Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
|
19-07-2016, 23:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016 23:18 przez jacekadmin.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016 23:09)wesol napisał(a): Nr 1. No właśnie upewnię się czy nie tandem kiedy sprawdzę to ciśnienie, vacuometr mam i w chol-erę innych rzeczy w warsztacie ojca ale takiego manometru nie mam, muszę kogoś znaleźć co mi to sprawdzi, bo dłubanie w pompkach to ostateczność, pomijając koszty regeneracji... Może pech w tym, że moja padła a kupiłem jeszcze gorsza pompę tandemową Zbiornik sprawdzony oczyszczony wlana nitro sritro z Shelllla - najdroższa jaka była w mieście i nic to nie zmienia ;( |
|||
Reklama
|
|||
|
19-07-2016, 23:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016 23:33 przez peters.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
W porownaniu do tego co ja leje do baku to juz bym pompki kilka razy wymienil.
Pech jak nic. Sprobuj z ciekawosci je na oleju Mixol przepalic. Odkad zaczolem go dolewac spalanie poszlo w dol. |
|||
20-07-2016, 00:27
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016 23:32)peters napisał(a): W porownaniu do tego co ja leje do baku to juz bym pompki kilka razy wymienil. Jedyne z tego co napisałeś to pech do mnie dotarł i nie tylko w tym przypadku ale na pewno od tego momentu felernego czyszczenia aż to do dziś |
|||
20-07-2016, 06:37
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
te preparaty sa do poprawiania humoru a nie do naprawy wtryskiwaczy. Nic tam nei wyczyszcza a ludzie takie bajki opowiadaja o jakichs cudownych wlasciwosciach. Po co w takim razie firmy regenerujace funkcjonuja?? Poza tym podawane jest ze buteleczke 200 ml zalac na bak czy pol baku paliwa to kto wymyslil by te 200 ml zapodac by zasililo uklad paliwowy?? Czy to mialo wlansie taki wplyw to nie wiem i nie zamierzam sprawdzac nigdzie ale jesli juz ktos cos kombinuje to przede wszystkim pamietac trzeba ze PDki mocno grzeja paliwo bo wtryski sa w glowicy i powrotem normalnie paliwo ma temperature pod 70 stopni. Tyle ze normalnie idzie powrot przez chlodniczke do zimnego baku jeszcze a tuktos zapodaje paliwo w obiegu zamknietym gdzie ilosc to moze litr a moze nie??. Jeszcze bym sprawdzil czy czujnik temperatury paliwa sie z tego wszystkiego nei ugotowal bo tez bedzie ostro dlawic moc jednostki.
|
|||
22-07-2016, 21:09
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Witam ponownie,
poskładałem ze starego bułgarskiego manometru (jednostki kg/cm2 = BAR) zestaw do pomiaru ciśnienia w tandemie i okazało się, że: - na kupionej używce jest około 1 - 1,5 BAR (wolne / powyżej 3 tys. ) - na mojej ori z 2003 roku 2 - 2,5 BAR-a (wolne / powyżej 3 tys. ) do powiedzmy 7 BAR zdecydowanie dużo brakuje w związku z tak dobrym przeczyszczeniem idealnym środkiem wtrysków i wszystkiego dookoła potrzebuje sprawną pompą tandemową 038145209 najlepiej z Q na końcu będzie najnowsza, może ktoś ma takową do odsprzedania ? |
|||
22-07-2016, 22:35
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Czy aby na pewno ten gajger dobrze wskazuje?
|
|||
23-07-2016, 10:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2016 10:59 przez tolus24.)
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Witam.
