Ocena wątku:
Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
19-07-2016, 09:28
Post: #1
Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Witam,

po przeczyszczeniu wtryskiwaczy w moim Sharan 2003 silnik 1.9 130KM ASZ właściwie poprawnie działających mam teraz wozidełko z czkawką i bardzo ujemnymi BIP:
LOGI

Czyszczenie zrobiłem metodą bezpośrednią, czyli z tego cudownego preparatu, mostkując pompę w zbiorniku która sobie pompowała dookoła paliwo a cudowny środek zasilał silnik. Po tym zabiegu szlak mnie trafił bo auto nie do jazdy, pompa w zbiorniuku sprawdzona i podmieniona , tandemowa sprawdzona i podmieniona a samochód przy dodawaniu gazu szarpanie czkawka, prędkość max. 100km/h
Reklama

19-07-2016, 11:54
Post: #2
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
A wymieniłeś filtr paliwa po czyszczeniu, być może jest już krótko mówiąc zasyfiony.??
Czyściłem tym preparatem na początku roku moje pompki i najlepiej to się podpiąć się pod pompę tandem omijając filtr paliwa - wtedy ciągnie tylko na tym preparacie, a na powrocie zakładasz mały filterek jak do benzyny, żeby łapał syf i nie ładował z powrotem do silnika.
Ujemne bipy jak u ciebie - za niskie ciśnienie paliwa/brak paliwa.
19-07-2016, 13:12
Post: #3
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016 11:54)ULTRA napisał(a):  A wymieniłeś filtr paliwa po czyszczeniu, być może jest już krótko mówiąc zasyfiony.??
Czyściłem tym preparatem na początku roku moje pompki i najlepiej to się podpiąć się pod pompę tandem omijając filtr paliwa - wtedy ciągnie tylko na tym preparacie, a na powrocie zakładasz mały filterek jak do benzyny, żeby łapał syf i nie ładował z powrotem do silnika.
Ujemne bipy jak u ciebie - za niskie ciśnienie paliwa/brak paliwa.

Filtr wymieniony, zaworek na filtrze również, to czyszczenie robiłem dokładnie tak jak napisałeś. Założyłem teraz inną pompę tandemową i o dziwo jest trochę gorzej a pompka 3 lata młodsza, ręce opadają Sad
Przez te ujemne BIP-y kupiłem tą tandemówkę ale jak widać jest raczej gorsza od mojej, choć podciśnienie robi lepsze, ale co mi po nim jak nie ma czym jechać.
19-07-2016, 17:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016 17:15 przez ULTRA.)
Post: #4
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Zrób jeszcze loga [018] statyczny i weź wciśnij gaz np. do 3tyś, żeby coś pokazało.
Tak jak pisałem - mocno ujemne bipy to brak paliwa, do sprawdzenia raczej cały układ zasilania, dobrze tam wszystko pozakładałeś.?
Auto normalnie odpala, szarpie, dymi, do tych 100km/h zbiera się jakoś ??

Sprawdź jeszcze błędy w 01 Engine.
19-07-2016, 17:23
Post: #5
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
To sobie poczysciles wtryski. Ale generalnie sam środek zapodales w układ zamknięty bez ropy? Mierzyles ciśnienie na pompę tandem na jałowym i na podwyższonych obrotach.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-07-2016, 19:59 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016 20:01 przez jacekadmin.)
Post: #6
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016 17:13)ULTRA napisał(a):  Zrób jeszcze loga [018] statyczny i weź wciśnij gaz np. do 3tyś, żeby coś pokazało.
Tak jak pisałem - mocno ujemne bipy to brak paliwa, do sprawdzenia raczej cały układ zasilania, dobrze tam wszystko pozakładałeś.?
Auto normalnie odpala, szarpie, dymi, do tych 100km/h zbiera się jakoś ??

Sprawdź jeszcze błędy w 01 Engine.

Auto zachowuje się po tym czyszczeniu jakby łapało powietrze z paliwem (nie łapie sprawdzałem wężykiem przeźroczystym) lub właśnie dostawało go za mało bo przy mocniejszym dodawaniu gazu dostaje czkawki (dusi się) i nie pozwala jechać już teraz szybciej niż te ok. 100km/h. Pali normalnie bez problemów, na wolnych nie widać zupełnie usterki tylko nawet na wolnych BIP ujemne ale około -30.

Na mojej ori tandem pompie byłem nad morzem i prędkość max była ok. 140km/h teraz po podmiance jest powiedzmy max 105km/h.

Na logu [018] statycznym wsio ok, normalnie 0,0,0,0 przy zdjęciu gazu : 4,4,4,4

@wesoł
Tak, na obiegu zamkniętym tylko z tego środka podpiętego do pompy tandemowej. W tej pompie sprawdzałem podciśnienie i jest ok, ale ciśnienia paliwa nie ma jak sprawdzić, jak pytałem mechaniorów to patrzyli na mnie jak na wariata, co niektóry nie kumał co to ta pompa tandemowa Sad

Wymieniłem już:
- filtr paliwa, zaworek na filtrze,sprawdziłem szczelności wszędzie,
- wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku ( i to dało możliwość rozpędzenia
się do tych powiedzmy 140km/h ale z duszeniem się )
- pompę tandemową ( jak widać na gorszą jeśli chodzi o ciś. paliwa )
19-07-2016, 21:23
Post: #7
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Sprawdza się bez problemu ciśnienie. Jest zaslepka w pompę i jak ją wykręcić to wkrecasz czujnik i możesz odczytać wartości. Sprawdź ciśnienie na jalowych na 2000 na 3000 i na 4000 obr. Zdaj relacje. Ale myślę że jeszcze bym kuknal w oringi pompek.
Jak znam życie to po pompkach jest.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-07-2016, 22:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016 22:35 przez ULTRA.)
Post: #8
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Grupa 018 prawidłowa.
Wstrzymałbym się z wyrokiem "ze już po pompkach"
Grupa 018 prawidłowa.
Wstrzymałbym się z wyrokiem "ze już po pompkach" to nie jest jakiś wynalazek firmy krzak który "niszczy" układ paliwowy.
19-07-2016, 22:41
Post: #9
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016 21:23)wesol napisał(a):  Sprawdza się bez problemu ciśnienie. Jest zaslepka w pompę i jak ją wykręcić to wkrecasz czujnik i możesz odczytać wartości. Sprawdź ciśnienie na jalowych na 2000 na 3000 i na 4000 obr. Zdaj relacje. Ale myślę że jeszcze bym kuknal w oringi pompek.
Jak znam życie to po pompkach jest.

Dzięki za info z tą zaślepka, która to jest 1 czy 2, muszę sprawdzić to na wolnych jest ok więc pewnie powyżej 2 tys. nie daje tych 7 barów i to może być lipa.
Co do wtryskiwaczy to mam mieszane uczucie , dziwnie zachowuję się te BIP-y, korekta na wtryskach jest w miarę ok, ale jak nie dostają paliwa to i te odczyty są g... warte.


Załączone pliki Miniatury
   
19-07-2016, 23:09
Post: #10
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Nr 1.

Jak nie pompa tandem jak nie ta w zbiorniku nie filtr to co jeszcze zostało? Skoro nie ma powietrza w paliwie na powrocie to oringi okej. I co zostaje? A zatankowanie auta nowoczesnego na CR benzyna co powoduje? Wystarczy tylko bak wyczyścić i dalej w drogę?



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z odpalaniem sarkrz 10 238 21-04-2024 15:03
Ostatni post: sarkrz
Exclamation Problem z Skrzynią Automatyczną Shazam 1 144 20-01-2024 20:22
Ostatni post: Łukasz12502
  problem z pierwszym rozruchem bastti 5 883 06-06-2023 09:46
Ostatni post: bastti
  sharan 1.9 ayu problem z biegami Piteros1 12 1,875 13-05-2023 17:24
Ostatni post: buba
  Zmiana wtryskiwaczy Adam1911 2 463 03-02-2023 18:44
Ostatni post: wesol
  Sharan 2007rok 140 kM diesel - gaśnie Tokarz 3 1,037 28-09-2021 21:39
Ostatni post: Tokarz
  Układ chłodzenia - problem Gawel9 6 5,467 16-05-2021 00:46
Ostatni post: Piter1028
  Problem z mocą marcin_j23 7 2,072 16-08-2020 13:43
Ostatni post: wesol
  Problem z odpaleniem silnika wladcaszerszeni 1 1,108 06-06-2020 08:53
Ostatni post: wesol
  Problem z sharanem AFN motocykle_123 9 2,310 07-05-2020 21:19
Ostatni post: wesz82

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name