Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Silnik 2.0B nie odpala/problemy z odpaleniem/gaśnie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Witam.

Jeżeli wyciągałeś/wkładałeś aparat gdy silnik był ustawiony w GMP pierwszego cylindra, a szczeliny na palcu i obudowie aparatu się pokrywały to powinno być dobrze. Z tego co pamiętam, aby sprawdzić, bierzesz vag-a, wchodzisz w 01-silnik, grupa 007 i patrzysz dwa pierwsze okienka, w pierwszym bodajże wartości między 57-60, a drugim 5-7. Jeżeli odbiegają nieznacznie to możesz pokręcić aparatem i może utrafisz, jeżeli przestawione znacznie, to trzeba sprawdzić dlaczego, może być np. rozrząd przestawiony.

Pozdrawiam
tolus24- jesteś mistrzem!!!

aparat ustawiony, błędu nie ma, na razie auto odpalaSmile

reasumując dla potomnych: Prawdopodobnie przekaźnik nr 30.

Jeszcze raz dziękuje za pomoc.
nie wiem czy sie uporałes z problemem... Ale we fordach galaxych był slynny przekaznik 30 i zimne luty
Jesli wymieniłeś przekaźnik 167 i nie ma zmiany to wymień przekaźnik 30 i pompa powinna zadziałać. Jeśli nie zadziała to może się uszkodziła i trzeba wyjąć ja z baku w celu sprawdzenia lub wymiany.
Ja w swoim ADY dzis wymieniłem przekaźnik 30 i wszystko wróciło do normy a tez miałem problem z odpalaniem ponieważ nie zawsze załączała się pompa paliwa.Smile
Witam Posiadam Seata Alhambrę z 1997 roku. 2.0 B+LPG

Od jakiegoś czasu nie zbyt regularnie występuję u niego problem z odpalaniem (raaz jest dobrze raz nie) mianowicie:
Sprawa jest taka że rozrusznik kręci ale nie chce zapalić natomiast po zamknięciu i otwarciu centralnego zamka z pilota w kluczyku problem ustaje i auto poprawnie odpala.

Wiecie może w czym jest problem. Proszę o jakieś sugestię.Ja stawiam na jakiś problem z IMMO tylko ciekawe co dokładnie. Jeżeli nie jest to odpowiedni dział proszę moderatora o przeniesienie (nie bywam tu za często).

Pozdrawiam
zabezpieczenie od centrlanego zamaka zapewne. Mam cos takiego u siebie w sharanie.
Najprawdopodobniej będzie to wina centralnego zamka. Czy centralka jest dołożona czy oryginalna? Może to także być problem z IMMO. Polecam podłączyć samochód pod komputer i sprawdzić czy nie ma błędów zapłonu w bloku immobilisera.
Z tego co mi wiadomo to centralka jest oryginalna (: nie jest to zbyt uciążliwe bo często sie to nie zdarza. Jednak wolałem zapytać w razie gdyby częstotliwość tego problemu sie nasiliła Tongue Powiem ojcu aby przy najbliższej okazji sprawdzili błędy.

Pozdrawiam.
witam .
posiadam alke z silnikiem ATM 2.0 b.g 115 km problem polega na tym ze od niedawna nie odpala za każdym razem od razu tylko trzeba sporo krecic by odpaliła [/size]
Jak już zapali to ma podwyższone obroty kopci na biało i czuc paliwo na zewnątrz auta po przygazowaniu pare razy problem znika
obroty wracają do normy silnik pracuje normalnie nie kopci
zgóry diekuje za porady
Szczelnosc ukladu dolotowego. Tu masz gaz to sprawdz czy nie zbiera sie po nocy lpg w dolocie. Moze parownik przepuszczac gaz.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie