Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
wahania obrotów przy odpalaniu i zalewanie
|
04-05-2011, 12:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2011 22:46 przez sharanista.)
Post: #1
|
|||
|
|||
wahania obrotów przy odpalaniu i zalewanie
:huh:Witam Wszystkich Zainteresowanych
Mam od 3 lat SHARANA VR6 98r spisuje się świetnie ale i od 3 lat ma małą niedoskonałość, której objawy są następujące: - podczas odpalania nie istotne czy zimny czy ciepły a odpala od pierwszego ma wachnięcia tz wchodzi na 1000 obr. po czym spada na 600 i znów wchodzi na 780 - 800 i jest stabilnie. - na zimnym silniku po dodaniu gazu i wkręceniu na 3500 nagle dostaje czkawki moim zdaniem zostaje zalany i na 2 cylindrach pracuje nie równo po powtórnym przegazowaniu praca się stabilizuje i jest ok również można go zgasić i ponownie odpalić ale trzeba go chwilkę przytrzymać żeby rozrusznik pare razy zakręcił odpala i jest ok można pomykać!!! Czy ktoś może coś takiego przerabiał albo wie co jest konkretnie przyczyną Moim zdaniem on się zalewa tylko dlaczego czy wtryski sikają czy pompa daje za dużo ???? |
|||
Reklama
|
|||
|
23-05-2011, 10:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2011 10:28 przez daneczek76.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: wachania obrotów przy odpalaniu i zalewanie
może coś z ssaniem automatycznym sie przycina dlatego tak masz.
Przyczyna może tez być przepustnica brudna , także ja bym ja wyczyścił i przy okazji sprawdził silniczek krokowy i przewody i wtyczki ze stykami przy przepustnicy. |
|||
23-05-2011, 17:42
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: wachania obrotów przy odpalaniu i zalewanie
mialem taki przypadek i przyczyna byl EGR wadliwie dzialajacy0 przycinajacy sie.
|
|||
24-05-2011, 21:07
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: wachania obrotów przy odpalaniu i zalewanie
Masz gaz? Nie masz gazu? Więcej szczegółów, diagnozowałeś go już czy na razie szukasz w ciemno? Możliwości jest kilkanaście od czujnika temperatury począwszy, walniętego regulatora ciśnienia na listwie, przez zwaloną przepustnicę i walnięty zawór EVAP po uszkodzony sterownik silnika. BTW funkcję silniczka krokowego pełni przepustnica, a uszkodzony EGR raczej nie, jest sterowany pneumatycznie i nie otwierałby się, a jakby zaciął się w pozycji otwartej nie można byłoby go odpalić i praca silnika stabilizowałaby się przy wyższych obrotach.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|