Ocena wątku:
  • 19 głosów - średnia: 2.32
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szarpie/przerywa 90/110KM TDI
15-01-2014, 23:07,
#11
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Większe obciążenie mam na myśli jakąs górkę , a o ciąganiu 2 samochodu nawet nie wspomne
16-01-2014, 01:45,
#12
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
na jalowych ile wynosi dawka paliwa? Jakis chips box zalozony jest? Wtryski skad sa, gdzie regenerowane i ustawiane cisnienia? Nastawnik na pompie ruszany?



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-01-2014, 15:17, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2014, 15:26 przez jaro211.)
#13
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
(15-01-2014, 22:24)wesol napisał(a): tandemowka w 110 konym z 1998 roku aucie??

a przepraszam niedoczytalem wtopa moja
koledze kilka lat temu szarpalo tez w jakims zakresie obrotow podczas przyspieszania wymienilismy wtrysk sterujacy na inna uzywke i problem zniknal na kompie bledow niepokazywal sprobuj podmienic od kogos moze pomoze pozdr
16-01-2014, 21:37,
#14
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Wydaje mi się, że prędkość obrotowa 1800 w TDI jest dobra do jazdy po płaskim, ze stałą prędkością i bez obciążeń typu przyczepa czy laweta. Przy obciążeniu jeździć z takimi obrotami, to dziwiłbym się gdyby się nie dusił.

Jak się samochód zachowuje, jeżeli przy obciążeniu są obroty 2500-3500?
17-01-2014, 08:52,
#15
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Moze mu brakowac mocy ale nie powinien szarpac. Przy 1800 obr diesel juz osiaga prawie pelny moment obrotowy to nie fiesta 1,1 benzyna zeby mial szarpac.
17-01-2014, 08:55,
#16
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Jeśli jedzie z obciążeniem to 1800 obr. to zdecydowanie za mało ;D

A może coś nie tak w układzie przeniesienia napędu?



[Obrazek: vwclub.gif]
17-01-2014, 11:54,
#17
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Tak tylko ze AFN mialy ten nastawnik co sie lubial kiepszczyc w pozniejszych tdi VP tego juz w zasadzie nie bylo. Nic nie wiemy jak narazie czy nastawnik ruszany byl- cos grzebane. Kto robil wtryski tez nie wiemy. na jakich koncowkach i czy bylo wogule regulowane cisnienie otwarcia wtryskiwaczy. Zero info.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-01-2014, 21:47, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2014, 21:50 przez kamucha1983.)
#18
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Witam, panowie , chciałem podpiąć się pod temat.
Problem mojego szarpania silnika sięga prawie roku i dalej nie wiem co może być przyczyną. Opiszę dokładnie objawy może któryś z Was miał taką przypadłość albo może mi podpowie gdzie zacząć szukać.
Otóż szarpanie zaczyna się w zakresie obrotów 1500 rpm do 1900 rpm a powyżej 2000 i wiecej obrotów ustaje. Szarpie w większości przypadków gwałtownego przyspieszania na 3 , 4 biegu , lecz gdy przyspieszam z lekkim gazem to szarpanie nie występuje. Dodam jeszcze że teraz zaczął się także lekki rezonans silnika na postoju na biegu jałowym. Cały czas myślałem że to koło dwumasowe ale żadnego szarpania przy ruszaniu, ani stuków metalicznych, także przy gaszeniu żadnych objawów zużytego koła. Vag nie pokazuje żadnych błędów, myślałem że może słynna półoś prawa i wieloklin ale chyba szarpanie występował by w każdym zakresie obrotów a nie w przedziale 1500 -1900 rpm. Filtry powymieniane, poduszki pod skrzynią i silnikiem sprawdzone i są ok. Może egr dawać takie objawy?? Jeszcze mi kolega powiedział że miał podobne objawy jak pomylił wężyki od filtra paliwa i szarpał mu do 2000 rpm, ale chyba w SGA jak by źle był wpięty filtr paliwa to chyba wogóle by nie ciągło paliwa.
Panowie pomóżcie co jeszcze można sprawdzić ? Pozdrawiam

Aha zapomniałem dopisać że pompowtryski sprawdzone na vag i wszystkie mieszczą się w normie
20-01-2014, 00:35, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2014, 00:36 przez jolantcha61.)
#19
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
pompowtryski w 110km ??? masz stare wtryski mechaniczne a nie pompki ja tak własnie miałem objawy i pompki były do [automat-usunięto wulgaryzm] jak przyspieszał to falował
jak z stała predkoscia to było ok tylko przy przyspieszaniu tak jakby ciagnał na raty
20-01-2014, 11:07,
#20
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
przeciez kolega ma silnik na PD



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przerywa i falowanie podczas przyspieszania smithpl 1 616 18-07-2022, 16:32
Ostatni post: Niemago
  Wymiana sprzęgła - MkI 110KM kedzior04 22 17,772 05-04-2022, 10:07
Ostatni post: wesol
  1.9TDI 110KM Sharan 99 KLEKOCZE Tragedia ninja-saj 108 23,675 23-02-2021, 14:47
Ostatni post: kalamb
  Sharan jedzie tylko 110km/h, pomocy ! Komapo 5 1,577 01-05-2020, 16:23
Ostatni post: Komapo
  1,9 TDI - 101KM szarpie na luzie, w trakcie jazdy i brak mocy marecki_name 9 3,655 17-05-2018, 10:07
Ostatni post: marecki_name
  Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko MelGrzybson 30 11,656 10-02-2018, 19:43
Ostatni post: tolus24
  TDI 110KM vs 116KM który lepszy? Ryszard84 20 7,864 01-02-2017, 01:30
Ostatni post: PabloLG
  Sharan ASZ szarpie/przerywa ! Porsche Design 34 11,281 26-01-2017, 11:00
Ostatni post: Mapet
  Sharan AFN 110KM dziwne odglosy z silnika??? Kamillo 0 1,283 04-09-2016, 09:10
Ostatni post: Kamillo
  Problem ze sprzęgłem Sharan 97r.110km AFN Adrian1974 26 21,382 31-01-2016, 16:27
Ostatni post: peters

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name