Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Proszę o radę oraz wasze doświadczenia z tymi silnikami:
TDI 110KM vs 116KM.
Jeden to pompa drugi pompowtrysk.
ktoś może miał i tego i tego?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tyle ze nie bylo w nowszej budzie silnikow na pompie. Choc powiem szczerze afn mi nie podchodzi zbytnio. Po pierwsze problem przy chipsowaniu bo nikt nie chce pruc kompa po drugie brak klapy gaszacej pompa wtryskowa tez mniej atrakcyjna.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
(24-01-2017, 10:00)Bogos napisał(a): (23-01-2017, 20:15)Ryszard84 napisał(a): Proszę o radę oraz wasze doświadczenia z tymi silnikami:
TDI 110KM vs 116KM.
Jeden to pompa drugi pompowtrysk.
ktoś może miał i tego i tego?
Jak juz to z tych starszych to mozesz wziac ten 110koni ( AFN) to tym pojezdzisz . Natomiast nie bierz 90koni (1Z-AHU) bo tu juz chips konieczny.
Wymiarowo to to samo jesli ci nie przeszkadza wyglag. Silniki na zwyklej pompie AFN,AVG to silniki nie do zdarcia i oczywiscie mniej awaryjne niz te z pompowtryskami AUY,ASZ,AVF itp. itp.Co nie oznacza ze sa zle ale potrzebuja juz wiecej opieki i serwisoania. Pozdro
A czemu akurat wersję silnika AFN ??
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Uczę się, daj mi szansę.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Afn avg maja po 110 koni za to 1z ahu po 90 koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Polecam AVG, u mnie wyszło jedynie zrobienie uszczelnień pompy, poza tym całkowicie bezproblemowy silnik. Chip w AVG idzie już po kablu, nie trzeba pruć kompa jak w AFN.
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
Miałem 1.9 ahu 90km jak jedziesz po Polsce wokół komina czemu nie. Napewno spali dużo mniej od 115koni na pompkach. Obecnie ma sharana 1.9AUY 115 km i wiem co mówię. Jedyny plus to 6 biegów i buda po lifcie
Szwagier miał sharana AFN komputer pokazywał poniżej 5 l przy spokojnej jeździe. W ahu od tankowania do tankowania trasa 5.2l. A tak to max 6.5l. a teraz nie wiem czy zejdę do 7.
Ale jeżdżę do Niemiec więc jazda max 130km/h mnie męczyła. I teraz zapinm 6bieg 150na tempomacie i się wioze.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY