Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h
|
14-05-2018, 21:45
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: 2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h
Zacznijmy od tego, że w ATM choć dostęp trudny, da się wymienić świece bez ruszania kolektora.
Jeśli zaś ruszał kolektor, to : 1) Możliwa jest nieszczelność w samym kolektorze. Czy silnik na wolnych obrotach chodzi dobrze? 2) Musiał odkręcać rurkę od egr ( schowana z tyłu kolektora i od spodu, nie widać jej gołym okiem), mógł nie dokręcić. 3) Podczas wyciągania przewodów, uszkodził jeden z nich. Uszkodzenie może być niewidoczne. Kilka lat temu kupiłem nowe kable Beru. wymieniłem świece, oczywiście kable i pojechałem na wakacje. Jak wracałem, to prawie pod domem auto straciło moc ( o ile można powiedzieć, że ATM ją ma ). Silnik chodził równo na wolnych, a ja szukałem usterki. Przypadkiem zlłapałem za kabel na 4 garze i to był strzał w "10" Nowe Beru wytrzymały 2 tygodnie i 3,5 tyś km. Jeśli nic Ci nie syczy pod maską, to raczej opcja nr 2 lub 3. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h - Artur 78 - 13-05-2018, 17:00
RE: 2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h - tolus24 - 13-05-2018, 22:22
RE: 2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h - markiz323 - 14-05-2018 21:45
|