Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Powtarzające się błędy - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Diagnostyka-VAG)
+--- Wątek: Powtarzające się błędy (/Thread-Powtarzaj%C4%85ce-si%C4%99-b%C5%82%C4%99dy)

Strony: 1 2


Powtarzające się błędy - J@colo - 11-02-2015

Jestem właśnie po wymianie uszczelki pod głowicą, przeczyszczeniu turbiny, wszystko złożone auto jeździ i odpala normalnie. Wymieniana była wiązka elektryczna pompek, zdecydowałem się na nową oryginał ponieważ mechanik się uparł że to jest przyczyna powstawania błędów 17675, 17678 a w sumie chciałem używkę. Błędy pojawiały się przed wymianą upg i teraz również się pojawiają, czy jest możliwość by nowa wiązka była uszkodzona??

Teraz pojawił się jeszcze błąd 17669 i zauważyłem że po wymianie upg silnik wchodzi na wolnych w drgania a przedtem tego nie było.

Czy może mi ktoś wytłumaczyć czego konkretnie dotyczą te błędy i może je ktoś rozwiązał, na forach vw jest sporo zapytań o te błędy ale bez konkretnej odpowiedzi.

Czy w bloku 23 po przegazowaniu wartości powinny skoczyć na 127 ?? Na 3 cylindrach właśnie tak się dzieje a na jednym jest mniej, przedtem tez tak było tylko ten jeden z mniejsza wartością był na pierwszym cylindrze ale silnikiem nie telepało.

http://www.youtube.com/watch?v=G1ifD-uJffI

Dodam że dziwne chyba są wartości przepływki ale może ktoś powie więcej. Egr jest zaślepiony i wężyk zatkany ale w vag pokazuje 84,5 % czy jest to prawidłowe??


RE: Powtarzające się błędy - wesol - 12-02-2015

Ale co to ma być takie deptanie na postoju?
Nie widać tu nic nienormalnego.


RE: Powtarzające się błędy - J@colo - 12-02-2015

Zrobiłem na postoju by pokazać jak to wygląda a jechałem sam, podczas jazdy jest tak samo.

Czyli rozumiem że jest tam wszystko w normie??



RE: Powtarzające się błędy - jrdx - 13-02-2015

Błędy wskazują, że 3 wtryskiwacze źle pracują. Albo wiązka jest kiepska albo wtryskiwacze słabe.


RE: Powtarzające się błędy - J@colo - 13-02-2015

Wiązka jest nowa z aso vw, pompki też się mieszczą w granicach.


RE: Powtarzające się błędy - Iglak1717 - 16-02-2015

Kurczę, ja mam podobny problem, podpinam się...


RE: Powtarzające się błędy - J@colo - 16-02-2015

W środę daję z powrotem do warsztatu ma wyregulowanie pompek, zobaczymy co z tego wyjdzie.


RE: Powtarzające się błędy - wesol - 16-02-2015

Kolego nic nie rozumiem z teog co tu podajesz. Nie wiem czy przy wymianie UPG byly pompki wyciagane takze. Jesli tak to domniemam ze oringi byly dane nowe. Poza tym nie kumam tego ze teraz jedziesz na regulacje pompek a wczesniej co bylo bez regulacji? Chyba ten mechanik jest niepowazny albo ja sam nie dowierzam w to by ktos byl tak nieswiadomy tego co wyrabia.
Sprawa wiazki od pompek to chyba sam zauwazyles ze jest dzielona. Pewna czesc jest w glowicy co lacyz poszczegolne pompowtryski z wtyczka wystajaca na glowicy. Dalej tez przeciez idzie wiazka kablowa od wtyczki glowicy do wtyczki do ECM. Ta juz nie ma prawa ulec awarii?? Nie wiem jak ten mechanik naprawia cos na pałę czy jak. Stwierdza cos a potem sie okazuje ze to nie to?? Kto za to płaci- za bledy mechanika?? W takim przypadku to w ASO by bylo taniej naprawiac to auto.


RE: Powtarzające się błędy - J@colo - 17-02-2015

No niestety ja za wszystko płacę, wiązka okazała się dobra mimo że mechanik się upierał że to przez tą cześć w głowicy powstają błędy, przedtem były tylko 2 błędy teraz są 3, pompki były wyciągane bo widziałem głowicę całą rozebraną przed zawiezieniem do szlifierza, a poza tym w vagu widzę te same wartości na kanale 23 tylko w innych miejscach. Oringi są nowe, przynajmniej taki mam wykaz na fakturze. Z tego co wyczytałem te błędy co się pojawiają to tycza się regulacji pompek, pojechałem do nich i uzgodniłem że niech wyregulują jeszcze raz na zimnym. Generalnie auto jedzie, na zimnym bardziej lekko nierówno na wolnych pracuje ma moc, na ciepłym pracuje płynniej ale jakby lekko słabszy był. Przy dodaniu gazu i schodzeniu obrotów tak przy około 1500 czuć lekkie poszarpywanie.

Przedtem chodził równiutko i tak się zastanawiam teraz o tym co piszą na forach, że po planowaniu głowicy w auy już nie jest ten sam samochód i faktycznie jakoś inaczej chodzi.


RE: Powtarzające się błędy - wesol - 17-02-2015

Planowanie głowicy nie ma nic tu do rzeczy. Niektórzy mają planowana po kilka razy.