Ocena wątku:
ASZ ABT GERMANY
30-11-2014, 12:38
Post: #1
ASZ ABT GERMANY
Witam
To moje niestety tylko chip . Auto nie hamowane.Big Grin


Załączone pliki
.pdf  7M_119_155_ASZ.pdf (Rozmiar: 137.35 KB / Pobrań: 148)
Reklama

30-11-2014, 13:18
Post: #2
RE: ASZ ABT GERMANY
i zaraz się zaczną posty na forum że się [automat-usunięto wulgaryzm] coś ...
30-11-2014, 13:42
Post: #3
RE: ASZ ABT GERMANY
bez przesady lata tak od 2003
i jakoś się nic nie [automat-usunięto wulgaryzm]
30-11-2014, 13:46
Post: #4
RE: ASZ ABT GERMANY
to box musi podnosić moc "znacznie":DBig GrinBig Grin
30-11-2014, 14:25 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014 16:07 przez smok_wawelski.)
Post: #5
RE: ASZ ABT GERMANY
Przyhamujcie Koledzy kapkę:
1/ Słownik PWN
2/ OT



Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
[Obrazek: stopka.png] - Pozdrawiam - moja www
- kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
01-12-2014, 08:36
Post: #6
RE: ASZ ABT GERMANY
Poczytaj troszkę o ABT
kolejna sprawa to to że komp ma włożone kości , pozabezpieczane przed kopiowaniem a co ważniejsze wbite w briefa.
A jak rozmawiałem z laską od ABT to zrobili i hamowali 10 ASZ dopiero zrobili wersję "uniwersalną"
Jak tylko zrobię 2 masę to dla ciekawości go wrzucę na hamownię . Wtedy pogadamy.
01-12-2014, 08:46
Post: #7
RE: ASZ ABT GERMANY
No akurat w tych sterach kosci sie ani nie wyciaga ani nie wklada. Wszystko sie robi po kabelki i to dosc prostackim sprzetem. Czekamy na wykres bo tak to wrózenie z fusów. Aha i ja tez mam zabezpieczone softy przed kopiowaniem a wszystko po kablu bylo.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
01-12-2014, 11:01
Post: #8
RE: ASZ ABT GERMANY
Podoba mi sie ztwierdzenie - 10 zart jakis ? Czekam na wykres
05-12-2014, 09:25 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014 09:30 przez kowalwalcz.)
Post: #9
RE: ASZ ABT GERMANY
Panowie zapodaje pełen zrzut sterownika z mojego ASZ. Zrobiony w de przez ABT. Sterownik posiada nalepki ABT. Soft zgrany własnoręcznie. Jest to komplet Flash + Eeprom. Dzięki temu można zrobić kopie sterownika do testów. Do programowania Flasha potrzebujemy Galletto 1260 (robi automatycznie sumy kontrolne) lub MPPS (należy przeliczyć w programie sumy kontrolne) natomiast do eeproma wystarczy Commander 1.4 zrobionego przez chińskie małe rączki. Nie będę opisywał procedury flashowania bo ten kto nie wie to i tak będzie miał problem a ten kto ma dwa kable zna też procedurę...

NATURALNIE NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYRZĄDZONE KRZYWDY, NIKOGO NIE ZMUSZAM ORAZ NIE ZACHĘCAM DO WGRYWANIA TEGO SOFTU.

Auto ma się dobrze i śmiga jak wariat. Wciąż jest w moim użytkowaniu na stanie.

Oto wykres:

[Obrazek: laShxkg.jpg]

Nie oczekuje pochwał czy też komentarzy typu "[automat-usunięto wulgaryzm]" itp to pliki tylko w celu informacyjnym, kto chce testuje


https://mega.co.nz/#!sE401RrC!xofibQ5q4g...cDEcGpY6Jg
05-12-2014, 11:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014 11:36 przez fazi.)
Post: #10
RE: ASZ ABT GERMANY
witam
kolego kowalwalcz ile ci pali ?
hamowałeś go ?




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name