Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: cos rozładowuje akumulator pomocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Zdaje się, że alternator to ma prąd ładowania adekwatny do aku, jak jest za duży prąd ładowania to i aku w tyłek dostanie.
Co do upływności, to nie wiem skąd 0,03 A to jest 30mA, a mój dokładany alarm ma 15mA, do tego powiedzmy fabryczny alarm, podtrzymanie radia, komp samochodowy- watpię żeby wyszło z tego następne 15mA.
ladowanie nie jest uzaleznione od pojemnosci aku a jedynie do osiagniecia zadanego napiecia. Moze byc aku i 55ah i 150ah. Sprawdz uplywnosc w toyotach to zobaczysz 17 mA czyli 0.017 A
zalecany i maksymalny prąd ładowania jest uzależniony właśnie od pojemności ( ew. od typu akumulatora ) i ma się nijak do napięcia.
cały czas mam 0,10 i wyciagałem kazdy bezpiecznik i [automat-usunięto wulgaryzm] nie spada spada jak od alarmu chyba wtedy dioda w drzwiach nie miga to jest 0,09 chyba musze zobaczyc za wieskszym akumlatorem
chyba ze jeszcze radio wypiac z kostki? dobry pomysł czy nie
radio wypiąłem juz i [automat-usunięto [automat-usunięto wulgaryzm].html]wulgaryzm][/color] otworzyłem drzwi ruszałem kablami i tez [automat-usunięto [automat-usunięto wulgaryzm].html]wulgaryzm][/color]
Jolanta jak masz już miernik to sprawdź,ile alternator ładuje,może masz problem z ładowaniem...aa i jak na to wyposażenie to zdecydowanie za mały aku...
w srodku mam wskaznik i ładuje na pewno ok bo ostatnio był do zero rozładowany odpaliłem na kablach i jechałem do dziewczyny ok 15km zgasiłem i juz palił normalnie
Ja bym zmierzył...wystarczy silnik włączyć ile to roboty i napisz ile daje dokładnie
ok zmierze tylko nie wiem jak usatwic znowu miernik z elektry cienki jestem poczytam w necie to zmierze
juz wiem moze komus sie przyda jutro sprawdze ładowanie

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1532063.html
(10-12-2013 14:09)m-blue napisał(a): [ -> ]zalecany i maksymalny prąd ładowania jest uzależniony właśnie od pojemności ( ew. od typu akumulatora ) i ma się nijak do napięcia.

Nie ma zalecanego czy maksymalnego pradu łądowania akumulatora przez latek. Alternator ma wbudowany regulator i to wlasnie on na podstawie napeicia dozuje odpowiednia ilosc pradu do akumulatora i osprzet. Czyli akumulator teroretycznie ma napiecie 12V ale wiadomo ze sie troszke rozni. Na postoju po dluzszym czasie jest okolo 12.5 V po odpaleniu gdy akumulator nie jest wyladowany jakos gleboko mamy napiecie okolo 13.5-14V Regulator łąduje do okolo 14,2 czsami do 14.4 a niekiedy nawet do 14.7V. To zalezy od marki regulatora.

Dlatego tez wszelkie aldowarki nawet te do wkretarek sa robione tak ze akumulatorek jest ladowany do osiagniecia przez aku pewnego poziomu napiecia i potem uklad elektroniczny rozlacza obwód. Te twoje teorie neistety sa dosc mylne a ja z adobry jestem z elektryki i elektroniki by mi to wciskac.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie