Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Dlaczego kupić SGA i jak kupić dobry egzemplarz
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Tak benzyna w automacie to najczęściej 2.8 ale i 2.0 znalazłem tylko pewnie to nie jedzie a jak jeszcze kemping podepnę to słabo.
(10-08-2021 13:32)kromek napisał(a): [ -> ]Tak benzyna w automacie to najczęściej 2.8 ale i 2.0 znalazłem tylko pewnie to nie jedzie a jak jeszcze kemping podepnę to słabo.

Noo 2.0 w Manualu nie jedzie Smile a dodatkowo w 4 biegowym automacie (2,0 miało tylko czwórki z tego co wiem) i z kampingiem na haku to będzie słabo na pewno. Fakt o 2.8 zapomniałem. Ale tutaj już masz inne koszty utrzymania i serwisu takiego autka. Choć ciągnie to zajebiście nie wydaje mi się by był to rozsądny wybór pod tym kątem do kampingu i wyjazdów z rodziną bo wiele mechaników nie chce się podejmować serwisu takiego silnika jest tam po prostu za mało miejsca moim zdaniem w komorze na taki silnik.
Tak naprawdę to nie chodzi o ilość miejsca w komorze i niedogodności tylko brak umiejętności prawidłowego serwisowania silnika ze zmiennymi fazami rozrządu
troche tez to ze jest dziwnie zrobiony. rozrzad zeby zrobic trzeba skrzynie wyciagnac. pare odob nawet wymienisjac świece a auto ma instalacje lpg już mialo problemy. w sumie 1.8 t tez ma kilka czesci droższych. wiadomo tdi wystepije wszedzie i w duzych ilosciach wiec dostep czesci jest bardzo dobry.
poza tym ja uwazam ze diesla latwiej sie naprawia. tam nie ma mieszanki paliwowo powietrznej. silnik dostaje paliwo to musi chodzic. a benzynowiec? nie pasuje skład, iskra zanika i juz masz problem bo wypadania zapłonów.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie