Uszczelniacze zaworowe - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Silnik Diesela (/forumdisplay.php?fid=63) +---- Wątek: Uszczelniacze zaworowe (/showthread.php?tid=2803) |
Uszczelniacze zaworowe - raventes - 04-01-2013 09:09 Krótko i na temat Po czym poznać, że należy je wymienić? Czy są jakieś objawy charakterystyczne świadczące o ich zużyciu i potrzebnej wymianie? Czy po prostu je wymienić i już ( koszt śmieszny )? RE: Uszczelniacze zaworowe - wesol - 04-01-2013 09:26 koszt smieszny ale nie wiem czy wiesz ze trzeba walek wytargać, pod zaworem sa dwie sprezyny ciagnace za zawór i teraz bez sprzetu to prawie samobójstwo. Najlepiej byloby zwalic głowice by podeprzec zawor bo jak nie to trzeba kombinowac i np ustawiac odpowiednio wał plus np w miejsce swiecy zarowej wkrecic króciec ze sprezonym powietrzem. Osobisci epowiem tak- nie masz nalatane pol melona kilometrow to ich nie dotykaj. To nie benzyna zeby wymieniac uszczelniacze zaworowe co 150 tys km. RE: Uszczelniacze zaworowe - raventes - 04-01-2013 09:31 Wiem ile z tym pracy, a nalatane mam niecałe ćwierć melona więc skoro tak to może lepiej nie będę się tego tykać. RE: Uszczelniacze zaworowe - wesol - 04-01-2013 10:24 po kolejnej cwierci bym sie zastanawial jeszcze czy jest tsens to ruszac jesli nie ma objawów z tym zwiazanych. RE: Uszczelniacze zaworowe - raventes - 04-01-2013 11:04 No i właśnie wracamy do mojego pytania. Jakie są objawy świadczące o tym, ze coś się z nimi dzieje i należałoby je wymienić? RE: Uszczelniacze zaworowe - wesol - 04-01-2013 11:08 niebiesko za autem lub pojedziesz na analize spalin to tez wyjdzie. Diesle to nie benzyna wiec ja bym sie za te uszczleniacze nie brał. RE: Uszczelniacze zaworowe - raventes - 04-01-2013 11:23 Odnośnie prac jakie trzeba wykonać by je wymienić to i tak nie mnie bolałaby o to głowa to robiłby to mechanik - ja tylko wymyślam, co by tu jeszcze wymienić by chodził jak najlepiej Rozumiem, że 500 tys km to takie minimum kiedy mogą szwankować, czy nie ma na to żadnej reguły? RE: Uszczelniacze zaworowe - wesol - 04-01-2013 11:34 nie ma reguly RE: Uszczelniacze zaworowe - ENDRJU222 - 04-01-2013 12:24 ja w 2.0l beznynie w mazdzie wymienić musiałem uszczelniacze po 150 tys km, bo waliła dymem z rana jak lokomotywa przez minutę conajmniej! ale do tego trzeba było wybebeszyć wszystko, wyciągnąć głowicę i oddac do warsztatu. za wymianę plus planowanie zapłaciłem 200 zł plus same uszczelniacze chyba z 80 zł ( 16 zaworowy silnik). zgadzam sie z wesolem, że jeśli nie ma takiej konieczności to lepiej nic nie ruszać. RE: Uszczelniacze zaworowe - raventes - 04-01-2013 15:40 Rozumiem, że waliła dymem na niebiesko przez minutę od uruchomienia, a w czasie jazdy ów dym nie był widoczny? Czy ta sama zasada dotyczy diesla? |