Ocena wątku:
silnik BRT - problemy
06-03-2017, 00:05
Post: #1
silnik BRT - problemy
(05-03-2017 23:50)wesol napisał(a):  Folia tylko wyglada tak super w tv. Poza tym koszt 2 a taczej przy sga to 3-4 tys zl jakos mi sie nie widzi. Lepiej zbieraj kase na ten nieszczesny silnik brt bo tam ci sie przyda napewno.


Ku..a panowie co jest z tym silnikiem nie tam? jak na razie nie widać nic niepokojącego co się może stać... każdy tylko pisze o tych silnikach źle, już się zastanawiam czy zrobiłem dobrze sprzedając moje bravo II a kupując jak to każdy mówi "szmelc" w TDI.
Reklama

06-03-2017, 00:14
Post: #2
RE: Ogniska korozji
Tam rocznikowo szlo plastikowy naped pompy oleju I wyciera sie walek rozrzadu Bo jest z masla.



Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
06-03-2017, 00:22
Post: #3
RE: Ogniska korozji
(06-03-2017 00:14)peters napisał(a):  Tam rocznikowo szlo plastikowy naped pompy oleju I wyciera sie walek rozrzadu Bo jest z masla.

Możesz jaśniej? ok napęd pompy olejowej chcę w tym roku zrobić rozrząd wymieniony 1,5Tś km temu co mnie jeszcze do kur.y może w tym aucie spotkać bo już żałuję że laguny III sobie nie kupiłem... porażka je..ne VW...
06-03-2017, 07:25
Post: #4
RE: Ogniska korozji
na forum poczytasz sobie o problemie z pompa olejowa a co za tym idzie odrazu to korba bokiem zatarty wal to i tez po turbinie i po walku rozrzadu. To niestety nie jest porces widoczny ani slyszalny bo jak juz uslyszysz to po ptokach. Walki to sie wycieraly praktycznie we wszystkich tdi na pompowtryskach. Do tego jesli masz dpf to i tak nie ulatwia ci zycia tylko powoduje problemy bo plyn kosztuje ponad 200 zl za litr a trzeba go tam okolo 5 wlac wiec sam plyn to tak jak do peugotow kafla kosztuje.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
06-03-2017, 12:56
Post: #5
RE: Ogniska korozji
No tak ale jak przerobi się tę pompę na tą wzmacnianą np.

http://allegro.pl/pompa-oleju-walki-2-0-...73322.html

to chyba po tym zabiegu możemy jeździć spokojnie i nie bać się że "lampka smarowania" się zaświeci?
06-03-2017, 20:08
Post: #6
RE: Ogniska korozji
Wcale nie. Poza tym zanim sie zapali ci kontrolka od cisnienia oleju to juz dawno bedzie po silniku turbinie i calej reszcie. Czemu? Bo czujnik cisnienia powoduje zapalenie kontrolki jak cisnienie jest ponizej 0.5 czy 0.8 bara a minimalne to cos kolo 1.5 bara ale na jalowych zawsze widzialem 2 bary. Najlepiej wymienic na komplet od 1.9 bo ta pompa nie ma tego glupiego napedu i nie bylo nigdy z nia problemow. Problem w tym ze brt juz zapewne przepracowal troche kilometrow na takiej dretwej pompie. Dpf tez skutecznie dobija tutbine jak i tez rozrzedza olej. Jakbys dorwal nowy taki silnik i go poprawil to wtedy owszem mozna go poprawic.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
06-03-2017, 20:51
Post: #7
RE: Ogniska korozji
A czy jest wogóle ktoś na tym forum kto może powiedzieć coś dobrego o tym aucie i silniku? Bo jak narazie to zawsze słyszę tylko ze to poprostu badziew... czasami myślę że kupiliśmy jedną wielką minę i skarbonkę bez dna...
06-03-2017, 21:28
Post: #8
RE: Ogniska korozji
Sluchaj wez sobie kuknij a otomoto i zerknij jak wygladaja ceny w podobnym roczniku z podbnym wyposazeniu i w silniku ASZ BTB i w tym BRT. Odrazu ci odpowiem- brt kosztuje duzo mniej. To ze sie ludzie daja zlapac to inna sprawa. Dalej krazy opinia ze w 2.0 to pekaja glowice i takie tam ale vag wypuscil cos kolo 22 (kiedys liczylem) ale jeszcze doszlo kilka nowych pozniej samych silnikow 1.9 tdi. Gdzies ze 20-30 rodzajow tez jest 2.0 tdi wiec do jednego worka nie wkladajmy ze jest to TDI i tyle. Po to chyba wybrales auto z grupy VAG zeby wybrac jednostke w miare malo awaryjna nie wiem rozwoja pod kątem mocy czy spalania czy prostoty. Po to sie kupuje vaga by auto w miare bezklopotow naprawiac, tania i porosta diagnostyke miec czy to we wlasnym zakresie czy nawet u mechanika. Jakby nie patrzec na to to rownie dobrze mozna sobie kupic merca bmw X3 czy jakas cytryne C8 czy bog wie co jeszcze.

Pytales to dostales odpoweidz ze lepszy o niebo jest ASz btb czy AUY czy BVK jak ten twoj. Ani zapasowego kola nie masz ani pewnosci ze wyjazd za granice nie skonczy sie powrotem na lawecie.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
06-03-2017, 21:59
Post: #9
RE: Ogniska korozji
Z drugiej strony jak sie nic nie dzieje to czas na poprawe poki nie jest za pozno. Duzo ludzi coraz wiecej tym jezdzi wiec tez nie panikujmy. Wymien naped pompy. W aso beda wiedziec co wymienic aby bylo ok. Po pozniej sami to poprawili. Z drugiej strony VW sam powinien to poprawic zapraszajac klientow aut vw z tym silnikiem. Za free oczywiscie. Ciekaw jestem reakcji aso co trafia z zatartym silnikiem turbina do nich I wydacza Im sprawe w sadzie za taki bubel.



Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
06-03-2017, 22:10
Post: #10
RE: Ogniska korozji
A co oni tam poprawili i kiedy w tym napedzie pompy??



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Silnik 2,0 tdi BRT akcja serwisowa 13D8 peters77 8 4,069 01-07-2021 18:03
Ostatni post: peters77
  silnik BXE przeładowanie junak1956 4 1,196 21-05-2021 05:57
Ostatni post: wesol
  Problemy po wymianie filtra paliwa fotofloresy 3 1,321 19-03-2021 15:31
Ostatni post: wesol
  Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM ukciak 34 8,338 28-12-2020 10:52
Ostatni post: wesol
  silnik gasnie co jakiś czas grażyny 11 6,062 07-09-2019 09:15
Ostatni post: sgaVAN
  Problem z uruchomieniem gdy ciepły silnik niebieski91 120 46,525 13-06-2019 22:17
Ostatni post: jamróz
  Świece żarowe silnik ASZ - działanie/sprawdzenie/problemy slawek23 15 5,911 27-02-2019 21:59
Ostatni post: alka 04
  Przepływomierz - wskazania/problemy/działanie rafik114 71 13,621 24-02-2019 22:31
Ostatni post: wesol
  Katalizator - czyszczenie/wymiana/usunięcie/odkręcenie - problemy/uwagi z tym związane raventes 36 14,345 22-01-2019 13:00
Ostatni post: ULTRA
  Problemy z rozruchem gdy całkiem zimny. Drops 9 4,605 31-07-2018 11:32
Ostatni post: ULTRA

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name