na moje oko, to nic nie zmieni, chociaż pisałem CI, żebyś podłączył kable zależnie jak mierzysz
skoro masz pomiar to znaczy się, że raczej zakres dał radę, a różnica jest tylko w tym, że na 20A jest bezpiecznik, ale pewny nie jestem, jakoś nie próbowałem nigdy tak mierzyć
a temat za małego aku i jego ładowania jak jest rozładowany niech CI wyjaśnią tam gdzie aku sprawdzają, bo moim zdaniem wcześniej czy później tam trafisz, a nie chce mi się wesołowi już tu odpisywać...
Co do prądu na spoczynku, to u mnie jeszcze jest moduł gsm od sterowania dogrzewaczem, który ciągnie 17mA, czyli nie licząc innych rzeczy które są fabrycznie, to co dołożyłem bierze około 30mA i nie mam problemów z odpalaniem samochodu, a jeżdżę głównie po mieście, więc często odpalam i gaszę silnik - tfu na psa urok, żeby tak zostało
Teraz tak patrze i szczerze mówiąc już zgłupiałem... masz miernik na zakresie 20mA, czyli tyle powinien być maksymalny pomiar, powyżej tego powinien być poza zakresem, czyli wywalił by jedynkę, a pokazuje 100mA. Jest opcja, że już przemęczony jestem
Inna sprawa, że jak wspomniałem, nigdy nie wpadłem na pomysł żeby na dziurze 20A mierzyć mA, stąd może nie wiem jak to się zachowa
Chyba najbezpieczniej będzie jak zmierzysz na dziurze mA i na kilku zakresach.