Ocena wątku:
2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h
13-05-2018, 17:00
Post: #1
2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h
Witam
Mam problem z moja alhambra
Po wymianie świec u mechanika i przewodów podczas jazdy przy prędkości około 140 141 zapala mi sie epc z trakcja i auto traci na mocy.
Wchodzi w tyb awaryjny . Po wyłączeniu ze stacyjki po 2-3 min wszystko wraca do normy.
Dodam tylko ze mechanik podnosił delikatnie kolektor by dostac sie do swiec. Auto trochę stalo sie wolne .........
Gdzie szukać przyczyny......
Pozdrawiam
Reklama


Madison - Trade and service company MADISON offers boxes and cartons for customers from all over Europe. They can be use for packaging Manufactured goods, Groceries, Cleaning supplies, household appliances.
13-05-2018, 22:22
Post: #2
RE: 2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h
Witam.

Przyczyny najlepiej szukać u mechanika, który to robił Wink, nie da się tego przypadku zdiagnozować nie mając auta przed sobą, mógł założyć złe świece i/czy przewody, mógł źle dokręcić kolektor, a równie dobrze mógł coś przez przypadek wypiąć/uszkodzić, jak się do świec dobierał, vag może jakimś błędem rzucić ale nie musi w tym przypadku. Jakie świece i przewody, konkretny numer i marka, zostały założone.

Pozdrawiam
14-05-2018, 21:45
Post: #3
RE: 2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h
Zacznijmy od tego, że w ATM choć dostęp trudny, da się wymienić świece bez ruszania kolektora.
Jeśli zaś ruszał kolektor, to :
1) Możliwa jest nieszczelność w samym kolektorze. Czy silnik na wolnych obrotach chodzi dobrze?
2) Musiał odkręcać rurkę od egr ( schowana z tyłu kolektora i od spodu, nie widać jej gołym okiem), mógł nie dokręcić.
3) Podczas wyciągania przewodów, uszkodził jeden z nich. Uszkodzenie może być niewidoczne.

Kilka lat temu kupiłem nowe kable Beru. wymieniłem świece, oczywiście kable i pojechałem na wakacje. Jak wracałem, to prawie pod domem auto straciło moc ( o ile można powiedzieć, że ATM ją ma Wink ). Silnik chodził równo na wolnych, a ja szukałem usterki. Przypadkiem zlłapałem za kabel na 4 garze i to był strzał w "10" Nowe Beru wytrzymały 2 tygodnie i 3,5 tyś km.
Jeśli nic Ci nie syczy pod maską, to raczej opcja nr 2 lub 3.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  sharan 2.0 ATM bierze olej po remoncie malypm 79 16,338 01-02-2018 23:54
Ostatni post: markiz323
  ADY - błąd 00515 czujnik Halla i odciecie przy 4500 obr walus501 12 4,443 01-02-2018 17:11
Ostatni post: muzyk411
  Jaki silnik zamiast 2,0 ATM ? markiz323 4 885 18-02-2017 01:29
Ostatni post: PabloLG
  Problemy przy odpalaniu djdarek 0 314 23-01-2017 22:46
Ostatni post: djdarek
  Galaxy mk1 2,8 vr6 Cieknie olej przy niskiej temperaturze Kamilos 4 791 16-10-2016 14:58
Ostatni post: Kamilos
  dziwne odgłosy przy przyspieszaniu misiek19812 8 1,131 01-09-2016 18:49
Ostatni post: misiek19812
  vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy grzegorz.leszko 11 1,671 18-05-2016 11:58
Ostatni post: mamwi
  [ATM] Układ powietrza dodatkowego leo 7 2,018 25-04-2016 21:47
Ostatni post: wesol
  Sharan silnik ATM robercikprzymorze 8 1,858 18-01-2016 23:02
Ostatni post: robercikprzymorze
  Przy jak niskim poziome paliwa traci zasilanie? skimir 2 789 26-12-2015 00:37
Ostatni post: skimir

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name