Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Temperatura płynu chłodzącego, silnik TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
co kosztuje 250 świeca czy pompa.Bo cena świecy to ok 160 tak powiedział w serwisie nie kupowałem bo moja sprawna.Pompa to ceny z różnych źródeł. A nazewnictwo czy to jest webasto czy ogrzewanie dodatkowe to inna sprawa. Jak mówimy ogrzewanie dodatkowe do mamy na myśli układ chłodzenia/ogrzewania z dodatkowym źródłem ciepła, pierwsze to silnik drugie to "piec" który uruchamia się automatycznie przy określonej temp.I nie mamy na to wpływu czy się włączy czy nie (bez możliwości ingerencji).A Webasto to autonomiczny układ ogrzewania z własnym źródłem zasilania i modułem sterowania w którym możemy między innymi zaprogramować godzinę uruchomienia układu.
jeżeli idzie o sprostowanie nazewnictwa.Ale wszyscy popełniamy ten błąd i oba układy nazywany Webasto Smile)
pozdrawiam
Piotrfg zacznij od podłączenia do kompa potem reszta.
a podłączenie do kompa to tylko w ASO? czy znacie może jakiś warsztat z okolic gorzowa wlkp
dzięki i pozdrawiam
Z naszymi autami nie ma problemu z diagnostyką-chyba wszyscy elektrycy samochodowi dysponują Vagiem.
Z tego co pamiętam to w Mk.I nie da się połączyć komputerem z dogrzewaczem-ewentualnie specjalnym urządzeniem w serwisie Eberspehera
piotrfg jeżeli chcesz sobie ściągnąć vag-a może coś innego zerknij tu [Obrazek: Jabol2.0.gif]
wioslo61 nie chodziło mi o strofowanie kogokolwiek. Po prostu chciałem zaznaczyć że to dwie rożne firmy zajmujące się tą samą branżą, a łatwiej jest szukać precyzyjnie określając to o co nam chodzi. A w poprzednim moim poście w wyrazach Eberspacher i Webasto oraz allegro są odnośniki do stron, wydawało mi się że jest to wystarczająco czytelneWink.
(19-12-2010 13:48)piotrfg napisał(a): [ -> ]wczoraj ustawiłem godzine załączenia "webasta" i o nastawionej z okolicy bezpieczników pod kierownicą usłyszłem tylko takie stuknięcie i tyle.........

Niestety u mnie był ten sam objaw :@rozebrałem piec i co się okazało spalona świeca żarowa biegiem do sklepu nowa świeczka Beru 120 pln. Złożyłem zamontowałem odpalam a ono dalej ze mną nie gada.Angry podpiołem VAS-a a on mi pisze brak komunikacjiAngryHuh ki czorty wczoraj było okiDodgy dzisiaj nie działaHuh po 3 godzinach gmerania i sprawdzania okazuje się elektronika w piecu martwa Angry nie do rozebrania zalana fabrycznie w gumie Angry nowa 1300pln Angryz zamienników nie występuje Angry no to ładnie żegnam stary rok. Niech to gęś kopnie.
Panowie szukałem i znalazłem na forum Forda jest Pan Janusz szpec od Eberspacher.
Nick z forum forda Stefano link do tematu http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=29566
Kolega bardzo pomocny u mnie piecyk nie chodził wcale pierwsze to sprawdzcie wtyczke która sie znajduje przy dogrzewaczu połowa przypadków to kable pokrachciałe ( u mnie tak było ).
Nastepnym mankamętem okazała sie pompka pod podszybiem ( po 10 latach szczotki sie skonczyły , kolega Stefano regeneruje te pompki za drobna oplata )
Od tej pory piecyk smiga aż miło.
Stefano jest ze Stalowej Woli wiecej info na PW
potwierdzam... Stefano to fachowiec specjalizujący się w urządzeniach dogrzewających i nie tylko... fachowiec który pomaga na forach
a wracając do problemu uzyskania temperatury bez piecyka (tez zdemontowałem sobie piecyk, świeca i sito wymieniłem, przy okazji uszczelki i jakoś nie mam chwili na montaż)...czyli posiadam zamknięty obwód bez piecyka...zauważyłem pewną zasadę działania...płyn osiągnie swoje prawie 90 C po około 15-20 minutach jazdy... ale kiedy załączę tylni nawiew temperatura spada i wtedy trzeba trochę się najeździć....także w takiej sytuacji przy braku piecyka, proponuje nie załączać tylnego nawiewu.... hhmmm być może przy załączeniu tylnego nawiewu, uruchamiamy pąpkę i w obieg idzie dodatkowy płyn który trzeba ogrzać

gorbi

u mnie jest dokładnie tak samo, nawet po trasie temp. oleju przy jeździe na około 2500 obrotów oscylowała w granicach 70 stopni. Pojechałem do serwisu Eberspacher-a i naprawili mi dodatkową pompę wody (w podszybiu). Jest to podobno pierwsza usterka jaka powoduje wyłączenie dogrzewacza (bez cyrkulacji wody przez dogrzewacz następuje przerwanie płomienia ).Po powrocie z serwisu (ok 6 km) temp 90 stopni i w środku cieplutko choć przedtem zimno było jak w psiarni. Koszt wymiany pompy na nową 350zł
I tak najlepiej znaleźć szczotki z jakiejś kątówki czy wiertarki, kawałek papieru ściernego, ze 2 godziny czasu, trochę chęci i jakiegoś browca żeby przepłukać gardło po pyle startych szczotek. Efekt jest jak wyżej, a cena nieporównywalna.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie