Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Szarpie/przerywa 90/110KM TDI
|
05-05-2011, 21:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2014 13:18 przez moherydz.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Szarpie na 1,2,3 biegu AFN
Szukam magika ktory znajdzie usterkew moim silniku. silnik szarpie na 1,2,3 biegu podczas bardzo delikatnego dodawania gazu , najbardziej w przedziale 1100 1200 obrotow , samochod skacze szarpie . wymienilem pompe wtryskowa i usterka nie zniknela. jest opcja ze to dwumasa ale na wolnych obrotach chodzi ladnie. jesli jest jakis magik ktory dysponuje wiedza w okolicach gorzowa wlkp , prosze o kontakt. 880605642
|
|||
Reklama
|
|||
|
06-05-2011, 10:00
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: silnik AFN POMOCY
najlepiej jak byś znalazł kogoś kto ma VAG po podłączeniu pewnie wypluło by błedy i coś maża by powiedzieć na ten temat.
Filtr paliwa tez wymieniłeś przy wymianie. Co do dwumasy budą by cząsło nawet na wolnych obrotach. |
|||
06-05-2011, 15:14
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: silnik AFN POMOCY
vag nie wywala bledow , mam sprawdzalem, filtr jest nowy. pompa ustawiona i sprawdzona vagiem.
|
|||
06-05-2011, 21:47
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: silnik AFN POMOCY
Miałem kiedyś podobny problem w A4 tdi, pękł mi gumowy wąż od dolotu i ciągnął lewe powietrze!
Pęknięcie było od dołu i było niewidoczne,dlatego ciężko było znależć przyczynę szarpania ! |
|||
26-06-2011, 07:27
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: silnik AFN pomocy
Witam, chciałem dać znac ze usterka została usunieta, problem to brak sygnalu o predkosci w ECM czego przyczyna był uszkodzony licznik a uszkodzilem go sam przez zle podlaczone radio , podalem zasilanie na przewod ktory odpowiada za sygnal predkosci. Teraz juz wszystko ładnie dziala. Temat zamykam dziekuje wszystkim
|
|||
14-01-2014, 23:15
Post: #6
|
|||
|
|||
VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Witam
Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie jechać . Mam ten problem od dłuższego czasu , jakieś 3 mieścince temu wymieniłem w Sharanie - Pompę ( W starej pompie był walnięty nastawnik konta i regeneracja była droższa od kupna drugiej sprawnej ), po wymianie kąt juz można było ustawić bez problemu . - Wszystkie końcówki wtrysków na nowe - Przepływomierz - Zaślepiony EGR Jakiś rok temu miałem wymieniany jakiś sterownik od turbiny ponieważ przy 110 Klm/h odcinało mi doładowanie , czy to możne być przyczyna tego sterownika ?? Mój mechanik nie ma pomysłów od czego może tak szarpać , może ktoś miał podobny problem . Pomóżcie. |
|||
15-01-2014, 09:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2014 09:18 przez jolantcha61.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
moze warto zobczyc układ podcisnienia chociaz te szarpania dziwne
moze to dwumasa |
|||
15-01-2014, 21:32
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
Kolego, "większe obciążenie" (wspominasz o lawecie) przy 1800 obrotów? Litości!
|
|||
15-01-2014, 22:18
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
pompa tandemowa moze sprawdz cisnienie
|
|||
15-01-2014, 22:24
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 1.9 TDI 110 KM 1998 - Szarpie przy 1800 obrotów
tandemowka w 110 konym z 1998 roku aucie??
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|