Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Temperatura płynu chłodzącego, silnik TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
No masz racje z tymi szczotkami ewentualnie Stefano niewielkie koszta.
I gwarancja na szczotki jestem zadowolony dlatego POLECAM !!!
Witam
Proszę o poradę, mój ciężki przypadek wygląda tak, że po uruchomieniu auta ogrzewanie zaczyna działać, zaczyna nagrzewać się silnik (max 70- 80 C)i płyn chłodzący (max 80 C). Dogrzewacz silnika działa. Czuć mocno ciepłe powietrzeCool. Po przejechaniu ok 20 km zaczyna spadać temp. płynu ( do ok 60 c)i silnika (do ok 60 c). W aucie zaczyna dmuchać chłodkiem. Wymieniłem już termostat, el. pompę wspomagającą I DALEJ TO SAMO! Po całkowitym wył. klimatronik zaczyna wracać do normy temp. płynu i silnika a w aucie robi się SyberiaSad. Sprawnie działa tylko tylne ogrzewanie, które ratuje przed zamarznięciem. Silnik niedogrzany, rośnie spalanie itd. Zastanawiam się czy to nie czasem problem z zasilaniem tej wymienionej pompy, które idzie z klimatronika. VAg pokazał wcześniej pompę bo mogła w tym momencie nie mieć zasilania, brak przepływu przez pompę wygasza dogrzewacz, dobrze kombinuję? PomocyHuh
Przez jakiś czas miałem podobnie-rano dogrzewacz startował,silnki się rozgrzewał,ale gdy po rozgrzaniu temp.spadała już nie startował.Ja sobie z tym problemem nie poradziłem.
Co o ciebie-czy dobrze rozumiem-z tyłu masz lepsze ogrzewanie niż z przodu mimo,ze dogrzewacz juz nie grzeje?
Mam problem z czujnikiem g-40, potocznie zwanym hala. Czy znajdzie sie osoba , ktora wie co kolwiek na ten temat...???
witam.
Dokładnie jak i u Ciebie, rano startuje i dogrzewa lecz tylko raz, do momentu osiągnięcia odpowiedniej temp . silnika. Później już jej nie trzyma , a powinien się uruchamiać stale trzymając wymaganą temp. Pisząc że miałeś taki problem przez jakiś czas oznacza, że ustąpił?
Sprawdził mi znajomy, że czujnik temp. jest ok, klimatronik też ok wychodzi na to, że problem jest w prawdopodobnie w sterowniku webasta, Jadę z tym jutro do warsztatu BOSCH-a na diagnozę, może coś wyjdzie i naprawią.
Co do tylnego ogrzewania to jest chyba niezależne i mimo niskiej temp silnika i nagrzewnicy tył dmuch a ciepłym powietrzem, na szczęście.
U mnie na razie problem dalej istnieje nawet po wymianie pompy po 12 jadę do "fachowców " od tych spraw .Podobno dobrzy .Napiszę co i jak ,Najlepszego dla wszystkich w nowym roku Smile)
U mnie skończyło się tak jak opisałem na początku tematu-odciąłem tylną nagrzewnicę,dodatkowo elektryczny podgrzewacz od Reni i w końcu jest ciepło.
witam!Uporalem sie z moim kociolkiem juz dziala.
Na pocztku wywalal mi blad -przerwanie plomienia obecnie brak bledow ale jesli jest nawet 10+ to dogrzewacz caly czas bez ustanku chodzi i nawet jesli na zegarze jest 90 C.
Moze ktos mi doradzic co moze byc przyczyna tego ze on caly czas chodzi??
Dodam ze w moim przypadku brak funkcji dogrzewacza byla wtyczka elektryczna laczaca kociol z samochodem,byla zielona wtyczka zostala zamieniona na nowa.czekam na porady i wskazowki.
No to ja w takim razie z innej trochę mańki. Jako świezy użyszkodnik Sharana (jeszcze pod nim nie grzebałem poza oględzinami przy zakupie) mam pytanie odnośnie tylnej nagrzewnicy. Włącza się sama i kompletnie pojęcia nie mam od czego to zależy. Silnik to VR6, nie mam pojęcia czy były wyposażane w dogrzewacz ale przy benzyniaku jest raczej średnio potrzebny choć niewykluczony. Są jakieś zalezności pracy tej dmuchawy na tyle? Sterowania nią nie posiadam bo choć klimatronik jest to wersja Sharana to ledwie GL.
(22-01-2011 00:07)acinski napisał(a): [ -> ]No to ja w takim razie z innej trochę mańki. Jako świezy użyszkodnik Sharana (jeszcze pod nim nie grzebałem poza oględzinami przy zakupie) mam pytanie odnośnie tylnej nagrzewnicy. Włącza się sama i kompletnie pojęcia nie mam od czego to zależy. Silnik to VR6, nie mam pojęcia czy były wyposażane w dogrzewacz ale przy benzyniaku jest raczej średnio potrzebny choć niewykluczony. Są jakieś zalezności pracy tej dmuchawy na tyle? Sterowania nią nie posiadam bo choć klimatronik jest to wersja Sharana to ledwie GL.
Jeśli masz silnik VR6 to na pewno nie masz dogrzewacza, możesz mieć jedynie tylną nagrzewnicę ale wtedy na panelu centralnym nad przyciskami podgrzewania szyb tylnej i (ewentualnie) przedniej masz przycisk z sylwetką samochodu i on służy do włączania tego ogrzewania. Oprócz tego nad lewym słupkiem znajdziesz pokrętła do regulacji dmuchawy i temperatury. Jeśli tego nie ma to znaczy że nie masz żadnego dodatkowego ogrzewania.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie