Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: cos rozładowuje akumulator pomocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
tak.
Wracam jednak do mojego pytania, o ile mA zmniejsza się upływ prądu po uśpieniu układu, oraz czy zawsze to trwa godzinę jak niektórzy pisali?
Jeśli standardowe wyposażenie to parę minut i musi już być te 30-50 ma czyli 0.03A
To cuda panie....czyli wskazywać to moze na usterkę stacji jeśli w pozycji "power off" podaje napięcie na glosniki.
Nie da sie określić o ile spada pobór po uśpieniu bo instalacja musiałaby byc w idealnym stanie, a z czasem ulega ona degradacji utleniania miedzi i rożnego rodzaju "przeróbek". Wiadomo tylko, ze fabryczny "wzorzec" po uśpieniu powinien oscylować na poziomie 0.03A. Co do czasu to zależy chyba od modelu BSI i ECU ( rowniez odbiorniki "peryferyjne" mogą miec na to wpływ).
Eliminować kolejno poszczególne rzeczy. Radio woń itd.
znaleziony jeden darmozjad prądu - źle podłączony przekaźnik do gniazd zasilania kamerki przedniej i ładowarki fona ale to i tak pozostało... 0,20 A wiec do 0,03 jeszcze brakuje... żaden bezpiecznik nie powoduje większych poborów. bezpieczbik nr 55 ma pobór ok 0.015 ale to centralny wiec ma czuwanie i jest to zrozumiale oczywiście krańcówka zablokowana odczekane nawet ze 20 minut. sprawdzę jeszcze wiązkę w tylniej klapie odpinajac ja całą. Co jeszcze sprawdzić?
a to tez ciekawe i do weryfikacji : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2669556.html
u mnie się okazało, że instalacja do przyczepy zjadała prąd na postoju w sumie z 0.29A zszedlem do 0.15 A i to też d upy nie urywa. Zauważyłem, że odpiwiedzialny jest najniższy bezpiecznik 3A w skrzynce przy aku.Jest opisany jako Sterownik do urządzenia wielofunkcyjnego ... cokolwiek to znaczy. Napewno odpiwiada za alarm. Jak go wyjme na załączonym alarmie amperaz spada do 0.03 wiec idealnie ale nie działa wtedy centralny a co ciekawe: jak go wloze to amperaz pozostaje 0,03 i centralny działa... oczywiście zmostkowane krancowki maski i drzwi i odczekane trochę. o co chodzi?
Witam.

Prawdopodobnie moduł centralnej elektryki ma wewnętrzne zwarcie.

Pozdrawiam
bez radia, sprawdzone rano na aktywnym alarmie uplyw 0.03 wiec w końcu ok. Chyba musi miec wiecej czasu na uspienie. ale za to dzisiaj za malo czasu miałem i chcialem. na szybko podłączyć radio.... podłączone ale upływność radia na stand by aż 1 A! i nie spada nawet po 20min. Qfa! zaczynam się irytować. mialem to radio w Toyocie i brało jakieś minimum 0.015 max . Chyba czeka mnie mierzenie po kolei pinow. w kostce iso. Ale. zauważyłem tam jeden kabel, który na wył zapłonie ma 0.08 Volta a po wł zaplonu ma 1.25 Volta. za co. on moze odpowiadać?
Witam.

Forum wróżbiarskie jest pod innym adresem Smile, jak byś podał chociaż kolor tego przewodu to może, może byś dostał jakąś odpowiedź, a jeszcze jak byś napisał jakie radio było w oryginale (beta, delta, gamma) to szanse by wzrosły do 99% Wink.

Pozdrawiam
Tak zawsze trzeba ciągnąć za język. Ale jak było w toyota to raczej nie będzie to żadne vwejowskie radio. Pionkiaja tez to do siebie że na czuwania ciągną prądu trochę i trzeba podpisać po stacje bo akurat siada. Ale już jakieś tam sony czy JVC tego problemu nie mają.
Wywal to radio.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie