Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: cos rozładowuje akumulator pomocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
zrobiles tak jak na rysunku?
[Obrazek: min_800a399eca872bae2804898dd2d.png]

Najlepiej to tylko mase plus staly i plus po stacyjce. Zadne inne dodatkowe podswietlania anteny itp. Przynajmniej narazie. Wtedy zmierz uplywnosc bo moze faktycznie radio jest dziabniete.
podłączyłem zgodnie z rozpiska na radiu i tym co wykazyeal multimetr. ta kostka na schemacie od radia jest inna niz ta, którą mam. u mnie więcej pinow ale to nieważne. podłączyłem zgodnie z zasadami. ntroche juz sprzętów zakladalem i zestawów hf i podejrzewam, że radio jest zwalone. skoro samo +po stacyjce nie podtrztmuje dzialania radia tzn. że w radiu jest przekaźnik albo elektronika, która powoduje konieczność podpięcia napięć 12v na dwa piny zeby działało i wtedy dziala. . Natomiast zwalone jest to, że pobiera tyle prądu. mam jeszcze pewnenpodejrzenia co do systemu nawigacji w tym sprzęcie, że ten moduł nie dokonca sie wyłącza i tu moze byc problem. . echh....
A nawigację masz spolszczoną może?
Ups.. teraz doczytałem że to nie VW nawigacja.
Nie wiem co znaczy co wskazywał multimetr. Multimetr pokaże na większości kabli jakieś tam napięcie. Masz dorwać kable takie co się zapali żarówka choćby 5 watowa raz ponprzekreceniu kluczyka w stacyjce a raz ma się palić cały czas. Czyli masz mieć trzy kable zasilajace: masa i plus stały i plus po stacyjce. Ani jednego więcej ani jednego mniej. Bo jakoś nie możemy się dogadać. Robisz chyba i tak po swojemu.
zgadza się ale multimetrem eliminuje inne napięcia takie jak np do anteny eletrycznej, lub identyfikuje kabel odnjasnosci oświetlenia bo wartosc napiecia zależy np. od włączonych świateł. więc uzywam tego urządzenia jako madrzejszej probowki.
otóż radio jest chyba ok. i problrm się rozwiązał trochę metodą prób i błędów. Gdy podlanczalem jak przepis stanowi tak jak kostka wyglądała to upływność byla za wysoka. Przeniosłem pin radia czerwony (wskazany do dołączenia do + po stacyjce do miejsca odpowiadajacego za zestaw HF w kostce samochodu.... i jest ok. Tam tez miałem stały +. upływność po 5 minutach 0, 27 A a po ok godzinie 0,05 więc mieści sie w normie dla samochodów ze sporym wyposazeniem elek. Radio działa jak powinno tj. wylacza się po wyjęciu kluczyka i nie gubi pamięci. Teoretycznie nie powinno być ok z takim podłączeniem więc domniemuję dzikość instalacji i jakieś wczesniejsze przeróbki. Grunt, że bangla.
ps. pytaniec: czy w fotelech jest miejsce na prowadzenie przewodów do zaglowka. Chciałbym córci LCD zamontować na dłuższe trasy.
Wychodzily orginalne fotele z monitorami w zaglowkach wiec chyba powinno byc jakies miejsce ale niech sie wypowiedza ci co sciagali tapicerke
Diody w alternatorze ?
(31-07-2016 10:16)Michał łysy napisał(a): [ -> ]Wychodzily orginalne fotele z monitorami w zaglowkach wiec chyba powinno byc jakies miejsce ale niech sie wypowiedza ci co sciagali tapicerke

Da się, tapicerka jest zdejmowana, bez problemu go włożysz. Nawet jak pokombinujesz, to monitor w miejsce stolika zamontujesz, bo jest do czego uchwyty przyłapać.
(01-08-2016 20:06)mamwi napisał(a): [ -> ]
(31-07-2016 10:16)Michał łysy napisał(a): [ -> ]Wychodzily orginalne fotele z monitorami w zaglowkach wiec chyba powinno byc jakies miejsce ale niech sie wypowiedza ci co sciagali tapicerke

Da się, tapicerka jest zdejmowana, bez problemu go włożysz. Nawet jak pokombinujesz, to monitor w miejsce stolika zamontujesz, bo jest do czego uchwyty przyłapać.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie