Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wiązka drzwi w przelotce - uszkodzenia/naprawa/pin-y itp. temat zbiorczy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7

arTii

OK, właśnie nie wiedziałem czy to się odkręca, czy jak Smile
W która stronę odkręcać - normalnie czy lewy gwint (normalnie czyli do góry patrząc od środka auta)
witam
jak zabrać się do naprawy załamanych przewodów w drzwiach kierowcy ,na pewno ktoś ma swój patent na wygodne i sprawne zdemontowanie niezbędnych elementów- sharan 02r
pozdrawiam
Czytałeś http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...zka+drzwi ?
czas wyszukania tutaj 15sek
Popróbuj szukać różnymi frazami nim założysz wątek i zadasz pytanie - zawsze łatwiej na bazie istniejącego wątku dościślać niż nawijać od początku
sobie poradziłem
Witam,
obecnie walczę z podobnym problemem w świeżo kupionym mk1 vr6 z 96r. Nie działające głośniki, podnoszenie szyb. Generalnie robię grubsze porządki. To chyba faktycznie przypadłość tych aut.
Tak to przypadłość tych i również innych autach, podobny problem dotyczy wiązki klapy tył, powody są proste - jakość tworzyw i giętkość izolacji w tamtych latach była po prostu słaba, wiązka taka jak w drzwiach czy klapie pracuje wielokrotnie na zginanie.

U mnie naprawione analogiczne problemy (1998r.) jak u kol. sirkondi drzwi PP do naprawy mam drzwi LP.
Zwykle są to właśnie drzwi przód - zawłaszcza kierowcy wiadomo najczęściej otwierane więc wiącha ma najwięcej razy przegięcie.

Klapa tył u mnie o dziwo lewa strona zdrowa, prawa tragizm ale tu po prawej idzie więcej przewodów.
U mnie co ciekawe przewody w przelotce od strony kierowcy są w idealnym stanie, naprawiałem jedynie przy klapie bagażnika 2 przewody od grzania i stopu + jeszcze jakieś 2 zaizolowałem bo pękła izolacja minimalnie.
Witam Forumowiczów,
Problem wiązki w drzwiach równiez i mnie dotyczy.
Najpierw byly problemy z oswietleniem w drzwiach, potem z opuszczniem szyby.
Tylko, że u mnie grubszy problem jest.
Przedwczoraj zgasiłem auto i juz nie zapaliłem. tzn. wg mnie odcięło dopływ paliwa i aby znów odpalic, musiałem zdjąc klemę aku na moment.
Naprawiłem wiązkę w drzwiach i pali normalnie, ale...:
1. za każdym razem gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, resetowany jest zegarek i przejechany dystans.
2. wskazówki temp. płynu chłodnicy, paliwa i obrotomierza pozostają w ostatniej pozycji.
3. po ponownym przekręceniu stacyjki dziwnie drgają i ponownie zostają ustawione odpowiednio na dany moment.
4. nie moge uruchomić radia. Po wpisaniu pinu i zatwierdzeniu pojawia się informacja SAFE PIN NIEPODŁACZONY. Czytałem, że ma to związek z jakimś "dodatkowym plusem".
5. drzwi (kierowcy)w których wystapił problem z wiązką nie są zamykane z pilota. W niektórych momentach jest to robione na odwrót, tzn. zamknę, sa otwarte, otworzę to sie zamykają. nieraz w ogóle nie reagują, a nieraz wew. klamka lekko jest chowana. Dioda nie miga jak zawsze po zamknięciu auta.
Sprawdzałem bezpieczniki w kabinie miernikiem i na każdym jest ok.
Czy w komorze silnika tez sa jakieś bezpieczniki? Szukam tego doatkowego plusa od radia i może od pamięci zegarów.
Czy to może być moduł komfortu? A może z kompem auta coś się stało przez zwarcie w drzwiach?
Ma ktoś jakiś pomysł?
Co mam sprawdzić?
Pomocy...
(06-04-2015 21:44)marcinkwiat napisał(a): [ -> ]Witam Forumowiczów,
Problem wiązki w drzwiach równiez i mnie dotyczy.
Najpierw byly problemy z oswietleniem w drzwiach, potem z opuszczniem szyby.
Tylko, że u mnie grubszy problem jest.
Przedwczoraj zgasiłem auto i juz nie zapaliłem. tzn. wg mnie odcięło dopływ paliwa i aby znów odpalic, musiałem zdjąc klemę aku na moment.
Naprawiłem wiązkę w drzwiach i pali normalnie, ale...:
1. za każdym razem gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, resetowany jest zegarek i przejechany dystans.
2. wskazówki temp. płynu chłodnicy, paliwa i obrotomierza pozostają w ostatniej pozycji.
3. po ponownym przekręceniu stacyjki dziwnie drgają i ponownie zostają ustawione odpowiednio na dany moment.
4. nie moge uruchomić radia. Po wpisaniu pinu i zatwierdzeniu pojawia się informacja SAFE PIN NIEPODŁACZONY. Czytałem, że ma to związek z jakimś "dodatkowym plusem".
5. drzwi (kierowcy)w których wystapił problem z wiązką nie są zamykane z pilota. W niektórych momentach jest to robione na odwrót, tzn. zamknę, sa otwarte, otworzę to sie zamykają. nieraz w ogóle nie reagują, a nieraz wew. klamka lekko jest chowana. Dioda nie miga jak zawsze po zamknięciu auta.
Sprawdzałem bezpieczniki w kabinie miernikiem i na każdym jest ok.
Czy w komorze silnika tez sa jakieś bezpieczniki? Szukam tego doatkowego plusa od radia i może od pamięci zegarów.
Czy to może być moduł komfortu? A może z kompem auta coś się stało przez zwarcie w drzwiach?
Ma ktoś jakiś pomysł?
Co mam sprawdzić?
Pomocy...
na szczęście problemem był jeden z bezpieczników Big Grin
Witam, potrzebuję ( w miarę możliwości) wyraźne zdjęcie kabli z drzwi tylnych lewych, a dokładnie jak wyglądają przy wyjściu ze słupka.
Przestał mi działać centralny w tych drzwiach i po ściągnięciu gumy (osłony) zobaczyłem, ze jeden z pinów wypad ( może to jest powodem usterki) , nie wiem niestety gdzie dokładnie go wepchnąć. ?!?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie