Witam,
po przeczyszczeniu wtryskiwaczy w moim Sharan 2003 silnik 1.9 130KM ASZ właściwie poprawnie działających mam teraz wozidełko z czkawką i bardzo ujemnymi BIP:
LOGI
Czyszczenie zrobiłem metodą bezpośrednią, czyli z tego cudownego preparatu, mostkując pompę w zbiorniku która sobie pompowała dookoła paliwo a cudowny środek zasilał silnik. Po tym zabiegu szlak mnie trafił bo auto nie do jazdy, pompa w zbiorniuku sprawdzona i podmieniona , tandemowa sprawdzona i podmieniona a samochód przy dodawaniu gazu szarpanie czkawka, prędkość max. 100km/h
A wymieniłeś filtr paliwa po czyszczeniu, być może jest już krótko mówiąc zasyfiony.??
Czyściłem tym preparatem na początku roku moje pompki i najlepiej to się podpiąć się pod pompę tandem omijając filtr paliwa - wtedy ciągnie tylko na tym preparacie, a na powrocie zakładasz mały filterek jak do benzyny, żeby łapał syf i nie ładował z powrotem do silnika.
Ujemne bipy jak u ciebie - za niskie ciśnienie paliwa/brak paliwa.
(19-07-2016 11:54)ULTRA napisał(a): [ -> ]A wymieniłeś filtr paliwa po czyszczeniu, być może jest już krótko mówiąc zasyfiony.??
Czyściłem tym preparatem na początku roku moje pompki i najlepiej to się podpiąć się pod pompę tandem omijając filtr paliwa - wtedy ciągnie tylko na tym preparacie, a na powrocie zakładasz mały filterek jak do benzyny, żeby łapał syf i nie ładował z powrotem do silnika.
Ujemne bipy jak u ciebie - za niskie ciśnienie paliwa/brak paliwa.
Filtr wymieniony, zaworek na filtrze również, to czyszczenie robiłem dokładnie tak jak napisałeś. Założyłem teraz inną pompę tandemową i o dziwo jest trochę gorzej a pompka 3 lata młodsza, ręce opadają
Przez te ujemne BIP-y kupiłem tą tandemówkę ale jak widać jest raczej gorsza od mojej, choć podciśnienie robi lepsze, ale co mi po nim jak nie ma czym jechać.
Zrób jeszcze loga [018] statyczny i weź wciśnij gaz np. do 3tyś, żeby coś pokazało.
Tak jak pisałem - mocno ujemne bipy to brak paliwa, do sprawdzenia raczej cały układ zasilania, dobrze tam wszystko pozakładałeś.?
Auto normalnie odpala, szarpie, dymi, do tych 100km/h zbiera się jakoś ??
Sprawdź jeszcze błędy w 01 Engine.
To sobie poczysciles wtryski. Ale generalnie sam środek zapodales w układ zamknięty bez ropy? Mierzyles ciśnienie na pompę tandem na jałowym i na podwyższonych obrotach.
(19-07-2016 17:13)ULTRA napisał(a): [ -> ]Zrób jeszcze loga [018] statyczny i weź wciśnij gaz np. do 3tyś, żeby coś pokazało.
Tak jak pisałem - mocno ujemne bipy to brak paliwa, do sprawdzenia raczej cały układ zasilania, dobrze tam wszystko pozakładałeś.?
Auto normalnie odpala, szarpie, dymi, do tych 100km/h zbiera się jakoś ??
Sprawdź jeszcze błędy w 01 Engine.
Auto zachowuje się po tym czyszczeniu jakby łapało powietrze z paliwem (nie łapie sprawdzałem wężykiem przeźroczystym) lub właśnie dostawało go za mało bo przy mocniejszym dodawaniu gazu dostaje czkawki (dusi się) i nie pozwala jechać już teraz szybciej niż te ok. 100km/h. Pali normalnie bez problemów, na wolnych nie widać zupełnie usterki tylko nawet na wolnych BIP ujemne ale około -30.
Na mojej ori tandem pompie byłem nad morzem i prędkość max była ok. 140km/h teraz po podmiance jest powiedzmy max 105km/h.
Na logu [018] statycznym wsio ok, normalnie 0,0,0,0 przy zdjęciu gazu : 4,4,4,4
@wesoł
Tak, na obiegu zamkniętym tylko z tego środka podpiętego do pompy tandemowej. W tej pompie sprawdzałem podciśnienie i jest ok, ale ciśnienia paliwa nie ma jak sprawdzić, jak pytałem mechaniorów to patrzyli na mnie jak na wariata, co niektóry nie kumał co to ta pompa tandemowa
Wymieniłem już:
- filtr paliwa, zaworek na filtrze,sprawdziłem szczelności wszędzie,
- wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku ( i to dało możliwość rozpędzenia
się do tych powiedzmy 140km/h ale z duszeniem się )
- pompę tandemową ( jak widać na gorszą jeśli chodzi o ciś. paliwa )
Sprawdza się bez problemu ciśnienie. Jest zaslepka w pompę i jak ją wykręcić to wkrecasz czujnik i możesz odczytać wartości. Sprawdź ciśnienie na jalowych na 2000 na 3000 i na 4000 obr. Zdaj relacje. Ale myślę że jeszcze bym kuknal w oringi pompek.
Jak znam życie to po pompkach jest.
Grupa 018 prawidłowa.
Wstrzymałbym się z wyrokiem "ze już po pompkach"
Grupa 018 prawidłowa.
Wstrzymałbym się z wyrokiem "ze już po pompkach" to nie jest jakiś wynalazek firmy krzak który "niszczy" układ paliwowy.
(19-07-2016 21:23)wesol napisał(a): [ -> ]Sprawdza się bez problemu ciśnienie. Jest zaslepka w pompę i jak ją wykręcić to wkrecasz czujnik i możesz odczytać wartości. Sprawdź ciśnienie na jalowych na 2000 na 3000 i na 4000 obr. Zdaj relacje. Ale myślę że jeszcze bym kuknal w oringi pompek.
Jak znam życie to po pompkach jest.
Dzięki za info z tą zaślepka, która to jest 1 czy 2, muszę sprawdzić to na wolnych jest ok więc pewnie powyżej 2 tys. nie daje tych 7 barów i to może być lipa.
Co do wtryskiwaczy to mam mieszane uczucie , dziwnie zachowuję się te BIP-y, korekta na wtryskach jest w miarę ok, ale jak nie dostają paliwa to i te odczyty są g... warte.
Nr 1.
Jak nie pompa tandem jak nie ta w zbiorniku nie filtr to co jeszcze zostało? Skoro nie ma powietrza w paliwie na powrocie to oringi okej. I co zostaje? A zatankowanie auta nowoczesnego na CR benzyna co powoduje? Wystarczy tylko bak wyczyścić i dalej w drogę?