Co do testu to na wolnych obrotach pompa tandemowa powinna dawać minimum 3,5 bar, przy około 4000 obr/min powinno być minimum 7,5 bar. Nie osiągnięcie tych wartości nie koniecznie oznacza od razu uszkodzenie pompy tandemowej, wymagany jest jeszcze dodatkowy test, a mianowicie trzeba zacisnąć mocno/szczelnie przewód powrotny między pompą tandemową, a filtrem paliwa i jeśli wtedy wartość minimum 7,5 bar przy około 4000 obr/min zostanie osiągnięta to będzie oznaczało nieszczelność na pompowtryskiwaczach, najczęściej oringi (środek czyszczący mógł je zniszczyć), jeżeli nadal wartość nie zostanie osiągnięta to pompa tandemowa do wymiany. Oczywiście zakładamy, że reszta układu jest dobra. To taki mały teścik wynikający z budowy i zasady działania tego układu. Pozdrawiam |
|||
23-07-2016, 11:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2016 11:11 przez jacekadmin.)
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(22-07-2016 22:35)wesol napisał(a): Czy aby na pewno ten gajger dobrze wskazuje? Tak, sprawdzaliśmy na manometrze w sprężarce, wskazania niemal identyczne. (23-07-2016 10:58)tolus24 napisał(a): Witam. Dzięki za sugestię, trochę hardkorowo wygląda taki test,żeby powrót zacisnąć/zatkać, sprawdzałeś kiedyś taką metoda czy to tylko teoria? Taki test to się robiło w pompce od roweru Co do wolnych to obrotów to tandemy cisnęły około 1 BAR więc i tak min 3 x za mało no ale może spróbuję taki teścik zrobić jeszcze ... |
|||
23-07-2016, 11:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2016 11:18 przez tolus24.)
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Witam.
Teoria poparta praktyką . Niestety większość problemów w diagnostyce wynika z nieznajomości budowy i działania danego układu, sam się na tym łapię, jak nie potrafię czegoś rozwiązać, a ktoś mi podpowie, to sam się pukam w głowę jakie to proste, dlatego dzisiaj tyle specjalizacji wąskich powstaje, bo człowiek nie jest wstanie wszystkiego opanować . A wracając do tematu to zaciskasz tylko na chwilę, bo ile zajmie Ci odpalenie samochodu i podniesienie obrotów do 4000 obr/min i odczytanie wskazań. Układ spokojnie wytrzyma. Pozdrawiam |
|||
23-07-2016, 11:25
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(23-07-2016 11:18)tolus24 napisał(a): Witam. Ok, nie wytrzymam jadę do ojca robić ten test, a swoją drogą masz może jakąś pewną pompę tandemowa do odsprzedania, nie chce znów g...a kupić, w najgorszym wypadku kupie nową za ok. 800 pln. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
problem z odpalaniem | sarkrz | 10 | 322 |
21-04-2024 15:03 Ostatni post: sarkrz |
|
Problem z Skrzynią Automatyczną | Shazam | 1 | 178 |
20-01-2024 20:22 Ostatni post: Łukasz12502 |
|
problem z pierwszym rozruchem | bastti | 5 | 907 |
06-06-2023 09:46 Ostatni post: bastti |
|
sharan 1.9 ayu problem z biegami | Piteros1 | 12 | 1,925 |
13-05-2023 17:24 Ostatni post: buba |
|
Zmiana wtryskiwaczy | Adam1911 | 2 | 482 |
03-02-2023 18:44 Ostatni post: wesol |
|
Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją | Kokuselo | 4 | 1,193 |
05-04-2022 10:15 Ostatni post: Stefano |
|
Sharan 2007rok 140 kM diesel - gaśnie | Tokarz | 3 | 1,055 |
28-09-2021 21:39 Ostatni post: Tokarz |
|
Układ chłodzenia - problem | Gawel9 | 6 | 5,503 |
16-05-2021 00:46 Ostatni post: Piter1028 |
|
Problem z mocą | marcin_j23 | 7 | 2,095 |
16-08-2020 13:43 Ostatni post: wesol |
|
Problem z odpaleniem silnika | wladcaszerszeni | 1 | 1,128 |
06-06-2020 08:53 Ostatni post: wesol |