Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Galaxy 99r 2.8
|
20-04-2016, 16:01
Post: #31
|
|||
|
|||
RE: Galaxy 99r 2.8
No to niby jakim osprzętem ma zrobić te 25KM więcej? Inny alternator, sprężarki klimy?
Większa moc jest stąd, że silnik dostał 24 zawory i zmienne fazy rozrządu. Innym osprzętem mocy nie zwiększysz. No chyba, że turbo - ale to byś widział po mniejszej ilości miejsca pod nogami pasażera :-) bo innej opcji dodania turbo bez dewastacji ściany grodziowej chyba w tym samochodzie nie ma. |
|||
Reklama
|
|||
|
20-04-2016, 17:11
Post: #32
|
|||
|
|||
RE: Galaxy 99r 2.8
konstrukcyjnie to calkiem inne silniki. Ilosc zaworow nie jest tak kluczowa. Swego czasu temu producenci popadli w paranoje i dawali 4 zawory na cylinder okej niech bedzie potem nawet dawali po 5 zaworow na cylinder by chwile pozniej wrocic do np 3 zaworow na cylinder lub generalnie zatryzmali sie ntych 4 zaworach. Czemu tak?? Bo wieksza ilosc zaworow to generlanei wieksze neieszczlenici. Kazdy zawor cos tam przepuszcza no i tez latwiej o awarie plus to ze silnik staje sie mocno skomplikowany.
Kluczowa roznica sa wymiary tlokow w starszym jest 90.3 mm i skok tloka 81 a w nowszym silniku jest 82,5 mm i skok 86,4 mm. zmienne fazy tez sporo dają. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|