Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Silnik 2.0B nie odpala/problemy z odpaleniem/gaśnie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
(28-12-2014 00:20)ARTUROO26 napisał(a): [ -> ]Jeżeli była by to kostka, to na zimnym i ciepłym by nie palił. Jeżeli na ciepłym jest git to trzeba sprawdzić czujnik temp silnika. Na 2,0 nie znam się, wiec musisz wygooglowac gdzie dokładnie ten czujnik jest.

No właśnie pamiętam z innych VW starszej daty, że jeb... kostka na zimno odmawiała współpracy a na gorącym wsio ok, nie jestem elektrykiem, ale coś ktoś mi kiedyś tłumaczył; pobór mocy, amperarz, etc.....

Ale nic nie sugeruje, wszelkie sugestie mile widziane Big Grin
Proszę się nie sugerować odpowiedziami innych, ten szarik zrobił blisko 180 tys w moich rękach i trochę go znam - kapryśne bydle bywa, ale do domu zawsze dowiezie Big Grin
Miałem parę przypadków z kostkami i jeżeli były uszkodzone to miały kaprysy niezależne od temperatury, pory dnia i humoru Smile Ja bym sprawdził ten czujnik, potem pozostaje dalsze szukanie
(28-12-2014 00:34)ARTUROO26 napisał(a): [ -> ]Miałem parę przypadków z kostkami i jeżeli były uszkodzone to miały kaprysy niezależne od temperatury, pory dnia i humoru Smile Ja bym sprawdził ten czujnik, potem pozostaje dalsze szukanie

ok, a moje zawsze jak na (- i leki +) + wilgotność, ale teraz jest sucho w powietrzu, a zaczeło się wcześniej przy opadach i temp na + w szariku, a może przełoże mu aparat zapłonowy z Cabrio i zobacze co będzie .... Sad
te strzelanie w wydech sugeruje mi coś z zapłonem , dobrze, że jutro niedziela Idea
Albo kręcisz rozrusznikiem, gromadzi się paliwo i wtedy może postrzelic, sprawdź ten czujnik co ci mówię bo mi to nie wygląda na zapłon chyba, że jest źle ustawiony
(28-12-2014 01:00)ARTUROO26 napisał(a): [ -> ]Albo kręcisz rozrusznikiem, gromadzi się paliwo i wtedy może postrzelic, sprawdź ten czujnik co ci mówię bo mi to nie wygląda na zapłon chyba, że jest źle ustawiony

Zapłon stroboskopem sprawdzałem, jest ok - to coś z elekpstryką musi być, a ja się na tym nie wyznaję Undecided Ale, ....... człowiek uczy się całe życie, jutro wznawiam walkę Exclamation

Kolejne sugestie ? Huh
aha, całe ECU czyta przez pierwsze 3 min mapy zapisane w pamięci, więc działanie jakiekolwiek czujnika, Lambda, etc.. nie ma wpływu - tak mi odpisali na Facebook groop użytkownicy z Niemiec, szukać w kabelkach ... izolacja, styki, kostki
Ich bin ganz Froh Angel
Ale jak KAT zapchany to Lambda brak info, a ja mam blisko 400tys na liczniku, i stad te info o błedzie na VAG, jutro zapodam 3,5 Volta sondzie ....

Kupię VW Sharan na gażniku ! oferty na priv Heart
(27-12-2014 23:41)Szeroki napisał(a): [ -> ]
(27-12-2014 23:15)szparag86 napisał(a): [ -> ]możesz najpierw sprawdzić te czujniki:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...71#pid2571

Dzięki za link, ale ADY 2.0 to nie jest VR6 2.8 Sleepy
A w VR'ach to była norma bo miałem VW Corrado VR6

To tylko przykład że czujniki można sprawdzić a nie od raz wymieniać, poszukaj tylko jaka mają mieć rezystencję i zmierz. Co do kata, jak ja miałem zatkany bo przy kolizji został lekko wgnieciony to zapalał ładnie i dopiero po jakimś czasie tracił moc. Po kilku "przegazówkach" robił się czerwony. Ale to akurat było w oplu.
witam ponownie
No kolego Szeroki do końca się nie zrozumieliśmy, z tego co ja wiem(nie sugeruj się tym ja nie jestem mechanikiem) to czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym(MK1) i to jest czujnik położenia wałka rozrządu.A czujnik położenia wału jest za filtrem oleju(coś takiego http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu...1192.html) Mi on robił całą robotę z tym czasowym brakiem prądu.
Proste doświadczenie,weś kogoś i odkręć jedną świece i kręć silnikiem czy ma iskrę czy nie. Jeśli nie to na 90% ten czujnik.
Napisz jakie rezultaty z moją sugestią.Powodzenia
A z rozrusznikiem wszystko jest ok?? W renaultach trzeba było stosować jakieś ekrany po powodował zakłócenia i tez podobne cyrki się działy.
Mnie się wydaje, że nie ma dostępu do papu, czyli paliwka, ale sam jestem ciekawy co powiedzieli w serwisie lub mechanika ?
Hej mam podobny problem tylko ze mój strasznie szarpie rano na gazie a na benzynce normalnie igla,tylko że pali normalnie.Odcina mi go przy 4500 tak widzę włąśnie kolega napisał że przyczyną był czujnik halla ale który ten na aparacie zapłonowym?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie