Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Dlaczego kupić SGA i jak kupić dobry egzemplarz
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Dla mnie miałem i VP- czyli tz. Pompa rotacyjna jak i PD i z obydwoma problemu nie było.
z tym rokiem 2000 to takie małe generalizowanie.
Tak na prawdę na co nie trafisz możesz mieć problem wszystko zależy od egzemplarza.
Co do Grand Vojagera też myślałem o nim ale kolega skutecznie wybił mi silnik diesla w tym aucie po pierwsze spalanie po drugie awaryjny.
Ja osobiście wolał bym coś z SGA po 2001 popierwsze ładniejsza buda po drugie oczywiście moje to zdanie tak samo dobre TDIki oczywiście pomijając późniejsze 2.0 TDI 8V i 16V.
Jedyne na co trzeba uwazac w Pd to dobą rope lać i olej.
W rotacyjną VP byle g...zalejesz bedzie smigać.
Kup auto ze zwykłym silnikiem 2.0, są mało awaryjne, a jak już coś się dzieje to naprawa jest nieporównywalnie tania z innymi silnikami. Nie ma w nim turbiny, jak w 1.8, co jest oczywiście na plus. Co prawda 2.0 nie ma osiągów takich jak 2.8, ale jak piszesz że będziesz jeździł nim w koło komina, to spokojnie wystarcza, no i spalanie jest w normie. Jeżdżę Sharanem 2.0 od dwóch lat, oczywiście bez gazu (popieram że gaz tylko do kuchenek), i nie ma z nim problemów, części tanie (przewody WN 42zł, a np. do 2.8 około 150zł), na wyjazdy wakacyjne z żoną i dwojgiem dzieci spokojnie daje radę, w poprzednią zimę przy -20 zawsze odpalał.
tez dobry motor. Popieram. Jedyny niesmak jak dla mnie to slabe osiagi przy dosc znacznym spalaniu. Mowie tu o przyspieszaniu i jezdzie po miescie. Moze jednak 1.8T??
witam
ja mam autko na pompie rotacyjnej,na mrozach pali na tyk, mam tez peugeota807 na comon railu i tu bic problem,jak nie wlacze ebera pol godziny wczesniej nie odpali,tak ze starszy lepiej gada jak nowszy
98'-galaxy,05'-peugeot
Koledzy ,jaki motor bardziej bezawaryjny i podatny na zagazowanie -2.0 do 2000r czy po 2000roku ?
Noszę sie z zamiarem kupna i mam zonga -po lifcie buda ładniejsza ale jak ten motor ?
Jakie zmiany w nim poczynili ,i czy na lepsze czy na gorsze ?
jeśli gaz do 2.0 przeczytaj tu to ci się rozjaśni:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=354
Wcześniej miałem Sharana 1.9tdi 90KM 96r z chyba z milonem km i w zimie palił na dotyk nie zależnie jakie były mrozy,ten Co mam teraz 1.9 tdi 110KM 2000r jeszcze nie było nie wiadomo jakich mrozów ale też pali na dotyk.
RAFFEN święta prawda ale ludzie boja sie wychowali się na turbo gnojkach starych kiblach a te nowe to juz inna bajka, co nie znaczy że nie można trafić nowego który będzie miał problem
Zawsze można trafić na trefne auto czy to benzyna czy diesel, nie mniej jednak jeśli chodzi o diesla wystarczy zachować podstawowe elementy takie jak akumulator, świece, rozrusznik w stanie bdb i auto nie ma prawa nie ruszyć przy mocnych mrozach Smile
witam,
nadszedł ten czas ze muszę zmienić samochód. wybór padł na sharana / alhambrę tylko mam dylemat: nie wiem jaki wybrać silnik aby był najekonomiczniejszy tzn (hehe) mało palił i naprawy nie zjadały całego budzetu. Będzie to samochód rodzinny więc nie musi być mega dynamiczny. Generalnie nie ma dla mnie różnicy czy diesel czy ben/gaz. proszę o wszelkie sugestie. Budzęt do ok 30 kpln. Na co zwrócić uwagę przy zakupie.

pozdr,
minik
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie