11-02-2015, 23:45
Jestem właśnie po wymianie uszczelki pod głowicą, przeczyszczeniu turbiny, wszystko złożone auto jeździ i odpala normalnie. Wymieniana była wiązka elektryczna pompek, zdecydowałem się na nową oryginał ponieważ mechanik się uparł że to jest przyczyna powstawania błędów 17675, 17678 a w sumie chciałem używkę. Błędy pojawiały się przed wymianą upg i teraz również się pojawiają, czy jest możliwość by nowa wiązka była uszkodzona??
Teraz pojawił się jeszcze błąd 17669 i zauważyłem że po wymianie upg silnik wchodzi na wolnych w drgania a przedtem tego nie było.
Czy może mi ktoś wytłumaczyć czego konkretnie dotyczą te błędy i może je ktoś rozwiązał, na forach vw jest sporo zapytań o te błędy ale bez konkretnej odpowiedzi.
Czy w bloku 23 po przegazowaniu wartości powinny skoczyć na 127 ?? Na 3 cylindrach właśnie tak się dzieje a na jednym jest mniej, przedtem tez tak było tylko ten jeden z mniejsza wartością był na pierwszym cylindrze ale silnikiem nie telepało.
http://www.youtube.com/watch?v=G1ifD-uJffI
Dodam że dziwne chyba są wartości przepływki ale może ktoś powie więcej. Egr jest zaślepiony i wężyk zatkany ale w vag pokazuje 84,5 % czy jest to prawidłowe??
Teraz pojawił się jeszcze błąd 17669 i zauważyłem że po wymianie upg silnik wchodzi na wolnych w drgania a przedtem tego nie było.
Czy może mi ktoś wytłumaczyć czego konkretnie dotyczą te błędy i może je ktoś rozwiązał, na forach vw jest sporo zapytań o te błędy ale bez konkretnej odpowiedzi.
Czy w bloku 23 po przegazowaniu wartości powinny skoczyć na 127 ?? Na 3 cylindrach właśnie tak się dzieje a na jednym jest mniej, przedtem tez tak było tylko ten jeden z mniejsza wartością był na pierwszym cylindrze ale silnikiem nie telepało.
http://www.youtube.com/watch?v=G1ifD-uJffI
Dodam że dziwne chyba są wartości przepływki ale może ktoś powie więcej. Egr jest zaślepiony i wężyk zatkany ale w vag pokazuje 84,5 % czy jest to prawidłowe??
Pomoc drogowa - przewóz aut, przyczep, maszyn, minikoparek itp. 509-415-653