Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA - Regulamin forum

Regulamin obowiązuje od dnia 22-01-2015

Forum www.vw-sharan.pl/forum/ jest prowadzone w celu umożliwienia rozmowy, wymiany doświadczeń i pomocy wszystkim fanom motoryzacji, a w szczególności fanom modeli VW Sharan, Ford Galaxy i Seat Alhambra.

Wnioski i uwagi do regulaminu, zasad działów, polityki prywatności oraz funkcjonowania i organizacji forum mogą być zgłaszane poprzez założenie wątku w dziale O naszym forum lub przesyłane do administratora forum.

Prawa, obowiązki i odpowiedzialność użytkownika forum

  1. Forum jest udostępniane użytkownikom bezpłatnie.
  2. Logując się na forum użytkownik:
    1. wyraża akceptację niniejszego regulaminu, zasad działów i polityki prywatności
    2. zobowiązuje się do przestrzegania prawa polskiego, praw autorskich i zakazu publikowania treści pornograficznych
    3. ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za wszystkie treści, media, linki itp. zamieszczane przez niego na forum
    4. wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od administracji forum przez PW i e-mail
  3. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto i jeden login a dane podane przy rejestracji muszą być prawdziwe.
  4. Użytkownik jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z prawdą wypełnienia pól obowiązkowych w swoim profilu.
  5. Wątki należy zakładać w przeznaczonych dla nich działach zgodnie podziałem tematycznym i zasadami działów.
  6. Przed założeniem nowego wątku należy zapoznać się z zasadami działu i przeszukać forum aby sprawdzić czy problem nie został już wcześniej rozwiązany. (Opis działania wyszukiwarek i funkcji "podobne posty" znajdziesz w dziale ABC Forum)
  7. Na forum przyjmujemy zasady:
    1. jeśli znajdziesz wątek zgodny z Twoim problemem a brak w nim tylko informacji których potrzebujesz - napisz post w znalezionym wątku
    2. jeśli Twój problem jest inny niż w znalezionych wątkach - załóż nowy wątek
    3. jeden wątek - jeden temat (problem, sprawa, zagadnienie) zgodne z tematem wątku - opisywanie kilku tematów w ramach jednego wątku jest zabronione
    4. temat wątku powinien jasno określać problem poruszany w wątku i być sformułowany tak aby jego wyszukanie było jak najłatwiejsze.
    5. schematy tytułów wątków są określane w zasadach działów.
    6. jeżeli problem opisany w wątku został rozwiązany opisujemy rozwiązanie problemu.
    7. staramy się pisać poprawnie i unikać błędów ortograficznych.
  8. Na forum zabrania się:
    1. zamieszczać treści i linków do stron obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby, pornograficznych i innych zabronionych prawem polskim
    2. zamieszczać treści i linków do stron mogących narazić innych na utratę życia, zdrowia lub straty materialne
    3. wulgaryzmów, obrażania, wyszydzania, pisania kąśliwych i ironicznych uwag pod adresem innych użytkowników oraz wszczynania kłótni.
    4. używania skrótów myślowych, wyrażeń niejasnych itp. mogących być przyczyną nieporozumień i kłótni
    5. używania ciągów wielkich liter w tematach wątków i treści postów
    6. tzw. "nabijania postów" i "podbijania wątków"
    7. społecznej moderacji i innych działań uznawanych za negatywne przez netykietę lub zasady współżycia społecznego
    8. publikowania i rozsyłania spamu w jakiejkolwiek postaci, oraz zamieszczania linków niejawnych
  9. Avatar użytkownika nie może mieć wymiarów większych niż 100x100px oraz nie może zawierać treści i obrazów wyżej zabronionych
  10. Sygnatura i pole strona www użytkownika:
    1. nie może zawierać treści, obrazów i linków zabronionych jak wyżej oraz linków niejawnych
    2. nie może być napisana czcionką większą i innego koloru niż standardowa czcionka postów (wyjątek to np. symbole TDI itp.)
    3. razem z obrazkiem nie może przekraczać łącznie wysokości 4 lini tekstu pisanego standardową czcionką postu (70px)
    4. jawnie opisane linki do niekomercyjnej strony domowej użytkownika - dozwolone są dla każdego użytkownika
    5. jawnie opisane linki do strony komercyjnej o własnej działalności użytkownika - dozwolone są wyłacznie dla użytkownika zarejestrowanego na forum minimum 3 miesiące, którego licznik postów =>30
    6. linki do innych stron niż w/w są w sygnaturze zabronione
    7. dla pola www użytkownika stosuje się wymagania jak dla linków sygnatury
  11. Użytkownik forum może nagradzać innych użytkowników poprzez wciśniecie przycisku THANKS przy postach oraz nagradzać i ganić postawy i zasługi innych użytkowników dodając dodatnie i ujemne punkty reputacji poprzez wciśniecie przycisku OCEŃ REPUTACJĘ
  12. Użytkownik forum może zgłaszać do moderacji posty uznane przez niego za niewłaściwe lub szkodliwe za pomocą przycisku ZGŁOŚ
  13. Zaproszenia kierowane do użytkowników naszego forum przez instytucje, organizacje, fora internetowe itp. są dozwolone wyłącznie w sposób jawny przez założenie wątku w odpowiednim dziale - zalecane są działy regionalne lub inne utworzone w tym celu w przyszłości albo uzgodnione z administracją forum.

Prawa, obowiązki i odpowiedzialność właściciela, administratorów i moderatorów:

  1. Administratorzy i moderatorzy mają obowiązek:
    1. zapewniac poprawne funkcjonowanie forum oraz wykonywać działania mające na celu ciągły rozwój i poprawę jakości forum
    2. w możliwie jak najkrótszym czasie usuwać z forum wszelkie treści, media i linki niezgodne z regulaminem
    3. nadzorować dyskusje prowadzone na forum i reagować w przypadku naruszania regulaminu, zasad działów lub netykiety
    4. rozpatrywać skargi i wnioski użytkowników forum
  2. Administratorzy i moderatorzy mają prawo :
    1. poprawiać i usuwać w całości lub w części posty użytkowników niezgodne z regulaminem oraz posty szkodliwe lub bezwartościowe
    2. dokonywac dopisków moderacyjnych w postach użytkowników
    3. przenosić posty użytkowników oraz przenosić, zamykać i usuwać wątki
    4. edytować, poprawiać i usuwać profile, awatary i sygnatury niezgodne z regulaminem - bez powiadamiania użytkownika
    5. udzielać użytkownikom upomnień i ostrzeżeń a w przypadku ciężkich lub notorycznych przewinień banować użytkowników
  3. Właściciel forum, administratorzy i moderatorzy nie odpowiadają za:
    1. treści, media, linki itp. zamieszczane na forum przez użytkowników
    2. utratę treści i mediów publikowanych przez użytkowników spowodowaną awariami techn., włamaniami, działaniami hakerskimi itp.
    3. pozyskanie danych użytkowników przez osoby trzecie spowodowane awariami techn., włamaniami, działaniami hackerskimi itp
  4. Administracja forum zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu forum, o zmianie użytkownicy są informowani porzez system PW lub e-mail

Wartości procentowe i czas ostrzeżeń udzielanych za przewinienia na forum

Pouczenie (bez punktów) 0% 1 miesiąc
OT w wątku, posty nie na temat 10% 1 miesiąc
Watek w złym dziale 10% 1 miesiąc
Nabijanie postów 10% 1 miesiąc
Podbijanie wątku nieznaczącym postem 10% 1 miesiąc
Wulgaryzmy na forum 20% 1 miesiąc
Niewłaściwe lub szkodliwe porady 30% 2 miesiące
Obrażanie użytkowników lub ekipy, kłótnie 30% 2 miesiące
Brak reakcji na upomnienia administratora lub moderatora 40% 2 miesiące
Naruszenie praw autorskich 50% 3 miesiące
Reklama niezgodna z regulaminem i spam 50% 3 miesiące
Działanie na szkodę użytkowników lub forum 80% 6 miesięcy
Ciężkie przewinienia lub przewinienia notoryczne Ban na zawsze

Administrator lub moderator ma prawo:

  • podnieść lub obniżyć wartość procentową ostrzeżenia podaną w wykazie o max. o +/- 1/2 w zależności od okoliczności i wagi przewinienia
  • w przypadku przewinienia nie wyszczególnionego w wykazie udzielić ostrzeżenia i ustalić jego wartość procentową i czas kierując się okolicznościami i wagą przewinienia oraz podobieństwem do przewinień wymienionych w wykazie
  • za powtórne przewinienie tego samego typu w czasie obowiązywania poprzedniego ostrzeżenia podwoić wartość procentowa ostrzeżenia
  • w przypadku notorycznego powtarzania przewinień zbanować użytkownika czasowo lub na stałe

System ostrzeżeń wykonuje działania automatyczne w przypadku sumy wartości ostrzeżeń:

  •  70% - kierowanie do moderacji wszystkich postów użytkownika (posty będą widoczne dopiero po zatwierdzeniu przez moderatora)
  •  80% - odebranie możliwości pisania postów
  • 100% - zbanowanie użytkownika






Polityka Prywatności forum

  1. Gromadzenie danych
    1. Podczas rejestracji na forum wymagamy podania co najmniej adresu email, loginu i hasła.
    2. Po pierwszym zalogowaniu na forum użytkownik wypełnia w swoim profilu pola obowiązkowe: płeć, samochód, silnik, początkowe znaki tablic rejestracyjnych swojego samochodu.
    3. Podanie pozostałych innych danych takich jak imię, nazwisko, miejsce zamieszkania nie jest wymagane.
    4. Podczas korzystania z forum automatycznie są rejestrowane informacje przesyłane przez przeglądarkę użytkownika.
    5. Podczas przesyłania wiadomości e-mail za pomoca forum rejestrowane są adresy e-mail i godzina przesłania korespondencji i jej wielkośc - treść korespondencji nie jest rejestrowana.
  2. Przechowywanie i wykorzystystywanie danych użytkowników
    1. W bazie danych forum są przechowywane adres email, login i hasło użytkownika oraz płeć, samochód, silnik, początkowe znaki tabl. rejestracyjnych a także inne dobrowolnie podane informacje o ile użytkownik wypełni pola nieobowiązkowe w swoim profilu.
    2. W bazie danych forum są przechowywane również treści postów uzytkownika, punkty reputacji i udzielone użytkownikowi podziękowania.
    3. Na serwerze forum przechowywane są załączniki użytkowników dodawane do postów
    4. W logach serwera są przechowywane: żądania sieciowe, adres IP, data i godzina przesłania żądania oraz adresy e-mail data i godzina przesłania korespondencji i jej wielkość
    5. Adres email może być używamy w celu powiadamiania użytkowników o zmianach na forum, aktualnościach lub komunikatach technicznych.
    6. Pola obowiązkowe wypełnione w profilu użytkownika oraz wartość reputacji i ilość podziękowań - są widoczne publicznie.
    7. Pola dobrowolne wypełnione w profilu użytkownika - są widoczne po wyświetleniu profilu u żytkownika dla zarej. użytkowników forum.
    8. Pełne dane użytkownika są widoczne dla administratorów forum.
    9. Żadne dane użytkownika nie są przekazywane osobom trzecim. Wyjątek stanowią przypadki złamania obowiązującego w PL prawa albo przypadki podejrzenia czynu karalnego, wykroczenia lub przestępstwa - wtedy dane są przekazywane odpowiednim organom ścigania.
  3. Zmiany i usunięcie danych
    1. Użytkownik ma prawo do zmiany adresu e-mail i hasła oraz danych z pól swojego profilu - może zmienić w panelu użytkownika.
    2. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych z bazy danych forum - jest to równoznaczne z całkowitym usunięciem konta i możliwości logowania na forum. Usunięcia danych dokonuje administrator na pisemny wniosek użytkownika przesłany przez PW lub e-mail
  4. Odpowiedzialność za dane
    1. Administracja forum dokłada wszelkich starań aby dane użytkownika były przechowywane w sposób bezpieczny.
    2. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych użytkowników w przypadku awarii technicznych, włamań, działań hackerskich itp.
  5. Cookies (ciasteczka)
    1. Pliki cookie to małe pliki tekstowe wykorzystywane do zapisywania pewnych informacji na Twoim komputerze. Cookies nie są szkodliwe ani dla Ciebie ani dla Twojego komputera i danych, dlatego poprawnego działania wielu funkcji forum konieczne jest włączenie akceptacji cookies w przeglądarce.
    2. Możesz wyłączyć akceptację cookies w Twojej przegladarce rezygnując z pełnej funkcjonalności forum.
    3. Prosimy o zapoznanie się z opcjami prywatności w dokumentacji używanych przeglądarek na stronach dostawców oprogramowania.
  6. Zmiany polityki prywatności
  7. Administracja forum zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na naszym forum. Nowa polityka prywatności staje się obowiązująca z dniem jej opublikowania.



Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | regeneracja turbosprężarek mazowieckie