Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Temperatura płynu chłodzącego, silnik TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
dawaj więcej szczegółów
-jaki dodatkowy
-jak zamnotowałeś - gdzie go wpiąłeś itp.
no właśnie, na alleszrocie jest kilka od renówek wpinanych na wężu ale są też takie od audików, pasatów czy skody, te ostatnie instaluje się bezpośrednio na blok. czy te na blok podejdą np do mojego 1Z? czy lepiej dać taki na wąż?
Witam

U mnie temperatura na wskaźniku pokazuje 1/4 i ciepłe powietrze leci po 2 km w mieście

pozdrawiam
Ja mam założony taki od Reni,wpiąłem go w wąż w okolicach filtra paliwa(najlepsze dojście)


http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-wody-...56489.html

Coś takiego,tyle,że na cztery świece.
Czyli najprościej i było by odłączyć tylną nagrzewnice gdzieś na przewodach wychodzących z komory silnika,zagniesć je albo zaslepić .
Teperatura silnika powinna szybciej rosnąć i być stabilniejsza.'
Jutro chyba podjade na kanał i zobacze co mozna zrobic żeby tęp była wyższa .

ptys

Witam kolegów
mam taki sam problem z ogrzewaniem i niedogrzaniem silnika,mam pytanko 1 czy ktoś może wie jak wyłonczyc tylna dmuchawę bez rozbierania boczków np.którymś bezpiecznikiem, lub którędy idą kable zasilające do niej.2 czy trzeba spuszczać płyn chłodzący żeby wymontować dogrzewacz.
Zgorey dzięki za odp.Pozdrawiam
Nie rozumiem pytania-wystarczy nie włączać tylnej dmuchawy.Przy demontażu dogrzewacza powinno się spuścić płyn,jednak można zrobić to bez spuszczania-trochę wycieknie.Ale trzeba szybko zaślepiać otwarte przewody.
Wczoraj odłaczałem tylnia nagrzewnice od układu chłodzenia ,rozłanczałem ją zaraz za siedzeniem kierowcy(pod spodem samochodu) ,zleciało mi z przewodów ok 2-3 litrów płynu.
Zabieg troche pomógł ale przy najbliższej okazji bede musiał zainstalowac sobie pogrzewacz wody taki jak w Renaulcie ,mysle że to najlepsze rozwiązanie.
Czytałem już kilka postów dotyczacych montażu pogrzewacza robota nie jest trudna ,najlepiej jest jego podłaczyć na scianei grodziowej idą tam dwa przewody do nagrzewnicy i jeden z nich trzeba będzie rozciąć skrucić i wpiąć się w układ czymś takim http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-renau...7381.html.
Najlepiej było by wpiąć się w instalacje żeby podgrzewacz uruchamiał się po przękręceniu kluczyka w stacyjce ,i dobrze było by jak by zrobic podgrzewania na 3 świece na raz i po podgrzaniu do optymalnej te mozna było wyłączyć dwie świece i żeby grzała jedna świeca ,po to aby tęperatura za szybko nie spadała przy włączonym nawiewie na bieg3lub4.
Dobrze było by dołozyć jakieś zabezpieczenie w postaci bezpiecznika oraz dwóch przekazników.
Czytałem gdzieś na jakimś forum że można było by podłączyć się z zasilaniem naszego układu podgrzewania pod alternator a nie pod akumulator,ponieważ wtedy mniej by się męczył akumulator.
Dobry patent ktoś wymyślił z tym podgrzewaczem ,koszt instalacji takiego ustrojastwa 150-200zł ,a naprawa tego(gów.a eberspacher) może sięgac nawet 1tyś .

ptys

Kolego nie wiem jak się włańcza nawiew tylny, u mnie zauważyłem ze sam się włańcza tylko czasami przeważnie jak temperatura dochodzi do 1/4 wskaźnika.Jeszcze byś mi napisał jaka powinna być temperatura na wskaźniku (czyli do której kreski powinna dojść)
Zgory dzięki Pozdro
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie