Ocena wątku:
Turbo dziura
04-08-2013, 10:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2013 10:05 przez bamber.)
Post: #1
Turbo dziura
Mam do Was takie pytanko,miałem kiedyś szarika 110KM AFN teraz mam alehandro 115KM i w porównaniu z szarikiem do 1600 obr. na okropną turbodziurę,to że turbinka nie pompuje to wiadomo ale żeby auto było aż tak słabe?W szariku nie miałem takiego odczucia po prostu jechał do momentu właczenia turbinki nawet pod wzniesienie natomiast seacina po prostu mi zdechnie pod górką na osiedlu.Dlatego pytam czy pompowtrysk ma po prostu taka charakterystykę.
Reklama

04-08-2013, 10:30
Post: #2
RE: Turbo dziura
wlasnie odwrotnie. Z racji iz pompowtryski sa juz wydajne praktycznie na maxa ( chodzi o cisnienia rozpylania ropy) juz od obrtów jalowych i duzego wydatku paliwowego przerastajacego silniki na pompie to od dolu idzie jak wsciekły. Zawsze sie mowilo ze PDki sa dobre z dolu i srodka obrotów a VPki idą ładnie w gornych zakresach obrotowych. Cos musisz miec nie tak. Troszke inne sa skrzynie coprawda w PDkach ( przelozenia na 1 biegu) ale nie ma az takich duzych roznic by dawalo sie to odczuć. Trzeba by zrobic loga dynamicznego na 4 biegu najlepiej osobno grup 011 , 008 i 003 wtedy bedzie widac co i jak.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
04-08-2013, 10:36 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2013 10:39 przez bamber.)
Post: #3
RE: Turbo dziura
własnie jak jest minimalne wzniesienie i np z 1 wrzucając przy małej prędkości na 2 bieg między 1000-1500 jedzie jak by łaskę robiła,jakie odczyty zrobić w razie czego żeby wiedzieć co i ja,co może być przyczyną takiego zachowania?Silnik ma 2,5 stówy przebiegu,widząc po zużyciu w miarę realne,kolega jeździł nią 5 lat a ostatni wpis w książce 2007 rok 130 tyś więc w miarę by pasiło.
04-08-2013, 12:39
Post: #4
RE: Turbo dziura
ale kto jezdiz z obrotami 1000-1500 i oczekuje mocy?? Moze zgas jeszcze auto i pchaj to bedzie mial wieksza moc. Turbo zaczyna pompowac od okolo 1700 obrotów wic i dawkowanie paliwa jest tez wtedy odpowiednie. Wtedy tez jest moc.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
04-08-2013, 16:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2013 16:15 przez bamber.)
Post: #5
RE: Turbo dziura
Ja nie wymagam mocy przy 1200 obr. ale nie żeby autko pod górkę na 2 biegu stanęło w takiej sytuacji,w AFN tego nie miałem jechał pod wzniesienie aż się pompka załączyła tutaj wręcz na 10 metrach autko staje i tzreba wsadzić 1 bieg dlatego do mnie zastanawia czy tak może być czy nie powinno.
P.S. siedzisz dobrze w temacie napisz mi czy komp pokł. może mieć duże przekłamanie w spalaniu i jakie jest realne spalanie przy normalnej,przeciętnej jeździe.Miasto pokazuje mi w granicach 9 ale co mnie dzisiaj zdziwiło na autostradzie odcinek 40km po skasowaniu kompa,140 km/h 6 bieg obroty ok 2400 i spalanie 9-9,5 pokazywał komp,praktycznie bez różnicy od miasta.
04-08-2013, 16:43
Post: #6
RE: Turbo dziura
5 osób bagaż po sufit 150 autostradą na kompie 7,5
04-08-2013, 21:45
Post: #7
RE: Turbo dziura
Heeh sarkrz dobre
04-08-2013, 21:51
Post: #8
RE: Turbo dziura
Jutro chyba walę na kompa odczytać parametry i zobaczyć co i jak.
07-08-2013, 13:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2013 13:06 przez krzysiekwitula.)
Post: #9
RE: Turbo dziura
Wg mnie wszystko w porządku. Przy dzisiejszych temperaturach i włączonej klimie powoduje że do 1700 obr jakbym przyczepę od tira ciągnął. ZERO reakcji na gaz. A nawet jak się wiatraki na 2 bieg załączą to trzeba go przygazować żeby ruszyć pod górkę. co do spalania to załadowany po dach z 5 osobami przy 140 na GPS pali 8,5 litra, przy 160 już 10,5 litra.
07-08-2013, 13:44
Post: #10
RE: Turbo dziura
(04-08-2013 21:45)piwek86 napisał(a):  Heeh sarkrz dobre

???




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  VW Sharan 2.0 tdi BRT turbo po regeneracji pozno wstaje? MarcinW 21 10,413 23-09-2023 20:38
Ostatni post: wesol
  BRT - Zapchany DPF? Kończące się turbo? gbawol 0 540 13-03-2022 18:18
Ostatni post: gbawol
Question Turbo nie działa, MAF zmierzony większy od planowanego f0ff 6 1,855 07-04-2021 11:52
Ostatni post: f0ff
  regulacja sztangi turbo??? lysy-karll 55 30,420 23-08-2019 11:40
Ostatni post: majronn
  AUY - problem po wymianie/regeneracji turbo kowalwalcz 33 9,386 20-11-2018 09:06
Ostatni post: wesz82
  Turbo Patryk181 41 20,270 20-05-2018 17:12
Ostatni post: wesol
  turbo kkk z btb z jakim innym mozna je porownac ARL ? ASZ? dr.lolek 3 2,756 14-07-2016 18:41
Ostatni post: wesol
  Spadający wężyk podciśnienia z gruchy turbo PAMONIUSZ 5 3,677 26-05-2016 16:35
Ostatni post: mamwi
  rozłanczanie turbo w zimne dni BBK66 11 3,438 19-04-2016 17:34
Ostatni post: wesol
Wink brak turbo, po ponownym odpaleniu wraca Robac1985 35 19,928 10-03-2016 13:48
Ostatni post: qba

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name