Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: sharan 2.0 ATM bierze olej po remoncie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ale najlepsze jest to, że miałem 2 passaty 2.0 8v 115KM tylko tym starszym z oznaczeniem 2E, kropelki od wymiany do wymiany nie wciągały, a tutaj ręce już mi opadają.
Nie ma znaczenia z którego roku jest motor. Ja mam 2008 i bierze swoje
Ja po remoncie (wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie) jeżdżę już dłuższy czas i niestety jak brał tak brał, miałem pewien okres, że po przejechaniu 1000 km ubyło może 2 setki oleju ale po tym wrócił do normy z braniem jedynie trochę mniej bierze (zalewam go motulem 10w40). Olej zrobił się ciemny jak wezmę na bagnecie do sprawdzenia to nawet podziałki nie widać tak że niestety sprawdzam olej co 1000 km i dolewam jakieś 0,6 litra i tak jeżdżę. Już się do tego przyzwyczaiłem. Niedługo jak będę miał trochę więcej czasu zerknę jeszcze na odmę.
Ciekawa sprawa z tym. Tak mnie zastanawia gdzie jest skopana sprawa. Wydaje mi się ze juz producent dal ciała i albo jakiś defekt w pierscieniach albo zawory itp.
Gdzieś na jakimś forum Audi było o tym, że skopane są pierścienie czy gniazda na pierścienie na tłokach (były zdjęcia) i to jest wada fabryczna i dotyczy wszystkich silników 2.0 montowanych w VAG'u szczególnie tych 130-konnych, żaden remont tutaj nie ma sensu i nic nie pomoże ten typ tak ma, u jednego wychleje 1 litr na 1000km, a drugiemu 0,5 litra - fakt faktem te silniki chleją. Druga sprawa, że odma w tych silniach też jest kiepska, ludzie to przerabiają zakładają te "catch tanki" jednym pomaga - zmniejszenie zużycia, innym nie pomaga i koło się zamyka.
Niektóre silniki Toyoty tez miały te przypadłość.
A może wadliwe są pierścienie olejowe ? Może trzeba inny rodzaj stosować ?
Teraz śmiało mogę powiedzieć ze u mnie pomogła wymiana oleju na 5w50 Valvoline. Na przejechane 5k km dolałem 400ml. Wcześniej jeździłem na Castrolu 5w30
Witam czytam wasze rady na temat remontu tego silnika i sam nie wiem czy go remontować jak ma to brać co brałSad dodam że też że dodawałem uszlachetniacz "Ceramizer" i też nic nie pomogło tylko darme wydawanie pieniędzy
Ja osobiście żałuję że robiłem remont i wtopiłem ponad 2k , obecnie zmieniłem olej na Mobil 10W/40 i troszkę mniej bierze , jak nie kopci to raczej nie ruszaj szkoda kasy te silniki tak mają .
Ciekawy jestem czy jest ktoś kto zrobił remont silnika i przestało mu brać olej ????
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie