Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
|
22-01-2015, 22:30
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Podepnę się pod temat ponieważ mam identyczne objawy jak założyciel tematu. Do 80km/h w miarę grzeje jak już jadę więcej zaczyna lecieć zimne. Klapy na nagrzewnicy sprawdzałem vagiem wszystkie działają prawidłowo. Węże nie są jakieś mocno twarde ale przy odkręcaniu korka płyn w zbiorniczku się podnosi i czasami wywala go odpowietrznikiem. Kupiłem nowy korek jest trochę lepiej ale szału nie ma.
Temperatura na blacie stoi na 90* w vagu coś koło 87 pokazuje. Czasami po wyłączeniu auta słychać jak dodatkowa pompka mieli powietrze, także skłaniam się do upg ale chciałbym dowiedzieć się więcej może ktoś miał taki przypadek. Dodam że tylny układ mam odłączony d5w jest niesprawne i na tym małym obiegu rozgrzewa się całkiem przyzwoicie po około 5-6 km jest na blacie 70-80 c* ale z kratek leci letnie. Na postoju po rozgrzaniu grzeje gorącym. Dodam że przeglądnąłem w sieci chyba już wszystkie tematy i jest dużo podobnych ale większość nie dokończonych i nie ma rozwiązania. Nie wiem czy błędy 17675, 17672, 17578, 17948 mają coś z tym wspólnego ale po wykasowaniu pojawia się po jakimś czasie 17675, 17672. Przy sprawdzaniu błędów w innym bloku chyba w klimie wyszły błędy 01271, 01189, 00926 Jeszcze scan danych z silnika jakby ktoś mógł mi powiedzieć czy są to poprawne dane |
|||
Reklama
|
|||
|
22-01-2015, 22:44
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
odczyty sa niemozliwe. Jakies wartosci zastepcze lub przekroczone graniczne przynajmniej w grupie 23 Nie ma opcji by byly takie rowne na kazdym cylindrze. Takie wartoci sa jak jest przekroczony zakres. Zreszta 128 to juz samo za siebie mowi czyli wynika z bo jak mamay na minusie 128 i na plusie 128 to razem 256 czyli z systemu pracy ECM. Niewazne. Sklaniam sie na UPG jak podajesz ze plyn skacze i wywala. Tu korek na to nie pomoże. Otym pisal kiedys bardzo ladnie Bogumił Wargenau i wyjasniał ale na dzien dzisiejsz ciezko mi to odnaleźć.
Jelsi odpiales uklad nagrzewnicy tylny calkowicie i jest on pusty to moze si epozniej okazac ze bedzie zonk jak tam sie zakamieni i zasyfi uklad. Tak jak klima pusta i rozszczelniona- nic dobrego z tego nie bedzie. Po mojemu rwij czape. To czesty przypadek w SGA tdi PD. |
|||
22-01-2015, 23:19
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Zeczywiscie dziwne te wartosci. Te 128 w gr 023 to jakis system awaryjny. Tez bym sie sklanial do zdjecia glowicy.
|
|||
23-01-2015, 10:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2015 10:35 przez J@colo.)
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Te wartości w 23 to faktycznie za pierwszym razem takie wyszły i wydawały mi się jakieś abstrakcyj, jak zrobiłem wczoraj ponownie to skaczą w granicach 30-45 na wolnych obrotach jak dodam gazu to wszystkie są na 128, mam to na filmiku wstawię później jak przyjdę z pracy.
Jeszcze powiedzcie mi jak to jest z tym planowaniem głowicy, bo co forum i różne warsztaty to inna opinia, jedni że nie powinno się kategorycznie planować tych głowic bo nawet vw zabrania i silnik już nigdy nie będzie taki jak przedtem, a inni że jak każdą głowice powinno się. Ty wesoł przypadkiem nie robiłeś bez planowania?? Tylny układ został odcięty tydzień temu a chce się najpierw uporać z tym cholernym ogrzewaniem z przodu, w dogrzewaczu mam prawdopodobnie walniętą świece bo vagu miałem 5 błędów. Jeszcze jak byście mogli się odnieś do błędów czy może pompki są już zajechane byłbym wdzięczny. Dodam tylko że auto odpala na strzał i jeździ normalnie. P.s. Wesoł ty przypadkiem nie siedziałeś na forum AKP opla?? |
|||
23-01-2015, 12:23
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Tak na AKP jestem m.technicznym. Nie planowalem głowicy bo jaki sens prostowac jak linial wskazuje że prosta jest.
Rwij czape kolego. |
|||
05-02-2015, 17:26
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Dałem do mechanika, głowica zwalona jednak trochę masełka było, czego nie było widać na korku i w zbiorniczku. Na razie dałem głowicę do sprawdzenia ale mam pytanie odnośnie błędów 17675 i 17672, stale powracały po skasowaniu. Mechanik mówi że trzeba wymienić wiązkę elektryczną co idzie do pompek bo niby wygrzana i stąd te błędy. Wiązka tania nie jest a gdzieś słyszałem że można ją naprawić itp.
Chciałbym poznać wasze opinie. |
|||
05-02-2015, 17:48
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Ja bym kupił używkę na allegro jakiś czas temu widziałem za 100zł z dwumiesięczną gwarancją.
|
|||
05-02-2015, 18:22
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Za 100 głowice czy wiązkę? Też mam w piwnicy wiązkę na zbyciu bo tylko leży i jeść woła.
|
|||
05-02-2015, 18:55
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
Wiązkę, ale widzę że ceny są przeróżne od 40zł do 120zł za używkę nowa ok 250zł ale jakiej to produkcji to się nie chwalą.
|
|||
06-02-2015, 09:19
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: Zanika ogrzewanie przy szybszej jeździe
No faktycznie używki są około 100, gość blisko mnie ma z 30 dniową gwarancją, tylko pytane ile to pochodzi. Jak pytałem w sklepie to jest sporo rodzai tych wiązek no i ceny od 300 do 800.
A powiedzcie czy później samemu jest problem z wymiana tej wiązki czy trzeba coś więcej demontować?? Wesoł ty za ile masz ta wiązkę?? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|