Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Sharan 2.8l problemy z rozrządem/błąd wałka/wałków itp.
|
19-12-2012, 00:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2014 18:05 przez sp6qkx.)
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Szarik 2001r 2.8L 24V - DTC 17748 - rozrząd
Co ciekawe na dole silnika był lepiej niż na górze ,pompę oleju rozebrałem w mak umyłem dokładnie i sprawdziłem luz miedzy zębatkami itp , nie było wielkich oznak zużycia parametry mieściły się w normie , cały silnik dokładnie umyłem różnymi preparatami
do czystego metalu , zainstalowałem nowe uszczelki oraz rozrząd i poskładałem wszystko , sprawdziłem stopień sprężania na tłokach który to był w granicach 11bar wiec jak w książce pisze, obecnie przejechałem ponad 15 t.km nic nie stuka itp , nie zauważyłem by ubyło oleju jak już to niewielkie ilości .Myślę że nie będzie tak źle , ale jak będą jakieś większe kłopoty to zacznę się rozglądać za drugim silnikiem . Dodam na koniec że mimo iż nie jestem mechanikiem nie żałuje decyzji iż sam zabrałem się za tą robotę , po konsultacjach w paru okolicznych warsztatach doszedłem do wniosku że ich wiedza na temat tego silnika jest marna lub bliska zeru , trochę zajęło mi czasu by przestudiować opisy/dokumentacje ale przy okazji poznałem budowę tego silnika i teraz czuje się pewniej jadąc tym autem oraz wiem że zrobiłem wszystko jak należy . filmik który nagrałem jakiś czas temu i do dziś pracuje tak samo Test AYL Pozdrawiam |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|