zimie spaceruje raz na miesiąc.

jak do tego będziemy dążyć to kiedyś to osiągniemy.

jak będziemy palić opony i wycinać DPF "bo niemca stać a mnie nie" to g... zmienimy

dlatego zaczynam od siebie i przekonuje innych.

orzewam gazem i nie wycinam DPF i jestem w tym konsekwętny,
tyle moge.


Pozdrawiam
Myślę, że tu jak zwykle chodzi o kasę powiązaną z polityką. Gaz kupujemy, węglem palmy i się trujemy ale to Żarnowiec kiedys był be. Teraz auto na prąd tak naprawdę jest na węgiel...
Krakow to miasto dosc stare. Duzo kamienic opalanych weglem o wysokiej kalorycznosci z duza iloscia smoly i siarki. Taki wegiel powinien isc do przetworstwa do odzyskania te cenne mineraly a my tym palimy. Krakow to jakis inny stan kontynent itp a jednak ma problem. Czemu Szczecin nie ma problemu?
20 czy 30 lat temu ludzie nie mieli tyle samochodow. Pracowali i mieszkali na miejscu. Teraz wszyscy uciekaja na obrzeza na jakies mniejsze miejscowosci. Zaraz sie skonczy paliwo i beda plakac ze rowerem do pracy i do sklepu trzeba.
Hej, dopiero teraz uporałem się z tym problemem. Krótko podsumowując - nowy EGR, nowy Pierburg, nastawy turbiny(bo okazało się, że ktoś wcześniej w niej dłubał) , wyjęte flaki z filtra DPF i wyłączenie AdBlue. Zobaczymy co będzie dalejShy
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie