Uszczelniacze zaworowe
04-01-2013, 16:20 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2013 16:21 przez ENDRJU222.)
Post: #11
RE: Uszczelniacze zaworowe
tak, po nocnym lub dłuższym postoju potrafiła walić białą w sumie chmurę przez ok minute, po rozgrzaniu problem mijał. to było też coprawda przez pierścienie olejowe, ale generalnie podałem Ci koszt wymiany samych uszczelniaczy. do tego oczywiscie dochodzi robocizna, uszczelka pod głowicę, rozrząd i jego montaż/demontaż ... trochę roboty i wydatków jest...

mam galaxy a chciałbym galaxie Big Grin
Reklama
04-01-2013, 16:56
Post: #12
RE: Uszczelniacze zaworowe
biala o niczym nie swiadczy. Niebieska jak jest i specyficzna won spalpnegooleju swiadczy o dostawaniu sie oliwy do komory spalania.

SHARAN 1.9 TDI AUY++ GOLF 1.9TDI ASZ
04-01-2013, 17:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2013 17:38 przez raventes.)
Post: #13
RE: Uszczelniacze zaworowe
Ja tylko pytałem o uszczelniacze, a tu się okazuje że trzeba pół silnika rozebrać i najlepiej wymienić na nowe aby zmienić uszczelniacze Smile Paranoja Smile Dobrze, że pytam tylko teoretycznie Smile
04-01-2013, 20:32
Post: #14
RE: Uszczelniacze zaworowe
wesol, uwierz mi że to był biały dym serio! wymiana pierścieni i uszczelniaczy załatwiła sprawę na dobre. chyba ze jestem daltonem Big Grin

mam galaxy a chciałbym galaxie Big Grin
20-03-2013, 22:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2013 22:53 przez raventes.)
Post: #15
RE: Uszczelniacze zaworowe
Panowie mam jednak charakterystyczne objawy uszkodzonych uszczelniaczy zaworowych. I teraz pytanko. Czy mechanik może dużo marudzić aby wymienić je bez ściągania głowicy? Tak, wiem - byłoby najprościej ją zwalić, ale wtedy dochodzi sporo kosztów z tym związanych a ja nie cierpie na nadmiar gotówki Smile
21-03-2013, 07:25
Post: #16
RE: Uszczelniacze zaworowe
zalezy czy mu sie chce pobawic poza tym czy ma lub sobie zrobi odpowiedni sprzecik do wduszania zaworów. TDI maja po dwie sprezyny na zaworze- mala i duza srednica. Troszke zabawy jest. JEdni ustawiaja wal tak by tlok byl na samej gorze inni w miejsce swiecy wkrecaja kruciec z podpietym wezem i pompuja cisnienie ktore to utryzmuje zawory. Szkoly sa rozne ale chyba lepiej podeprzec tlokiem.

SHARAN 1.9 TDI AUY++ GOLF 1.9TDI ASZ
21-03-2013, 09:15
Post: #17
RE: Uszczelniacze zaworowe
Ile może kosztować wymiana uszczelniaczy idąc okrężną drogą, czyli bez ściągania głowicy i ile czasu mniej więcej może zająć?
21-03-2013, 17:55
Post: #18
RE: Uszczelniacze zaworowe
zalezy czy beda komplikacje przy zakladaniu pieskow (zamków) na zaworach ale to i tak mniejwiecej ze 4 godziny bym liczyl jak nic bo i rozrzad trzeba rozpiac, dobrze by bylo kolozebate wałka sciagnac by pozniej nie bylo problemow ze cieknie z simmeringu walka. Simmering wymienic tez nie zaszkodzi. Zatkac wszelkie kanaly na głowicy papierem by jakies precjoza nie wpadły nam w te szczeliny. jak juz sie zdemontuje dzwigienki i walek to tylko popychacze do gory i działać z zaworami. Pozniej po tym calym kreceniu walem dobrze ustawic rozrząd.

W swoim zamierzesz wymieniac uszczelniacze?? Jakies problemy masz?? Duzy przelot silnika?

SHARAN 1.9 TDI AUY++ GOLF 1.9TDI ASZ
21-03-2013, 20:51 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-03-2013 20:58 przez raventes.)
Post: #19
RE: Uszczelniacze zaworowe
(21-03-2013 17:55)wesol napisał(a):  W swoim zamierzesz wymieniac uszczelniacze?? Jakies problemy masz?? Duzy przelot silnika?

Tak, w swoim.

Problem - dymienie na lekko niebiesko podczas obciążenia zimnego silnika + specyficzna woń spalonego oleju, ale jakby z czymś zmieszanego ( nie czuć spalenizną samego oleju ). Dymienie ustępuje po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej. Do tego dochodzi jasnoniebieski niewielki bąk podczas odpalania zimnego auta.

Przelot 245 tkm i na 100% ani 1 km więcej.
21-03-2013, 21:22
Post: #20
RE: Uszczelniacze zaworowe
nie wydaje mi sie zeby wina uszczleniacze ale próbuj moze sie uda.

SHARAN 1.9 TDI AUY++ GOLF 1.9TDI ASZ


Skocz do: