Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
ASZ ABT GERMANY
|
05-12-2014, 11:53
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY | |||
Reklama
|
|||
|
05-12-2014, 16:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014 16:35 przez smok_wawelski.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
Kol. kowalwalcz - 2 prosby
Duże obrazki zamieszczaj jako miniatury, szer. obrazka ponad 900px rozsadza layout forum Wulgaryzmy nawet lekkie - są zabronione na forum p. regulamin forum pkt. 5 i moja prośba kilka postów wyżej - aby uprzedzić dyskusje n/t wulgaryzmów - nie razi mnie specjalnie "żargon warsztatowy" ale mam tu obowiązki milicjanta więc dla obiektywizmu oceny Słownik PWN |
|||
23-09-2016, 18:59
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
Próbował ktoś wgrywać ten program ABT ?
|
|||
23-09-2016, 19:08
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
Lepiej zrobić normalny program. Efekty pewnie będą lepsze a i będzie wiadomo co tam siedzi i ile ma mocy.
|
|||
23-09-2016, 19:23
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
przeciez to ABT to prawie nic nie lepsze jak gotowiec z allegro czy z neta. U tunera zawsze mzoesz powiedziec czego oczekujesz czyli robimy auto by podniesc moc agresywnie czyli ile sie da ale tak by to jeszcze pojezdzilo albo robimy program tak by jeszcze przesmigac kule ziemska ze dwa razy, Tak samo mozemy zapodac sobie jednomas jakis wzmocniony dodatkowo i zapodac z dolu mega koksu by cieszyc sie funem z jazdy w miejskiej dzungli. Poza tym dobry tuner albo przy odrobinie swojej checi albo za nasza namową poswieci troszke czasu i soft wyglaska tak by na hamowni nie bylo gorek i dołów, z dolu nie koksujac mega mocno by oszczedzic polosie i sprzeglo. Nawet jakby mi ktos proponowal taki soft ABT za 1/4 ceny to bym sie nie zgodzil. Pomijam fakt ze mam kolege tunera co mi robi softy za pare zlotych to i tak wole Tune UP gdzie w sumie tez softy mam w duzo nizszej cenie jak cena wyjsciowa.
|
|||
23-09-2016, 21:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2016 21:27 przez tacini.)
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
Ja patrzę na to w ten sposób: jak mam wydać z dojazdem tysiaka, to wolę za te pieniądze kupić większą turbinę i wtedy stroić (oczywiście nie wszystko za jednego tysiaka ). A sofcik ABT niewyżyłowany, wykres na moje oko ładny, nie powinien szkód poczynić. Przyrost momentu spory, na prędkościach powyżej 200 mi nie zależy. Nawet tak na próbę.....
|
|||
23-09-2016, 22:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2016 22:37 przez wesol.)
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
Wykres z pointa. Jak go niby hamowali od tych obrotów? Nie da się. Trzeba silnik i tak rozpedzac na pierwszych biegach by zapiąć jakiś sensowny bieg np 5 i wtedy sandal w podłogę by maszyna zaczęła liczyć. Poza tym nigdy nie ma tak ze te kreski wychodzą takie idealne. Idealnie wychodzi jak się włączy wygładzanie. Wykres pod publikę czyli dla wiwatu by klientów przyciągnąć. Pozadny soft zrobi tuner-maniak który cały czas się uczy i zrobił takich aut juz tysiące.
|
|||
31-12-2019, 22:31
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
(05-12-2014 09:25)kowalwalcz napisał(a): Panowie zapodaje pełen zrzut sterownika z mojego ASZ. Zrobiony w de przez ABT. Sterownik posiada nalepki ABT. Soft zgrany własnoręcznie. Jest to komplet Flash + Eeprom. Dzięki temu można zrobić kopie sterownika do testów. Do programowania Flasha potrzebujemy Galletto 1260 (robi automatycznie sumy kontrolne) lub MPPS (należy przeliczyć w programie sumy kontrolne) natomiast do eeproma wystarczy Commander 1.4 zrobionego przez chińskie małe rączki. Nie będę opisywał procedury flashowania bo ten kto nie wie to i tak będzie miał problem a ten kto ma dwa kable zna też procedurę... |
|||
31-12-2019, 23:55
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: ASZ ABT GERMANY
Ale oco chodzi?
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|