Ocena wątku:
Problem z mocą
14-08-2020, 17:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2020 17:24 przez marcin_j23.)
Post: #1
Problem z mocą
Witam wszystkich. Mam problem znów z sharanem brakuje mu mocy do 2000 obrotów. Po tym idzie bez problemu.
- wymienione wytryski
-regenerowana turbina (tak znam posty że źle ustawiona i moja była dobrze ustawiona - dodatkowe jakiekolwiek regulacje nie przynosiły praktycznie rezultatu)
-pod ciśnienia sprawdzane
-pompa wacum regenerowana
-sztanga cofa się
-przepływa wymieniona (po wymianie zaczął się dodatkowo dusic)
-z desperacji wyciąłem już katalizator i zaślepiłem egr

Mechanik już nie chce mnie znać za to auto. Zostałem więc sam Smile

1.9 tdi AUY 115km 4motion

Będę wdzięczny za pomoc. co jeszcze wyciąć albo zaslepić Smile odrazu dodam że jestem amatorem, posiadam vag can pro ale zrobić jakieś logi nie umiem
Reklama

14-08-2020, 18:57
Post: #2
RE: Problem z mocą
Ja tego auta jak byś mi je przywiózł też bym nie tknął za żadne pieniądze. Wszystko wymieniasz a nadal nie wiesz czy słusznie i nikt nie wie czy na dobre.
Wszystko co wymieniłeś do sprawdzenia. Jeśli nie chcesz to auto albo spal albo wjedź nim do Odry.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
14-08-2020, 20:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2020 22:52 przez wesol.)
Post: #3
RE: Problem z mocą
Smile mam drugiego sharana 2001 rok 2.0 PB+LPG wymieniłem połosie i chodzi i chodzi 460 na szafie i dalej wszystko ok a z tym nie wiem co mądrego zrobić

Problem jest taki że łącznie z blacharką włozylem w niego już z 10 tys w ciągu roku (jeszcze dwumas po drodze) liczyłem że jak porobie wszystko to będzie służyć a tutaj niespodzianka.
14-08-2020, 22:54
Post: #4
RE: Problem z mocą
Jeśli reszta tak sumiennie zrobiona to ja bym wyciągał turbo. Albo źle wyregulowana sztanga albo ten wirnik ciężko chodzi w korpusie jak to bywa po regeneracji.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
14-08-2020, 23:00
Post: #5
RE: Problem z mocą
Po za tym Wesoł czytam często to forum i praktycznie zawsze spotykam się z twoją wypowiedzią Smile szczerze liczyłem właśnie na twoje sugestie... Smile Smile szkoda mi to spalić bo Unia zabrania a do Wisły mam bliżej jak do Odry Smile więc może dam mu jeszcze szanse Smile szkoda mi tak zakopać temat i z tym żyć ponieważ poświeciłem mnóstwo czasu, zaangażowania i pieniedzy i tak szczerze to dwuch pierwszych najbardziej mi szkoda... Chciałem mieć niezawodne auto do kempingu i wyjazdów z corcia... A mam co mam
15-08-2020, 07:31
Post: #6
RE: Problem z mocą
Źle się za to zabrałeś. Wymieniasz a nie wiesz czy bylo zawalone. Gdzie byli coś regenerowane i na jakich częściach nie podajesz. Jeśli ci ktoś zrobił turbo jak mówię na ciężkich kołach albo osadził tak że ma już opór duży to jak ma wstawać to turbo? No i gdzie są logi?



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-08-2020, 13:24
Post: #7
RE: Problem z mocą
Na pierwszy rzut oka, to przy takich problemach myśl biegnie do turbiny, ale...

[1] Piszesz, że nie ma cugu poniżej 2000 obr. - ale na biegu pierwszym, czy szóstym? Bo można sobie jechać leniwie nawet poniżej 2000 na 6., ale do przyspieszenia trzeba wtedy jednak zredukować. W niektórych sytuacjach cugu nie ma i nie będzie...

[2] Masz drugiego z silnikiem benzynowym - więc stawiam pytanie, czy nie przekładasz przyzwyczajeń i oczekiwań z jednego samochodu na drugi?

[3] Myśl wraca do turbiny - sprawdziłbym. U mnie czyszczenie wypada mniej-więcej co 60 tyś.km i na razie - dzięki temu, że reaguję przy pierwszych objawach - na razie wystarcza czyszczenie. Nie było jeszcze żadnej wymiany, ani regeneracji, a jest już nalatane ponad 320 tyś.km.

[4] Jak już będziesz miał tę turbinę zrobioną na 100% cacy, to zadbaj o to, aby silnik miał okazję pracować w pełnym zakresie obrotów. Mimo że diesel, to też czasem oczekuje przegonienia (obroty, niekoniecznie prędkość).
16-08-2020, 13:43
Post: #8
RE: Problem z mocą
Słuszna uwaga Waldziu. Dlatego logi dyn są zawsze pomocne. Mimo zapiętego 6 biegu to nawet z pedałem gazu w podłodze auto owszem będzie się przy tych obrotach dajmy na to 1700 leniwie przyspieszać i nie będzie czuć mocy to jednak doładowanie może już wynosić np 1900 mbar na MAP sensorze. Czyli dajmy na to zapinając bieg 4 czy nawet 3 to od 1600 obr czy 1700 też będzie doładowanie 1900 mbar ale auto będzie znacznie energiczniej przyspieszać.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z odpalaniem sarkrz 10 306 21-04-2024 15:03
Ostatni post: sarkrz
Exclamation Problem z Skrzynią Automatyczną Shazam 1 164 20-01-2024 20:22
Ostatni post: Łukasz12502
  problem z pierwszym rozruchem bastti 5 900 06-06-2023 09:46
Ostatni post: bastti
  sharan 1.9 ayu problem z biegami Piteros1 12 1,905 13-05-2023 17:24
Ostatni post: buba
  Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją Kokuselo 4 1,184 05-04-2022 10:15
Ostatni post: Stefano
Video 1.9tdi AUY problem z mocą na niskich obrotach Kubawyrwal 5 1,708 17-10-2021 10:01
Ostatni post: kalamb
  Układ chłodzenia - problem Gawel9 6 5,485 16-05-2021 00:46
Ostatni post: Piter1028
  Problem z odpaleniem silnika wladcaszerszeni 1 1,120 06-06-2020 08:53
Ostatni post: wesol
  Problem z sharanem AFN motocykle_123 9 2,339 07-05-2020 21:19
Ostatni post: wesz82
  Sharan 1.9 AUY 2002 problem ze skrzynią EHH samuraj489@gmail.com 12 4,812 30-12-2019 11:39
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name