Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Uszczelniacze zaworowe
|
04-01-2013, 09:09
Post: #1
|
|||
|
|||
Uszczelniacze zaworowe
Krótko i na temat Po czym poznać, że należy je wymienić? Czy są jakieś objawy charakterystyczne świadczące o ich zużyciu i potrzebnej wymianie?
Czy po prostu je wymienić i już ( koszt śmieszny )? |
|||
Reklama
|
|||
|
04-01-2013, 09:26
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
koszt smieszny ale nie wiem czy wiesz ze trzeba walek wytargać, pod zaworem sa dwie sprezyny ciagnace za zawór i teraz bez sprzetu to prawie samobójstwo. Najlepiej byloby zwalic głowice by podeprzec zawor bo jak nie to trzeba kombinowac i np ustawiac odpowiednio wał plus np w miejsce swiecy zarowej wkrecic króciec ze sprezonym powietrzem.
Osobisci epowiem tak- nie masz nalatane pol melona kilometrow to ich nie dotykaj. To nie benzyna zeby wymieniac uszczelniacze zaworowe co 150 tys km. |
|||
04-01-2013, 09:31
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
Wiem ile z tym pracy, a nalatane mam niecałe ćwierć melona więc skoro tak to może lepiej nie będę się tego tykać.
|
|||
04-01-2013, 10:24
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
po kolejnej cwierci bym sie zastanawial jeszcze czy jest tsens to ruszac jesli nie ma objawów z tym zwiazanych.
|
|||
04-01-2013, 11:04
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
No i właśnie wracamy do mojego pytania. Jakie są objawy świadczące o tym, ze coś się z nimi dzieje i należałoby je wymienić?
|
|||
04-01-2013, 11:08
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
niebiesko za autem lub pojedziesz na analize spalin to tez wyjdzie. Diesle to nie benzyna wiec ja bym sie za te uszczleniacze nie brał.
|
|||
04-01-2013, 11:23
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
Odnośnie prac jakie trzeba wykonać by je wymienić to i tak nie mnie bolałaby o to głowa to robiłby to mechanik - ja tylko wymyślam, co by tu jeszcze wymienić by chodził jak najlepiej
Rozumiem, że 500 tys km to takie minimum kiedy mogą szwankować, czy nie ma na to żadnej reguły? |
|||
04-01-2013, 11:34
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
nie ma reguly
|
|||
04-01-2013, 12:24
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
ja w 2.0l beznynie w mazdzie wymienić musiałem uszczelniacze po 150 tys km, bo waliła dymem z rana jak lokomotywa przez minutę conajmniej! ale do tego trzeba było wybebeszyć wszystko, wyciągnąć głowicę i oddac do warsztatu. za wymianę plus planowanie zapłaciłem 200 zł plus same uszczelniacze chyba z 80 zł ( 16 zaworowy silnik). zgadzam sie z wesolem, że jeśli nie ma takiej konieczności to lepiej nic nie ruszać.
|
|||
04-01-2013, 15:40
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Uszczelniacze zaworowe
Rozumiem, że waliła dymem na niebiesko przez minutę od uruchomienia, a w czasie jazdy ów dym nie był widoczny? Czy ta sama zasada dotyczy diesla?
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|