Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Dlaczego kupić SGA i jak kupić dobry egzemplarz
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ja równikez mam VR6 i nie chce nic innego
mialem 1.9 TDI i 2.0 TDI never
tylko 2.8 VR6 i gaz - ale dobry gaz, ja mam BRC i butl 71 litrów brutto ale wlewam 67 litrów i jezdze jakieś 550 km.

fotki mojej Adelajdy http://beckrobert.com/seat-alhambra/

góral.tz

WitamBig Grin

Planuję się przesiąść z A4 1,9 TDi na Sharana i właśnie mam do was pytanie co doradzicie, jeśli chodzi o rocznik to chciałbym 2001-2002 ale co do silnika już zupełnie nie wiem czy pozostać przy nieśmiertelnym 1,9 TDI czy jednak iść za pokusą i zakupić 2,8 V6, chętnie poczytam wasze opinie rady, może również podpowiecie na co zwracać uwagę kupując Sharana, jakieś jego bolączki i inne przypadłości.

Z góry dzięki za odp Blush
ja ma 1.9tdi nie narzekam !
a może pomyśl o 1,8T + lpg
naprawdę przyjemnie się jeździ z tym silnikiem
co mogę powiedzieć ... miałem sporo aut i...
ON - owszem, ale jeśli szukam oszczędności to tylko nowe roczniki i małe silniki - jeździłem SKODĄ i Oplem i skoda pali MNIEJ
PB+LPG - tu nie mam ograniczeń rocznicowych i pojemnościowych, po prostu z LPG nie stawiam na oszczędność tylko na KOMFORT i MOC, obecnie VR6, miałem 4.0; 2,0 i uważam że nigdy nizej do LPG bo o litr nie chodzi...
Po pierwsze ZAKUP
ON zdecydowanie droższy
ON w naprawach droższy
ON cena ropy i spalanie do ceny LPG i spalanie
VR6 mi w mieście 14 pije, w szaleństwie 16 LPG
Po prostu oblicz sobie ile ON ile LPG na miasto jest potrzebne
Kolega kupił 2,3 z sekwencją i mieszany tryb dał mu wynik 12,1LPG, no to ja dalej obstawiam VR6 bo lepiej wyposażony.
Czy skusiłbym się na nowszy - owszem tak - 204KM to fajna liczba, kolega ma ale jemu wychodzi spalanie 15LPG - kwestia kto jak jedzie.
Moje doświadczenie
moje 4 auta na LPG, 2 bez LPG, 2 ON, nie moje to już ogrom bo i służbowe i na handel itp
Zawsze stawiałem na ON jak cena ropki była fajna, obecnie cena szału nie robi.... decyzja zawsze KUPUJĄCEGO.
Pewnie mnie tu skrytykujecie... ale to są moje odczucia.
Przed nami długi weekend, będzie trasa w 5 osób po Polsce, wyniki spalania mogę wrzucić po niedzieli...
Nigdy LPG. Oblicz sobie np, że zrobisz 200tyś na lpg a dieslem,policz sobie ile zapłacisz za lpg ile za ropę.Faktycznie jeżdząc na lpg zaoszczedzisz,chociaż przy vr6 nie sądzę byś jeżdził taniej niż ja dieslem,ale dodaj sobie teraz ile razy będziesz coś naprawiał w Vr6 a w tdi. Do vr6 częsci nie są też tanie, a napewno nie nabijesz tyle kilometrów co dieslem.Ciekawe czy sumując twoje jeżdzenie na gazie + koszty cześci i napraw,wyjdą taniej niż jeżdzać dieslem,który jednak jest praktycznie mało awaryny.Jedyny plus to że jest czym jechać wciskasz pedał gazu i usmiech na twarzy.Mocny diesel też sobie radzi nie ma co narzekać.A po drugie nie po to człowiek kupuje duże auto żeby mi butla z gazem przeszkadzała.
RAFFEN przestań siać propagandę.
LPG jest świetnym paliwem w dodatku bezpieczniejszym dla środowiska.
To, że ktoś ma drogie auto nie znaczy, że nie może jeździć na lpg, a dlaczego nie bo??????
Ja nie przepadam za dieslami, często nimi jeżdżę bo auta służbowe i hdi Taty ale mam obecnie 3 samochód i to mój trzeci zagazowany.
Ostatnio miałem A4 1,8T przez 2,5 roku przejechałem nią 60tys km
Zagazowałem zanim jeszcze zdążyłem przerejestrować.
Średnie spalanie przez mój czas użytkowania to 10,2l/100km - notowałem na motostacie każde tankowanie. Jeździło się świetnie i w miarę tanio i niekoniecznie dieslem bedzie taniej. Awaryjność silnika zerowa, zmieniać rzeczy eksploatacyjne lać i jeździć.
Są zwolennicy i przeciwnicy każdego z rodzajów paliw.
Trzeba dostosować auto pod siebie.
Ja jakbym miał do wyboru 1,8T lub 1,9TDi brałbym 1,8 i gazował ale nikomu bym na siłę go nie wciskał
panowie przestańcie - co lepsze czy gaz do zapalniczek czy olej do traktorów każdy jeździ i przeliczył co lepsze. Na każdym forum są te same wojny między ON a PB. Każdy silnik ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Taki temat może być jak rzeka bo zaraz ja dodam że mój spala po mieście przy normalnej dynamicznej jeździe 9,2 litów a kolegi z tą samą mocą benzyna 1.8 T pali 14 litrów i będzie wojna komu jak pali i jak to ma się do eksploatacji.
Dajmy spokój takim rozmową , dobrze że każdy z nas jest inny bo jak byśmy byli tacy sami to byśmy sobie byli niepotrzebni.
Pozdrawiam trzymajcie się ciepło.
to tak na zakończenie
porównanie ON do LPG i dyskusje mają się tak samo ja jazda MOTOCYKLEM i AUTEM, zawsze różne zdania i brak zgody hehehe, kwestia kto co lubi
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie