Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sonda lambda - problemy/diagnostyka /wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Sprawdzałem i z tego co widziałem to jest wszystko OK. Kable są dobre nie uszkodzone wtyczka też jest ok, całą wtyczkę opłukałem WD 40 wyczyściłem . Ale po tym jak grzebałem przy tej wtyczce to wskazania komputera co do spalania są inne- lepsze także pojeżdżę jakiś czas i zobaczę jakie będą wskazania
Wtyczkę lepiej czyści się preparatem do czyszczenia hamulców niż wd40.
Pytanie czy przy instalacji gazowej błąd sony to normalne czy do wymiany?
norma, ale kwestia ile ma nalatane.
ja wymieniłem w tym autku, ale w Adelajdzie miałem stara i mimo błedu działała jak złotko.
Tak więc błąd to jest normalne i nie przejmowac się?
ja latałem 120kkm i było ok.
Witam

Czy ktoś z was może wie jaki jest gwint na drugiej sondzie lambda (za katalizatorem) w sharanach 2.8 FL (AYL).

Chciałem pokombinować z tymi redukcjami/emulatorami, które oddalają sondę od strumienia spalin co ma niby wyeliminować błąd sondy przy wypalonym katalizatorze.
Witam,
W którym miejscu znajduje się, lub powinna się znajdować sonda lambda?
Ma ktoś jakieś foto?
Witam

Jak skutecznie zweryfikować poprawność pracy sondy za katalizatorem.

Wywala mi jedyny check związany z niską wydajnością katalizatora. Dorzuciłem tuleję dystansową - nic nie pomogło. Może warto wymienić tą sondę?

Czy tam są dwie takie same sondy, czy ta za katem jest inna?
Trochę pogrzebałem vagiem.

Na kanale 32 sonda lambda oscyluje tak od 0,5Vdo 2,5V. Nie wiem czy jest większy zakres bo być może powolność testera nie pokazuje większych wartości.
To jest sonda przed katalizatorem.

Na kanale 36 sonda początkowo stała na 0,43V z lekkimi odchyłkami +- 0,1V po rogrzaniu silnika napięcie podskoczyło do około 0,75V i przy dodawaniu gazu spada do jakieś 0,5V chwilę później wraca do 0,7-0,8...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie