Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Sharan 2.8l problemy z rozrządem/błąd wałka/wałków itp.
|
27-09-2013, 21:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2014 18:07 przez sp6qkx.)
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: Szarik 2001r 2.8L 24V - DTC 17748 - rozrząd
Z tego co wiem będzie ciężko bez wyciągania silnika i nie wiem czy to dobre rozwiązanie i też pracochłonne ( kiepski dostęp itp ) ale nie będę się wypowiadał bo tak nie robiłem , zdecydowałem się na wyjmowanie silnika z tego powodu że kupiłem tak zwanego kota w worku , brałem pod uwagę wszelkie możliwe uszkodzenia z zamiarem sprawdzenia każdej części co się opłaciło , n.p z tyłu silnika z 2-3 rurki podciśnień były dziurawe/popękane poza tym po wyciągnięciu silnika miałem dobry dostęp do każdego miejsca
( bez uprawiania Yogi ) mogłem wszystko pięknie oczyścić itp. Odnośnie rozrządu to postępowałem tak jak pisze w wielu książkach i internetowych opisach silników VR6 24V np. https://www.sgaf.de//node/253361 Wałki zablokowałem kawałkiem odpowiednio wyciętej blachy a wał ustawiłem na znaki i.t.p w sumie trochę się tego obawiałem ale okazało się że nie taki diabeł straszny jak go malują Klucze w większości standardowe a tych co nie miałem to dokupiłem i po problemie . Pozdrawiam |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|